اطلاعیه برای انصراف عمره

۱۳۹۲/۱۰/۲۲ ۱۱:۰۰:۱۵

دانشجویان و اساتید برای اعلام انصراف به سایت لبیک مراجعه نمایند.

به گزارش لبیک، آن دسته از دانشگاهیان که پس از افتتاح حساب اولیه و حتی پس از تکمیل موجودی از اعزام به عمره منصرف شده اند، می توانند با مراجعه به سایت لبیک از لینک مربوط به انصراف وارد شده و با استفاده از کد ملی و شماره شناسنامه و کد رهگیری انصراف خود را ثبت کنند.
برای انصراف از اعزام به موارد ذیل توجه کنید:
*در صورت انصراف،پس از افتتاح حساب یا تکمیل موجودی در این مرحله(قبل از کاروان بندی) هیچگونه خسارتی برای زائر در نظر گرفته نمی شود و دانشگاهیان محترم پس از ثبت انصراف در سایت لبیک می توانند از طریق نماینده دانشگاه نسبت به باز پس گیری سایر مدارک خود اقدام و با در دست داشتن اصل کارت ثبت نام نسبت به دریافت وجه اقدام نمایند.
*در صورت انصراف امکان ثبت نام در سال آینده را به شرط دانشجو بودن خواهید داشت.
*پس از کاروان بندی انصراف حتما بایست به صورت کتبی به نماینده عمره استان اعلام شود.
*در صورت انصراف پس از ارسال به کارگزار جهت صدور ویزا مبلغی به عنوان خسارت کسر می شود.توضیح کامل در دفترچه راهنما موجود است.
*در صورت انصراف پس از تحویل مدارک سریعا برای پس گرفتن آن اقدام کنید.
*با توجه به اینکه مبلغ 750هزار تومان از مبلغ واریز شده جهت اعزام مسدود می باشد برای رفع مسدودی آن می بایست علاوه بر انصراف در سایت،فرم انصراف بانکی از شعبه اخذ و تکمیل گردد تا بتوانید برای دریافت وجه اقدام نمود.
*در هیچ صورت،امکان واگذاری سهمیه به شخص دیگری وجود ندارد و دانشگاهیان ذخیره جایگزین خواهند شد.
بخش ورود به سامانه انصراف

ارسال نظر