نظر ویژه حضرت زهرا (س) به زائران امام حسین (ع)

۱۴۰۲/۱۲/۰۹ ۰۷:۳۷:۴۸

خطیب بعثه مقام معظم رهبری در کربلای معلی در حرم حضرت عباس (ع) با استناد به روایات درباره ثواب زیارت اباعبدالله الحسین (ع) سخن گفت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج، سخنران بعثه مقام معظم رهبری در جمع زائران ایرانی حرم حضرت عباس (ع) با اشاره به حدیث «ولو یعلمون ما فی زیارته من الخیر ویعلم ذلک النّاس لاقتتلوا علی زیارته بالسّیوف ولباعوا اموالهم فی اتیانه ...» از امام صادق (ع) گفت: اگر خیر و برکتی که در زیارت آن جناب است مردم می‌دانستند قطعا و به‌طور حتم در نائل شدن به زیارت آن حضرت با شمشیر با یک‌دیگر به مقاتله پرداخته و مال‌های خود را فروخته و به زیارت آن جناب می‌رفتند.

حجت الاسلام هژبری ادامه داد: حضرت فاطمه (علیهاالسّلام) به کسانی که از شما به زیارت سیّدالشّهداء روند نظر فرموده و از خداوند منّان برای ایشان هر خیر و خوبی را مسئلت می‌نمایند.شما زائران قدر خود را بدانید و از این فرصت نهایت بهره را ببرید و بدانید برای هر قدمی که بر می دارید مورد عنایت ویژه حضرت زهرا(س) خواهید بود.

گفتنی است مراسم سخنرانی و مداحی از طرف بعثه مقام معظم رهبری هر روز بعد از نماز عشا در سرداب مقدس حرم حضرت عباس علیه السلام برگزار می شود.

ارسال نظر