اطلایه شماره ۲ ستاد عتبات خراسان رضوی

۱۳۹۶/۰۶/۰۱ ۰۹:۵۴:۱۴

ضمن آرزوی سلامتی و توفیقات روز افزون برای زائرین عتبات عالیات خراسان رضوی، توجه شما عزیزان را به چند نکته جلب می نماییم.

بدینوسله به اطلاع زائرین محترم می رسانیم به لطف پروردگار و عنایت حضرات معصومین علیهم السلام، سومین کاروان دانشگاهیان اعزامی از استان خراسان رضوی، 30 مرداد ماه فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد را به سمت کشور عراق ترک کرد. ضمن آرزوی سلامتی و توفیقات روز افزون برای تمامی زائرین عتبات عالیات، توجه شما عزیزان را به چند نکته جلب می نماییم.

1- بخشنامه وام صندوق رفاه صادر و به دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی ابلاغ شده است. زائرین محترم برای آگاهی از مفاد این بخشنامه به اطلایه سایت labbayK.ir مراجعه نموده و اطلاعیه در رابطه با این مورد را مطالعه نمایند. آن دسته از زائرین محترمی که مشمول مفاد این بخش نامه نیستند، به بانک ملت مراجعه نموده و وام خود را زودتر دریافت نمایند.

* اگر مشکلی برای دریافت وام داشتید با دفتر ستاد در مشهد به شماره 38802211 تماس بگیرید

2- آن دسته از دانشجویان پسری که تعهد نامه محضری را به دفتر ستاد عتبات خراسان رضوی تحویل داده اند، توجه داشته باشند که اسامی افرادی که مجوز برای آن ها صادر شده است بر روی سایت زائر به نشانی zaer.um.ac.ir قرار خواهد گرفت و برای آگاهی از صدور این مجوز، به منوی "مجوز خروج از کشور" که هم اکنون بر روی سایت زائر فعال شده است مراجعه نمایند.

3- زائرین محترم، لطفا جهت دریافت بسته فرهنگی به دفتر ستاد عتبات استان خراسان رضوی مراجعه نمایید

آدرس: مشهد- میدان آزادی- پردیس دانشگاه فردوسی- سازمان مرکزی- اتاق 128

ساعات حضور: شنبه تا چهار شنبه از ساعت 8 الی 14

4- به اطلاع زائرین ذخیره پذیرفته شده در عتبات دانشگاهیان (دانشجویان، کارمندان و اساتید) می رساند افراد ذخیره باید مانند نفرات اصلی مدارک خود را تکمیل و به موقع تحویل دفتر ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان خراسان رضوی واقع در دانشگاه فردوسی، سازمان مرکزی، اتاق 128 تحویل نمایند. زائرین ذخیره بر اساس زمان تحویل مدارک در اولویت اعزام قرار می گیرند.

5- در صورت داشتن هرگونه سوال یا درخواست می توانید از طریق سایت زائر اقدام نمایید

توصیه ما این است که زائرین محترم روزانه پیگیر مطالب سایت zaer.um.ac.ir باشند

ارسال نظر