طرح زیارت نیابتی عیدانه لبیک در کربلای معلی برگزار شد/فیلم

۱۳۹۶/۰۱/۲۴ ۱۴:۲۶:۴۰

همزمان با ایام رحلت حضرت زینب کبری(س)، زیارت نیابتی به صورت دسته جمعی توسط حجت الاسلام والمسلمین فقیهی؛رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در جوار صحن باصفای حضرت امام حسین(ع) در کربلای معلی قرائت شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک، همزمان با ایام رحلت حضرت زینب کبری(س)، زیارت نیابتی طرح عیدانه لبیک به صورت دسته جمعی توسط حجت الاسلام والمسلمین فقیهی؛رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در جوار صحن باصفای حضرت امام حسین(ع) در کربلای معلی قرائت شد.

حجت الاسلام والمسلمین فقیهی؛رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت:در شب نیمه ماه مبارک رجب و شب زیارتی اباعبدالله الحسین(ع)به نیابت از عزیزانی که در عیدانه لبیک ثبت نام کردند، زیارت کردیم و امیدوارم در سال آینده همه علاقمندان توفیق پیدا کنند حرم های مطهر را از نزدیک زیارت کنند.

یکی از بخش های عیدانه لبیک،ثبت نام برای شرکت در طرح زیارت نیابتی بود و 14015 نفر نام و نام خانوادگی خود را برای شرکت در این طرح ثبت کردند.

روز گذشته،همزمان با ایام رحلت حضرت زینب کبری(س) و شب نیمه رجب که شب زیارتی خاص حضرت سیدالشهدا(ع) است، زیارت نیابتی به صورت دسته جمعی توسط حجت الاسلام والمسلمین فقیهی؛رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان و جمعی از زائرین دانشگاهی مستقر در کربلای معلی در صحن باصفای حرم حضرت حسین(ع) در کربلا قرائت شد که گزارش تصویری آن نیز ارائه می شود.

ارسال نظر