جلسه آموزشی ۳ کاروان از عتبات دانشگاهیان در دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد

۱۳۹۵/۱۱/۲۳ ۱۵:۵۲:۰۶

جلسه آموزشی و توجیهی کاروان های عتبات مورخ۲۳،۲۹و ۳۰بهمن ماه روز پنجشنبه ،بیست ویکم بهمن ماه در نمازخانه دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد.
جلسه آموزشی و توجیهی کاروان های عتبات مورخه23،29و30 بهمن ماه روز پنجشنبه ،بیست ویکم بهمن ماه در نمازخانه دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام والمسلمین طاهری؛ مسئول شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان استان قم، با بیان برنامه ها و اهداف ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان ، نکته هایی را در ارتباط با یک سفر معنوی و کسب معرفت نسبت به مکان هایی که مشرف می شوند را بیان نمودند.

حجت الاسلام والمسلمین طاهری در ادامه به مناسبت دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین راهپیمایی روز 22بهمن مطالبی را برای زائران بیان فرمودند.

سپس مدیران و روحانیون هر کاروان مطالب و تذکراتی را درباره امنیت سفر ، قوانین خروج از کشور و برنامه های کاروان با زائرین در میان گذاشتند و به سوالات زائران خود در ارتباط با سفر پاسخ دادند.

در پایان این نشست که به همت شورای هماهنگی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان استان قم برگزار گردید ، بسته های فرهنگی شامل: ۴کتاب و۱ لوح فشرده به همراه کیف به کلیه زائران اهدا گردید.















ارسال نظر