توسط ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان صورت گرفت،
مراسم بدرقه دانشجویان به مشهد مقدس با حضور خادمان حرم امام رضا(ع)

۱۴۰۰/۰۷/۲۷ ۱۳:۳۰:۲۸

مراسم بدرقه دانشجویان اعزامی به مشهد مقدس جهت زیارت حرم مطهر حضرت رضا(ع) و شرکت در همایش « آینده روشن» با حضور رئیس و مسئولین ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک، مراسم بدرقه دانشجویان اعزامی به مشهد مقدس جهت زیارت حرم مطهر حضرت علی ابن موسی‌الرضا (ع) و شرکت در همایش « آینده روشن» با حضور حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطهری پور،رئیس و مسئولین ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان برگزار شد.

بر اساس این گزارش،در راستای اجرای «رویداد آینده روشن» و برگزاری گردهمایی رتبه‌های برتر آزمون سراسری از سوی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، دومین مراسم بدرقه دانشجویان به مشهد مقدس با حضور جمعی از مسئولین و همکاران دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های تهران،همکاران ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان و خانواده های زائران دانشجو در سالن انتظار راه آهن تهران برگزار شد.

این مراسم که با خوشامد گویی حجت الاسلام والمسلمین مطهری پور به زائران و مداحی حاج میثم احمدی پور در فضایی معنوی همراه بود،خادمان حرم مطهر امام رضا(ع) با در دست داشتن پرچم متبرک رضوی، زائران دانشجو را به سمت مشهد مقدس بدرقه نمودند.

لازم به ذکر است،اولین مراسم بدرقه دانشجویان نیز هفته گذشته برگزار شده بود. در این طرح تاکنون بیش از1000 نفر از دانشجویان رتبه های برتر آزمون سراسری سال 99 طی روزهای گذشته با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و با قطار به این سفر معنوی اعزام شدند.

گفتنی است، اولین رویداد دورهمی دانشجویی با عنوان «آینده روشن» به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی، وزارت علوم- تحقیقات و فناوری و آستان قدس رضوی و با حضور رتبه‌های برتر کنکور سراسری در مهر و آبان ماه ۱۴۰۰ در جوار بارگاه ملکوتی عالم آل محمد(ص)،ثامن الحجج،حضرت علی بن موسی الرضا(ع) با ویژه برنامه‌های فرهنگی-آموزشی برای دانشجویان برگزار می شود.

ارسال نظر