در مورخ ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ صورت گرفت؛
دیدار مسئول شورای عمره و عتبات استان قم با ریاست حج و زیارت استان قم

۱۳۹۵/۱۰/۲۷ ۰۸:۴۴:۰۲

به منظور هماهنگی بیشتر شانزدهمین دوره اعزام های عتبات دانشگاهیان حجت الاسلام طاهری خرم ابادی مسئول شورای هماهنگی عمره و عتبات استان قم با جناب اقای رضایی ریاست حج و زیارت استان قم دیدار نمود.

به منظور هماهنگی بیشتر شانزدهمین دوره اعزام های عتبات دانشگاهیان حجت الاسلام والمسلمین طاهری خرم آبادی مسئول شورای هماهنگی عمره و عتبات استان قم با جناب آقای رضایی ریاست حج و زیارت استان قم دیدار نمود.

در این جلسه ابتدا حجت الاسلام والمسلمین طاهری خرم آبادی ضمن ابراز رضایت و تشکر از همکاری ها و حمایت های حج و زیارت استان قم از مدیریت این سازمان جهت بهبود و ارتقا کیفیت کاروان های دانشگاهی استان قم در خواست کمک و همکاری نمودند .

 مسئول شورای هماهنگی عمره و عتبات استان قم گفت: انتخاب مدیران و روحانیون خوش ذوق،صبور و آشنا با محیط دانشگاه می تواند جهت و سیر کاروان دانشگاهی را معنوی و پر ثمر نماید .

وی همچنین اعلام کرد که تمام کاروان های دانشگاهی استان قم جلسه آموزشی پیش از سفر خواهند داشت و زائران توسط مدیر و روحانی کاروان نسبت به مسائل کاروان ها توجیه خواهند شد. طاهری گفت: زائر استان قم باید الگوی زائران دیگر استانها باشد .

در بخش دیگر این جلسه جناب آقای رضایی رئیس حج و زیارت استان قم ضمن خوش آمدگویی به حجت الاسلام والمسلمین طاهری و همراهان ارتباط و هماهنگی بیشتر بین شورای و سازمان حج را خواهان شد و گفت ما آمادگی داریم تا با هماهنگی بیشتر مدیران مد نظر ستاد عتبات و دانشگاهیان را تامین نماییم.

ارسال نظر