دعوت از ثبت نام کنندگان برای همراهی در طرح دعوت/برای ثبت نام عتبات دانشگاهیان همه رسانه باشیم

۱۳۹۶/۰۹/۲۲ ۱۴:۱۶:۲۵

طرح دعوت در طول مدت ثبت نام عتبات دانشگاهیان از ۲۵ آذر تا ۵ دی ماه برگزار خواهد شد و امیدواریم متقاضیان سفر عتبات کشور با شرکت در آن، ستاد را در راستای ترویج فرهنگ زیارت همراهی کنند.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک،همزمان با آغاز هجدهمین دوره ثبت نام عتبات دانشگاهیان و برای دومین دوره متوالی، ستاد اقدام به برگزاری« طرح دعوت» می نماید.

این طرح برای نخستین بار در دوره هفدهم با استقبال بی نظیر دانشگاهیان اجرا شد و در نهایت از میان شرکت کنندگان درآن، یک نفر بعد از قرعه کشی به صورت رایگان به عتبات عالیات اعزام گردید.

بنابر این گزارش،ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با ارسال پوستر و بنر ثبت نام به دانشگاه ها،پخش تیزر تلویزیونی، نشست خبری، اخبار سایت لبیک و صفحات مجازی اقدام به اطلاع رسانی ثبت نام عتبات دانشگاهیان می نماید اما با برگزاری این طرح بنا داریم دانشگاهیان را نیز در این امر فرهنگی و مذهبی سهیم کنیم.

طرح دعوت در طول مدت ثبت نام عتبات دانشگاهیان از 25 آذر تا 5 دی ماه برگزار خواهد شد و امیدواریم دانشگاهیان کشور و متقاضیان ثبت نام در سایت با شرکت در آن ستاد را در راستای ترویج فرهنگ زیارت همراهی کنند.

دانشگاهیان پس از ثبت نام در سایت لبیک لینکی دریافت خواهند کرد که با ارسال آن به دوستان دانشگاهی خود از طریق پیامک، ایمیل، یا قراردادن آن در صفحات اجتماعی می توانند آنها را نیز به ثبت نام عتبات دانشگاهیان دعوت کنند و به ازای هر دعوت امتیازی کسب کنند.در نهایت از میان کسانی که بالاترین امتیازها را به دست بیاورند قرعه کشی برای یک سفر رایگان عتبات انجام خواهد شد.

ستاد در شانزدهمین دوره عتبات دانشگاهیان در نوروز 96 نیز اقدام به برگزاری طرح عیدانه لبیک و زیارت نیابتی نمود که در آن طرح نیز 13000 نفر شرکت کردند که برنده آن نیز به صورت رایگان در دوره هفدهم به عتبات عالیات اعزام شد.

گفتنی است؛طرح دعوت از روز شنبه 25 آذر ماه؛ همزمان با آغاز ثبت نام هجدهمین دوره عتبات دانشگاهیان در سایت لبیک اجرا خواهد شد.