حجت الاسلام و المسلمین طاهری مسئول شورای عمره و عتبات استان قم:
اولین کاروان دانشگاهیان استان قم ۹ بهمن ماه به عتبات اعزام خواهند شد

۱۳۹۵/۱۰/۲۶ ۱۵:۵۲:۲۸

 مسئول شورای عمره و عتبات استان قم گفت: اولین کاروان از اعزام های شانزدهمین دوره سفرهای زیارتی عتبات عالیات دانشگاهیان استان قم در مورخه ۹۵/۱۱/۹ به این سفر روحانی اعزام خواهند شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد طاهری خرم آبادی مسئول شورای عمره و عتبات استان قم گفت: اولین کاروان از اعزام های شانزدهمین دوره سفرهای زیارتی عتبات عالیات دانشگاهیان استان قم در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) در مورخه 95/11/9 به این سفر روحانی اعزام خواهند شد.

وی گفت : در این دوره 21 کاروان برای دانشگاهیان استان قم در نظر گرفته شده که طی مدت 74 روز اعزام خواهند شد.

طاهری ، اعطای وام قرض الحسنه ، انتخاب مدیران و روحانیون دانشگاهی برای کاروانها ، ویژه برنامه بعثه مقام معظم رهبری در کربلا برای دانشگاهیان ، بازدید از برخی زیارتگاه ها و اماکن تاریخی عراق را از ویژگیهای کاروان های دانشگاهیان شمرد و گفت در تلاشیم تا بهترین کاروان ها را از جهت بهره معنوی بیشتر ، نظم و کسب معرفت داشته باشیم.

مسئول شورای هماهنگی ستاد عمره و عتبات استان قم از دانشجویان زائری که برای این سفر با قید قرعه پذیرفته شده اند خواست که برای برنامه ریزی بهتر هر چه سریعتر اقدام به تحویل مدارک خود به رابطین دانشگاهی یا دفتر ستاد عمره و عتبات استان قم نمایند ، وی ادامه داد به جهت اطلاع دقیق دانشجویان از برنامه های کاروان خود و نیز نحوه و زمان حرکت برای هر کاروان یک گروه تلگرامی اطلاع رسانی تشکیل خواهد شد.

ارسال نظر