دانشجویان وزارت علوم به صندوق رفاه دانشگاه خود مراجعه کنند؛
نکات مهم در خصوص دریافت وام عتبات دانشگاهیان وزارت علوم و سایر دانشگاه ها

۱۳۹۶/۰۵/۰۸ ۰۹:۳۴:۱۷

با توجه به آغاز عملیات اعزام عتبات دوره هفدهم و واریز هزینه اکثر کاروان های اعزامی مرداد ماه؛ زائرین جهت دریافت وام به دو گروه تقسیم می گردند:

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک،دستورالعمل پرداخت وام عتبات دانشگاهیان ، با شماره 2/9312مورخ 96/5/5به شعب بانک ملت در سراسر کشور ابلاغ شد .

متقاضیان دریافت تسهیلات ، جهت دریافت وام به موارد زیر توجه فرمائید:

با توجه به آغاز عملیات اعزام عتبات دوره هفدهم و واریز هزینه اکثر کاروان های اعزامی مرداد ماه؛ زائرین جهت دریافت وام به دو گروه تقسیم می گردند:

الف- گروه اول؛ زائرینی که تاریخ اعزام آنها قبل از 96/6/1 می باشد. زائرینی که تا تاریخ 96/6/1 به عتبات اعزام خواهند شد، می توانند با مراجعه به یکی از شعب بانک ملت نسبت به دریافت وام اقدام کنند.

ب- گروه دوم؛ زائرینی که اعزام آنها از 96/6/1 به بعد می باشد.
این دسته از زائرین در صورتیکه جزء دانشجویان دانشگاه های زیر مجموعه وزارت علوم می باشند (اعم از زائر سرگروه یا همراه) می بایست جهت دریافت تسهیلات فقط به صندوق رفاه دانشگاه خود مراجعه نمایند.و دانشجویان دانشگاه آزاد و وزارت بهداشت به شعب بانک ملت مراجعه نمایند.

· دانشجویان وزارت علوم که از صندوق رفاه وام دریافت می کنند، نیازی به ضامن ندارند و بازپرداخت آن بعد از فراغت از تحصیل آغاز می شود.

· در زوجین دانشجو طبق اعلام قبلی، وام به صورت مجزا تعلق خواهد گرفت. که درصورت دانشجو بودن در دانشگاههای وزارت علوم ؛ از صندوق رفاه و در غیر اینصورت از بانک ملت می توانند وام خود را دریافت نمایند.

· دانشجویان وزارت علوم که از اول شهریور ماه به بعد اعزام می شوند فقط می توانند از صندوق رفاه وام دریافت کنند.

· اساتید و کارمندان صرفا مجاز به دریافت وام از بانک ملت می باشند.

· با توجه به اینکه تفاهم نامه با صندوق رفاه هنوز نهایی نشده است زمان مراجعه به صندوق رفاه متعاقباً اعلام می گردد.

برای دریافت وام بانک ملت نیازی به ارائه معرفی نامه به شعب نمی باشد زیرا کد ملی افراد به صورت سیستمی به بانک ارسال می گردد. ولی جهت دریافت وام صندوق رفاه می بایست به سامانه جامع مراجعه نموده و معرفی نامه دریافت نمایید.

*دانشگاهیان متقاضی دریافت وام در صورت مراجعه به بانک و بروز مشکل می بایست به مسئول اعتبارات شعبه یا رئیس بانک مراجعه و شماره نامه فوق را در اختیار شعبه قرار دهید و یا در صورت نیاز، دستورالعمل اعطای وام که در سایت لبیک موجود است را پرینت نموده و به شعبه ارائه نمائید.

*مدارک لازم جهت اخذ وام ارائه اصل وتصویر شناسنامه و کارت ملی،تکمیل فرم های مربوطه،افتتاح حساب جهت دریافت تسهیلات و یک نفر ضامن مورد تایید شعبه.

*توضیحات تکمیلی در خصوص وام در دفترچه راهنما در سایت لبیک موجود می باشد.

*پذیرفته شدگانی که در ثبت نام اولیه متقاضی دریافت وام نبودند و در قرعه کشی انتخاب شده اند و متقاضی وام هستند، باید با دفتر ستاد در استان محل تحصیل خود تماس بگیرند تا وضعیت دریافت وام ایشان در سامانه ویرایش و کدملی ایشان برای بانک ارسال شود.

*میزان تسهیلات عتبات بانک ملت برای سفرهای زمینی 1 میلیون تومان و برای سفرهای هوایی یک و نیم میلیون تومان می باشد که با یک ضامن معتبر که مورد تایید بانک باشد، قابل دریافت خواهد بود.

*در اعزام متاهلین وام به زائر اصلی و همسر تعلق می گیرد.

*این وام از زمان نهایی کردن ثبت نام تا دو ماه بعد از سفر قابل دریافت خواهد بود.

