دیدار مسئول شورای هماهنگی عتبات دانشگاهیان قم با رئیس نظام وظیفه استان

۱۳۹۵/۱۰/۲۸ ۱۳:۴۸:۰۳

حجت الاسلام والمسلمین طاهری خرم آبادی مسئول شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان استان قم،با سرهنگ ترابی،رئیس نظام وظیفه استان دیدار و گفتگو نمودند.

به گزارش شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان استان قم،به منظور هماهنگی هرچه بیشتر ستاد با اداره نظام وظیفه استان،حجت الاسلام والمسلمین طاهری خرم آبادی مسئول شورای هماهنگی عمره و عتبات استان قم،با سرهنگ ترابی،رئیس نظام وظیفه استان دیدار و گفتگو نمودند.

در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین طاهری خرم آبادی توضیحات کاملی از نحوه اعزام و کم و کیف کاروان ها ارائه نموده و از اداره نظام وظیفه به خاطر همکاری صمیمانه در صدور مجوز خروج از کشور جهت اعزام دانشجویان به عتبات در دوره های قبل تقدیر و تشکر کردند و درخواست همکاری در این دوره را داشتند.

سرهنگ ترابی هم آمادگی خود و اداره نظام وظیفه استان قم را اعلام نمودند و اظهار داشتند:هر تعداد دانشجویی که در لیست ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان استان قم هستند ، مانعی برای صدور مجوز خروج از کشور آنان نداریم.

در آخر رئیس نظام وظیفه استان خاطر نشان کردند : کسانی که خدمتگزار زائران باشند در ثواب زیارت آنان شریک هستند و از خداوند منان توفیق روز افزون ، جهت تمامی همکاران را مسئلت دارم.

ارسال نظر