به پاس زحمات عالم ربانی مرحوم نجفی روحانی در عمره و عتبات دانشگاهیان.../ببینید

۱۳۹۹/۰۹/۲۷ ۱۳:۰۲:۰۸

ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان ضمن گرامیداشت خدمات خالصانه مرحوم حجت الاسلام والمسلمین نجفی روحانی به زائران دانشگاهی کشور،رحمت و غفران الهی را بر روح این خادم زائران پیامبر رحمت و اهل‌بیت (ع) از درگاه ربوبی مسالت داریم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک، مراسم بزرگداشت چهلمین روز ارتحال حجت‌الاسلام والمسلمین نجفی روحانی، مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عتبات عالیات، عصر روز پنجشنبه۲۷ آذر ماه۱۳۹۹ از ساعت۱۵:۳۰ با حضور علما، روحانیان، طلاب، مدیران و روحانیان کاروان ها و مسئولان بعثه مقام معظم رهبری به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

مرحوم نجفی روحانی در آغازین سال های اعزام دانشگاهیان به سرزمین وحی به عنوان روحانی با کاروان های دانشجویی و نخبگان به عمره مشرف می شد و از سال 87 به عنوان مسئول بعثه مقام معظم رهبری در مدینه منوره و عتبات عالیات به زائران خدمت نمود. وی به جوانان دانشگاهی کشور به عنوان آینده سازان ایران اسلامی توجه و نگاه ویژه ای داشت و در افزایش سهمیه تشرف دانشگاهیان به عمره نقش به سزائی ایفا نمود.

حجت الاسلام والمسلمین نجفی روحانی به عنوان نماینده بعثه مقام معظم رهبری در مدینه منوره و عتبات عالیات، برنامه های فرهنگی خاصی را ویژه کاروان های دانشگاهیان برنامه ریزی و اجرا نمود که از آن جمله می توان به جلسات مدینه شناسی،نشست های هم اندیشی با اساتید و نخبگان دانشگاهی،راه اندازی زیارت های دوره ویژه در مدینه منوره،نجف اشرف و کربلای معلی،روایتگری در مقام صافی صفا و مزار حر و همایش های احلی من العسل و ... اشاره نمود.

این عالم مجاهد به زائران به ویژه دانشجویان علاقه خاصی داشت. به دانشجویان می‌گفت که به جلسات آنها علاقه‌مند هستم به خاطر اینکه دانشجویان هم تأثیرپذیرند و هم تأثیرگذار بودند.

ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان ضمن گرامیداشت خدمات خالصانه مرحوم حجت الاسلام والمسلمین نجفی روحانی به زائران دانشگاهی کشور در عمره و عتبات عالیات،رحمت و غفران الهی را بر روح این خادم زائران پیامبر رحمت و اهل‌بیت (علیهم السلام) از درگاه ربوبی مسالت داریم.

ارسال نظر