مسافر کربلای طرح عیدانه لبیک از میان ۱۴۰ هزار شرکت کننده معرفی شد

۱۳۹۶/۰۱/۲۳ ۱۵:۲۶:۲۷

بیش از ۱۴۰ هزار نفر از علاقمندان در طرح عیدانه لبیک که از میلاد حضرت فاطمه(س) تا میلاد حضرت علی(ع) در سایت لبیک برگزار شد؛ ثبت نام نمودند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک، همزمان با عید نوروز و تقارن آن با میلاد حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا(سلام الله علیها)ستاد اقدام به راه اندازی طرح عیدانه لبیک از میلاد حضرت فاطمه(س) تا میلاد حضرت علی(ع) در سایت لبیک نمود.

با استقبال خوبی که از این طرح شد، بیش از 140 هزار نفر از علاقمندان در لبیک شماره خود را ثبت کردند.بعد از استخراج شماره ها،شماره هایی که صحیح نبود از لیست نهایی خارج شد و از میان شماره های باقی مانده، آی دی 6 رقمی برای هر شماره ای تعیین و اعداد 0تا9 به صورت برگه های قرعه کشی آماده شد.

مراسم قرعه کشی صبح امروز با حضور جمعی از مسئولین و مدیران عتبات دانشگاهیان انجام پذیرفت و شماره شناسایی 245098 از بین شرکت کنندگان که متعلق به شماره تلفن 5133...0901است به عنوان مسافر کربلا انتخاب شد که به صورت رایگان از سوی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان راهی عتبات عالیات خواهد شد.با بررسی های صورت گرفته امتیاز ایشان 150 هزار امتیاز بود، یعنی این طرح را برای 150 نفر از دوستان خود ارسال نموده بودند.

ضمن تبریک به جناب آقای سیدمهدی عقیلی که در ایام باسعادت میلاد مولی الموحدین امیرالمومنین علی(ع)به عنوان زائر عتبات برگزیده شدند، از همراهی پرشور تمامی علاقمندان به ویژه قشر دانشگاهی در این طرح تقدیر و تشکر می کنیم.

منتظر طرح های بعدی ستاد باشید.همراهتان هستیم.

ارسال نظر

نظرات کاربران :

  محمد :

با سلام خدمت شما ببخشید گفته شده عمره پس از تمتع از سرگرفته می شود آیا سهمیه جامانده ها همچنان محفوظ است؟ و به چه طریقی اطلاع رسانی خواهد شد؟

  لبیک : باسلام بله محفوظ است و اطلاع رسانی به زائرین خواهد شد
  مسلم غلامی :

التماس دعا............

  سيد حسين حسيني :

با سلام خدمت آقا سيد مهدي عقيلي عزيز.واقعا خوش به سعادتت كه همچين سفر معنوي قسمت و روزي تون شد قدر لحظه لحظه سفر رو بدونيد و از طرف همه نايب الزياره باشيد و سلام ما رو به آقا برسونين

  کرمانشاه :

آقا سید مهدی زیر قبه ما رو فراموش نکنی.

  فاطمه :

خیلی التماس دعا

  سید مهدی عقیلی :

با سلام و تبریک ایام مولود کعبه خدمت شما دوستان گرامی سپاس خدارا که اسم بنده را در میان شوق زائران این سفر معنوی و از میان 140 هزار نفر از دوستانم برگزیده شدم.ازهمه شما که با نظراتتون و همچنین تبریک دوستان دلگرمی و پشتیبان این سفر زیارتی و نیابتی از طرف 140 هزار نفر خواهم شد ان شاءالله. در پایان از مسئولین ستاد پیشاپیش کمال تشکر و خداقوت دارم . یاعلی

  الهام سیاح :

احسنت.خوشا به سعادتتون.از طرف ماهم نائب الزیاره باشید.التماس دعا.

  زائر کربلا :

التماس دعا

  پوریا رستمی :

با سلام. تشکر از مسابقه ی خوبتون ببخشید میشه دوباره مسابقه برگزار کنید . ممنون /

  نرجس محمدراد :

سلام خوشاب سعادتشان زیارتشان قبول درگاه الهیی .التماس دعا

  مهدی حسین شهیدزاده :

ممنون و سپاس از این طرح بسیار زیبا زیارت همه عزیزان قبول باشه

  آناهیتا زارعی :

خوشا به سعادتتون دعا گوی همه باشید

  حسین :

تبریک به فرد برنده شده. التماس دعا. کاش کمی اطلاعات درباره افرادی که خیلی فعال بودند در این طرح می دادید.