يك سفر رايگان عتبات هدیه عیدانه لبيك به همراهان

۱۳۹۶/۱۲/۲۷ ۱۳:۲۹:۰۸

ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان ، در راستای ترویج فرهنگ زیارت و ارتباط موثر با مخاطبان و علاقمندان سایت لبیک، طرح عیدانه را برگزار می نماید.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک، ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان بنا دارد به مناسبت عید نوروز و میلاد خجسته امیرالمومنین علی(ع) در راستای ترویج فرهنگ زیارت و ارتباط موثر با مخاطبان و علاقمندان سایت لبیک، طرح عیدانه را برگزار نماید.

در این طرح، ربات تلگرامی طراحی شده و مواردی را به عنوان عیدی به مخاطبین ارائه می دهد که علاقمندان با دریافت هرکدام از آنها امتیازی کسب خواهند کرد و شانس برنده شدن خود در قرعه کشی یک سفر رایگان عتبات را افزایش خواهند داد.

علاقمندان، با مراجعه به این ربات می توانند در پویش (پدر عزیزم روزت مبارک) شرکت نموده و با ارسال یک عکس از پدر خود و دریافت قالب تبریکی این پویش، علاوه بر کسب امتیاز، روز پدر را نیز اینگونه تبریک بگویند.

ویژه نامه میلاد امام علی(ع)، تصاویر با کیفیت از حرمین شریفین، کلیپ جشن میلاد امام علی(ع) در حرم امام حسین(ع) و ثبت نام در طرح زیارت نیابتی از دیگر بخش های این طرح است.

در روز میلاد فرخنده امام علی(ع) به نیابت از علاقمندانی که در طرح زیارت نیابتی ثبت نام کرده باشند، در حرم امیرالمومنین(ع) و حرم امام حسین(ع) زیارت خواهد شد.

به هرکدام از شرکت کنندگان در این طرح، لینکی اختصاصی داده می شود که می توانند با ارسال به دوستان شان ، آنان را نیز به این طرح دعوت کنند و با ثبت نام آنان از این طریق، امتیاز خود را برای شرکت در قرعه کشی افزایش دهند.هر 50 امتیاز یک شانس بیشتر برای پذیرفته شدن در قرعه کشی است.

گفتنی است؛ این طرح از 28 اسفندماه آغاز می شود و تا 17 فروردین ماه ادامه خواهد داشت و در روز 18 فروردین نیز با انجام قرعه کشی، برنده یک سفر رایگان عتبات معرفی خواهد شد.

ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان پیشاپیش فرا رسیدن عید نوروز را به همه همراهان و مخاطبان سایت لبیک تبریک عرض نموده و سالی سرشار از خیر و برکت برایتان آرزومند است. امیدواریم سالیان سال زیر پرچم سرخ اباعبدالله الحسین (ع) سربلند باشید.

برای شرکت در ربات تلگرامی لبیک و شرکت در قرعه کشی یک سفر رایگان عتبات برروی لینک زیر بزنید.

برای شرکت در طرح عیدانه لبیک کلیک کنید

ارسال نظر

نظرات کاربران :

  معصومی :

با عرض سلام و وقت به خیر ، نتایج قرعه کشی طرح عیدانه چه تاریخی اعلام می شوند و در چه تاریخی انجام شده است ؟

  لبیک : باسلام نتیجه این طرح اعلام گردید
  روشن :

سلام سال نو تون مبارك ميخواستم بپرسم كه قرعه كشي طرح عيدانه برگزار شده؟ واينكه نتايج كي اعلام ميشه؟ چون قرار بود 20ام اعلام بشه. ممنون

  لبیک : باسلام نتایجه این طرح در سایت لبیک اعلام شد
  محسن پورمیرزاعلی :

سلام وخداقوت نتایج قرعه کشی طرح عیدانه از کجا مشخص میشه؟

  لبیک : باسلام روز دوشنبه 20 اعلام خواهد شد
  حیدری :

با سلام نتیجه سفر رایگان چه زمانی اعلام میشه چون اول قرار بود ۱۸ ام فروردین قرعه کشی بشه ولی بعد تو کانال گفتید ۱۹ام ولی امروز هم خبری نیست. لطفا خوش قول باشید.

  لبیک : باسلام امروز دوشنبه 20 فروردین ماه اعلام می شود
  امیر حسین :

سلام و عرض خسته نباشید . من در قرعه کشی یک سفر رایگان ثبت نام کردم . خواستم ببینم اسمم دراومده یا نه . از کجا باید بدونم ؟

  لبیک : باسلام قرعه کشی این طرح هنوز انجام نشده است.نتیجه این طرح از سایت لبیک اعلام خواهد شد
  کوثر محمدی گهرویی :

ببخشید چطور میشه اسامی رو دید؟!

  لبیک : باسلام هنوز قرعه کشی نشده است
  رضوی :

سلام ببخشید من می خواستم نتایج را ببینم ولی وقتی کدملی و شماره شناسنامه ام را وارد می کردم می گفت اشتباه است درحالیکه چندبار امتحان کردم. باتشکر

  لبیک : باسلام نتایج 18 اعلام می شود
  افسانه :

سلام، وقت بخیر فقط یک نفر میتونه برنده ی یک سفر رایگان بشه؟ همراه هم میتونه داشته باشه؟

  لبیک : باسلام خیر این طرح فقط یک برنده دارد
  علیرضا محمدزاده :

باعرض سلام و خسته نباشید بنده سال پیش اول رجب قسمت شد با کاروان دانشجویی عازم کربلا شدم و خداروشکر می کنم و امسال نیز در قرعه کشی سفر رایگان شرکت کرده ام می خواستم ببینم که حدود چند امتیاز باید داشته باشم تا بتوانم عازم بشوم امسال هم

  لبیک : باسلام امتیاز بالا شانس بیشتری در قرعه کشی دارد
  عابدیان :

باسلام خسته نباشید بنده ازهمکاران دانشگاه هستم بعد از چند مرحله ثبت نام آقا مارو طلبیدوباکمک شما سفر اولی هستیم به اتفاق خانواده.در قرئه کشی 24فروردین برای ماثبت شده بود. ولی باماتماس گرفتن گفتند که یکی از این تاریخ ها رو18 و 31 فروردین انتخاب کنید لازم به ذکر است که در تاریخ 24فروردین مبعث حضرت رسول وتولد امام حسین نیز هست میخواستم ببینم در 24 فروردین اعزام ندارید با تشکر از زحمات شما.

  لبیک : باسلام استان های مختلف در تاریخ های مختلف اعزام دارند ممکن است تاریخ 24 به حد نصاب نرسیده باشد
  امیررضازیبائی :

سلام خسته نباشیدبه نظرمیرسدکه درکل حج عمره رافراموش کردیدچون هیچ خبری ازحج عمره به گوش نمیرسدخیلی هامنتظرمجددبه راه افتادن حج عمره هستندبنده دانشجوهستم وازکاروان هایی که قبل ازپروازراه حج بسته شدهستم وچشم انتظارهستم لطفاپیگیری کنیدوماهیانه به مردم گزارش دهیدممنون.

  لبیک : باسلام عمره به تصمیم دولت برگزار نمی شود .هر زمان عمره راه اندازی شود سهمیه جاماندگان محفوظ خواهد بود