اعزام دانشگاهیان خوزستان به عتبات عالیات

۱۳۹۵/۰۶/۰۹ ۰۹:۱۸:۰۶

به گزارش ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان استان خوزستان،اعزام کاروان های دانشگاهی استان خوزستان از تاریخ ۲۱/۵/۹۵ با اعزام دختران مجرد دانشجو آغاز شد.

به گزارش ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان استان خوزستان، اعزام کاروان های دانشگاهی استان خوزستان از تاریخ 21/5/95 با اعزام دختران مجرد دانشجو آغاز شد.جلسه توجیهی- آموزشی این کاروان دوشنبه 18/5/95 برگزار گردید و زائرین روز 28/5/95 به اهواز بازگشتند .

کاروان اعزامی بعدی متشکل از دانشجویان متاهل (دانشگاه علوم پزشکی اهواز ) بعد از برگزاری جلسه توجیهی درروز دوشنبه 25/5/95 ، در تاریخ 28/5/95 به عتبات عالیات اعزام شدند و غروب 5 شنبه 4 شهریور 95 به اهوازبازگشتند.

کاروان سوم که شامل دانشجویان متاهل و کارکنان دانشگاه های مختلف استان خوزستان بود، پس از برگزاری جلسه توجیهی روز دوشنبه یکم شهریور ماه در تاریخ 4/6/95 مشرف شدند و ان شاءالله روز پنجشنبه 11/6/95 باز خواهند گشت .

همچنین جلسه توجیهی - آموزشی کاروان 11/6/95 متشکل از دانشگاهیان دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین و از دانشگاه های دیگر نیز صبح روز دوشنبه 15/6/95 از ساعت 9 تا 11 در سالن اجتماعات دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار گردید .

گفتنی است جلسات توجیهی – آموزشی زائران روزهای دوشنبه از ساعت 9 صبح تا 11 و قبل از سفر با حضور مدیر کاروان و عوامل شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان خوزستان در دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری واقع در سازمان مرکزی دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار می شود و ضمن بیان مسائل اجرایی و آموزش های اولیه به زوار ، محصولات فرهنگی شامل کیف و کتاب اهدایی از سوی ستاد عتبات دانشگاهیان استان در اختیار زائرین قرار می گیرد .

اعزام کاروان های بعدی دانشگاهیان استان خوزستان به عتبات عالیات در تاریخ های18،25 شهریور ماه و یکم مهر ماه 95 خواهد بود .

نام نویسی برای تشرف از طریق سایت این ستاد به نشانی www.labbayk.com صورت می پذیرد .

ارسال نظر