پیام تسلیت رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در پی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین موحد

۱۴۰۱/۱۰/۰۳ ۰۸:۵۹:۵۵

 
رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان درگذشت حجت الاسلام والمسلمین دکتر رضا موحد،رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک،رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان درگذشت حجت الاسلام والمسلمین دکتر رضا موحد،رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت.

بسمه تعالی
«الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ»
با نهایت تاسف و تاثر ، خبر تلخ و ناگوار رحلت مرحوم حجت الاسلام والمسلمین دکتر رضا موحد (ره)، مسئول فقید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان و از روحانیون کاروان های عتبات دانشگاهیان موجب اندوه فراوان گردید .
مجاهدت خستگی‌ناپذیر این روحانی خدوم که همواره در مسیر علمی ، فرهنگی و توفیق خدمت گزاری به زائرین عتبات عالیات گام بر می داشت، همچنین سال ها تلاش در سنگر علم و دانش و حضور موثر در دانشگاهها و مسئولیت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های فرهنگیان و آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان از حسنات و اعمال صالحه وی خواهد بود.
اینجانب مصیبت درگذشت این روحانی فاضل و خدوم را به خاندان مکرم، ریاست محترم نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و همکاران و ارادتمندان ایشان تسلیت می گویم و رحمت و مغفرت الهی ، علو درجات و همنشینی با اهل بیت عصمت و طهارت(ع)، برای آن مرحوم و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان را از درگاه ربّ کریم مسئلت می نمایم.

مرتضی مطهری پور
رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان

ارسال نظر