بازدید زائرین دانشگاهی از بیت امام خمینی(ره) در نجف

۱۳۹۸/۰۶/۲۷ ۱۰:۲۱:۰۶

صبح دومین روز از سفر دانشگاهیان اعزامی به عتبات مقدسه عالیات، به زیارت مزار اثیب یمانی و بازدید از مزار و بیت علامه امینی (ره) و بیت امام خمینی (ره) در نجف اشرف اختصاص می یابد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک،صبح دومین روز از سفر دانشگاهیان اعزامی به عتبات عالیات در نجف اشرف به زیارت مزار اثیب یمانی و بازدید از مزار و بیت علامه امینی (ره) و بیت امام خمینی (ره) در نجف اشرف اختصاص می یابد.

در این خصوص کاروان های دانشگاهی اعزامی به زیارت دوره ویژه نجف اشرف، از فیض معنوی زیارت و روایت گری راوی محترم بعثه مقام معظم رهبری بهره مند شدند.

راوی بعثه مقام معظم رهبری در این مراسم ضمن ایراد سخن در باب فضیلت مولی الموحدین حضرت علی (ع) به معرفی شخصیت اثیب یمانی پرداخته و توضیحاتی نیز در باب صحن مطهر حضرت فاطمه زهرا(س) ارائه شد. سپس در جوار مزار استاد علامه امینی نیز سخنانی راجع به ویژگی های شخصیتی و تلاش های ایشان در جهان تشیع مطرح شد.

در پایان ضمن بازدید از بیت امام خمینی (ره) ،از مراحل مقدماتی شکل گیری نهضت جمهوری اسلامی ایران و فعالیت های امام خمینی(ره) در طول اقامتشان در نجف اشرف مطالبی ارائه گردید.سپس با توجه به قرار گرفتن در ماه محرم الحرام،دانشجویان به سوگواری در بیت امام خمینی(ره) در نجف اشرف پرداختند.


ارسال نظر