حضور دانشجویان زیارت اولی قمی در بعثه مقام معظم رهبری در کربلا

۱۴۰۲/۱۲/۱۴ ۱۱:۲۸:۲۶

از جمعی از دانشجویان دختر دانشگاه های قم که برای اولین بار توفیق تشرف به کربلا را داشتند در مراسمی در بعثه مقام معظم رهبری تقدیر شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج،از جمعی از دانشجویان دختر دانشگاه های قم که برای اولین بار توفیق تشرف به کربلا را داشتند در مراسمی در بعثه مقام معظم رهبری تقدیر شد.
در این مراسم که  با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسین بهجتی، مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق،در هتل کربلا الدولی برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین حسینی قمی خطیب بعثه سخنرانی کرد و آقای حیدرزاده ذاکر اهل بیت به مدیحه سرایی پرداخت.

 سخنران بعثه مقام معظم رهبری در کربلا با اشاره به برکات سفر معنوی عتبات عالیات و زیارت اعتاب مقدسه در عراق گفت: شما که اولین حضورتان درکربلاست باید فرصت را مغتنم بشمارید و بدانید دعوت شده اید و تلاش کنید بهره کافی را از این سفر ببرید.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی قمی افزود: گاهی انسان در جوانی توفیقاتی پیدا می کند که شاید تا آخر عمر دیگر چنین توفیقی پیدا نکند لذا برای استفاده از چنین توفیقی برنامه داشته باشید.برای زیارت باید حال خوب داشته باشید و این حال خوب با مراقبت به دست می آید .

در پایان این مراسم هدایایی از طرف بعثه مقام معظم رهبری به دانشجویان اهدا و از آنان تقدیر شد.

ارسال نظر