در مورخ ۱۳۹۵/۱۱/۰۶
نشست هم اندیشی روحانیون و مدیران عتبات دانشگاهیان استان قم برگزار شد

۱۳۹۵/۱۱/۰۶ ۱۶:۴۵:۳۹

اولین نشست هم اندیشی مشترک روحانیون و مدیران عتبات دانشگاهیان قم چهارشنبه ۹۵/۱۱/۰۶ با حضور رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان کشور برگزار شد.

اولین نشست هم اندیشی مشترک روحانیون و مدیران عتبات دانشگاهیان قم چهارشنبه ششم بهمن ماه با حضور حجت الاسلام و المسلمین فقیهی؛رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان کشور، رضایی؛ مدیر حج و زیارت استان قم و حجت الاسلام و المسلمین سید محمد طاهری خرم آبادی رئیس شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان قم برگزار شد.

در آغاز این نشست، حجت الاسلام و المسلمین طاهری خرم آبادی ضمن خیر مقدم به شرکت کنندگان، هدف این نشست را هم افزایی مدیران و روحانیون کاروان ها و انتقال تجارب بمنظور ارتقاء کیفیت کاروان های دانشگاهیان اعلام کرد و افزود: در شانزدهمین دوره عتبات دانشگاهیان 21 کاروان از دانشگاهیان قم به این سفر معنوی اعزام خواهند شد.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین فقیهی؛ رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان کشور ضمن تشکر از حضور مدیران و روحانیون حاضر در جلسه از آنها خواست تا برای کاروان خود جلسات آموزشی و توجیهی را برگزار نموده و دانشجویان را نسبت به سفر معنوی که در پیش رو دارند کاملاَ آگاه سازند و متذکر شد بسته های فرهنگی برای دانشگاهیان زائر در نظر گرفته شده که لازم است در زمان مقرر در اختیار آنان قرار گیرد .

سپس رضایی؛ مدیرحج و زیارت استان قم به ایراد سخن در جمع مدیران و روحانیون پرداخت و بیان داشت: با توافق با شورای عتبات دانشگاهیان استان قم مدیرانی موفق و توانمند که از قشر فرهنگی و دانشگاهی می باشند، برای کاروان های دانشجویی انتخاب شده است.

وی اظهار امیدواری کرد که با همدلی و کمک همدیگر شاهد اعزام کاروان های نمونه باشیم و اعلام کرد: مدیران و زائران استان قم باید الگوی دیگر استان ها باشد زیرا توقع از زائرین قم هم همین است.

در پایان پس از طرح پیشنهادات از سوی مدیران و روحانیون، حجت الاسلام والمسلمین منصورآبادی مدیر فرهنگی ستاد عتبات دانشگاهیان کشور تذکراتی را پیرامون چگونگی برنامه های فرهنگی کاروان ها بیان نمودند.


ارسال نظر