مصاحبه خبری مسئول شورای عمره و عتبات دانشگاهیان آذربایجان شرقی پیرامون عتبات

۱۳۹۶/۰۴/۱۱ ۱۴:۳۴:۱۴

حجت الاسلام والمسلمین علی خدیوی مسئول شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان استان آذربایجان شرقی در گفتگو با شبکه استانی سهند پیرامون دوره جدید عتبات دانشجویی گفت : ثبت نام هفدهین دوره عتبات از۱۰ تیر ماه در سایت لبیک به نشانیwww.labbayk.irآغاز شده و تا بیست و دوم ماه جاری در سایت لبیک ادامه خواهد یافت.

حجت الاسلام والمسلمین علی خدیوی خاطر نشان کردند: ثبت نام دانشگاهیان سراسر استان در۵ گروه، شامل اساتید،دانشجویان متاهل،دانشجویان دختر،پسران دانشجو و کارمندان دانشگاه ها انجام می شود

ایشان در ادامه افزودند : بر اساس برنامه ریزی های انجام شده وام یک میلیون تومانی برای سفرهای زمینی و وام یک و نیم میلیون تومانی برای سفرهای هوایی اعطا می شود. در سفرهای متاهلین به هر زوج به صورت جداگانه وام تعلق خواهد گرفت، حتی اگر یکی از زوجین، دانشجو هم نباشد می تواند از این وام استفاده کند. ضمنا از آن جایی که این وام به منظور تسهیل در زیارت دانشگاهیان اختصاص داده شده،به صورت قرض الحسنه به زائرین اعطا می شود و هیچ سودی به آن تعلق نمی گیرد .این وام بعد از قرعه کشی و نهایی کردن ثبت نام به زائرین داده می شود.

ایشان افزودند: اعزام دانشجویان به عتبات عالیات در ماه های مرداد،شهریور و مهرماه انجام خواهد شد.انتخاب تاریخ و نوع اعزام به صورت زمینی یا هوایی به عهده زائرست .ضمنا قیمت نهایی نیز بعد از اعلام از سوی سازمان حج و زیارت به اطلاع زائرین گرامی خواهد رسید.

گفتنی است زائرین۷ شب را در شهرهای مقدس کشور عراق اقامت خواهند داشت و در این مدت به زیارت اماکن مقدس شهرهای نجف اشرف، کربلای معلی و کاظمین خواهند پرداخت.

ارسال نظر

نظرات کاربران :

  nemalamir :

باسلام برنامه بعد از سفر دوره پانزدهم و شانزدهم برگزار نمیشه ؟استان های دیگه سفر زیارتی قم رفتن

  لبیک : باسلام مدیر کاروان شما باید با شورای استانی هماهنگی و برنامه ریزی کنند