همایش عتبات دانشگاهیان استان سمنان برگزار شد

۱۳۹۵/۱۱/۲۵ ۱۳:۵۲:۵۶

همایش عتبات دانشگاهیان با حضور زائران دانشگاهيان استان در تالار دانش دانشکده علوم انسانی دانشگاه سمنان برگزار شد .


به گزارش روابط عمومی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه سمنان ؛ حجت الاسلام منصور آبادی معاون فرهنگی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان کشور در این همایش ضمن ارائه مطالبی درباره فضائل زیارت ائمه معصومین (ع) گفت : امسال پنج گروه دانشگاهی اعم از اساتید، کارمندان، دانشجویان متاهل، دانشجویان دختر مجرد و دانشجویان پسر مجرد به عتبات اعزام می شوند .
حجت الاسلام حسین ذوالفقاری لقب مسئول شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان استان سمنان هم در این همایش گفت : امسال 13 کاروان از استان سمنان به این سفر معنوی اعزام می شوند که 10 کاروان به صورت هوایی و 3 کاروان هم از راه زمینی وارد کشور عراق می شوند .
وی تعداد اعضای این کاروان را بیش از 500 نفر اعلام کرد و افزود : اعزام کاروان ها از 12 بهمن آغاز شده و تا 24 فروردین ادامه دارد . حجت الاسلام حسین ذوالفقاری لقب با بیان اینکه به متقاضیان سفر زمینی یک میلیون تومان و هوایی یک میلیون و 500 هزار تومان تسهیلات بانکی پرداخت می شود افزود : معرفت افزایی و آگاهی بیشتر شرکت کنندگان از برنامه های این سفر معنوی از اهداف برگزاری این همایش است .
میر قاسمپور سرپرست حج و زیارت استان هم در این همایش ضمن اشاره به نکاتی درباره مسائل امنیتی و مدیریتی این سفر ، کاروان های دانشجویی را ازکاروان های خاص برای اعزام به عتبات عنوان کرد و گفت : مدت اقامت زائران در این سفر هفت شبانه روز است .
لازم به ذکر است در این همایش جوایز نقدی به قید قرعه به حضار در جلسه اهدا شد.

ارسال نظر