*در صورت مراجعه به شعب و بروز مشکل می توانید با شماره 1556 روابط عمومی بانک ملت تماس حاصل نمائید.

*لازم به ذکر است برای دریافت وام دستورالعمل را پرینت نموده و با خود به بانک ببرید.

*به فرزندان وام تعلق نمی گیرد.

*تسهیلات ارائه شده فوق بانک ملت، قرض الحسنه با بازپرداخت 18 ماهه و فاقد سود می باشد و تنها با کارمزد 4 درصد پرداخت می گردد.

*بازپرداخت وام برای وام زمینی بانک ملت حدود 60 هزار تومان و اقساط وام هوایی حدود 90 هزار تومان است.بازپرداخت اقساط صندوق رفاه هم بعد از فراغت از تحصیل در دو سال و بدون سود خواهد بود.


برای دریافت دستورالعمل وام بانک ملت کلیک کنید

ارسال نظر

نظرات کاربران :

  محمدامین محمدی :

سلام. من دانشجوی دانشگاه فرهنگیان هستم.. باید کجا واسه وام برم.. بانک ملت یا صندوق رفاه؟

  لبیک : باسلام صندوق رفاه
  مهدی هوشنگی شیشوان :

با سلام بنده پارسال به کربلا مشرف شدم و از تسهیلات وام استفاده کردم آیا میشود این بار هم از وام استفاده کنم؟

  لبیک : باسلام باید وام قبلی را تسویه کنید
  شادپی :

سلام.من دانشجوی خیام مشهد هستم.متاهل و دارای سه فرزند. آیا این امکان وجود دارد که در صورت توفیق در قرعه کشی در موقع ثبت نام کاروان فرزند سوم خود را نیز ثبت نام کنم چون در غیر این صورت سفر من با مشکل همراه می شود.

  لبیک : باسلام بله اگر انتخاب شوید می توانید هر سه را ببرید
  محسن صد :

با سلام اینجانب کارمند دانشگاه آزاد و همچنین دانشجوی دانشگاه آزاد هستم ولی استان محل تحصیل ام با محل فرق دارد وبعنوان دانشجوی متاهل ثبت نام نموده ام وام را از بانگ ملت محل کارم می توانم دریافت کنم یا در شمهر محل تحصیل؟ ضمنا اعزام هوایی دانشجویان استان مرکزی از کدام فرودگاه می باشد؟ با تشکر فراوان

  لبیک : باسلام وام از بانک ملت است/اعزام مرکزی از تهران است
  کریمی :

سلام ببخشید من خودم دانشجوام ولی همسرم نیست کارت پایان خدمتم نداره .همسرم ب عنوان همراه میتونه ثبت نام کنه؟

  لبیک : باسلام می توانید متاهلی ثبت نام کنید اما اگر انتخاب شدید برای خروج از کشور باید وثیقه بگذارند
  شریعتی :

با سلام بنده در تاریخ 27/9/96 در دوره 18 ثبت نام کردم و 2 تا فرزندم هم ثبت نام کردم و در تاریخ 28/9/96 ویرایش اطلاعات کردم و دو تا فرزندم را حذف و فقط خودم و همسرم را ثبت نام کردم و ذخیره اطلاعات را زدم ولی از سوی سایت پرینت جدید نداد و پیغام ویرایش اطلاعات با موفقیت ثبت گردید داد آیا نیاز به پرینت می باشد یا خیر؟

  لبیک : باسلام نیازی به پرینت ثبت نام نیست
  محمد خسروی :

سلام خسته نباشید ببخشیداگه بخواهیم با همسر بیایم برای هردو نفر وام میدید؟

  لبیک : باسلام بله
  مهری :

سلام و عرض خسته نباشی. من دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی ام ولی همسرم دانشجو نیستند. متقاضی وام هستیم آیا درصورت توفیق در قرعه کشی به هردویمان وام 1.5 میلیونی تعلق می گیرد یا فقط من؟ (با توجه به اینکه دانشگاه علوم پزشکی زیرمجموعه وزارت بهداشته)

  لبیک : باسلام بله به هر دو جداگانه وام تعلق می گیرد
  احسان امیرسخنوران :

سلام من دانشجوی دانشگاه پیام نور مرکز تبریز هستم برای دریافت وام باید به صندوق رفاه دانشگاه مراجعه کنم یا به بانک ملت؟ 96/9/22

  لبیک : باسلام پیام نور باید از صندوق رفاه وام بگیرند
  زهرا عزیزی :

سلام.من مرداد یا هم عید عروسی میکنم.اونموقع همسرم سرباز هستن ما نمیتونیم از این وام استفاده کنیم و به سفر عتبات بریم؟

  لبیک : باسلام اگر سرباز باشند نمی توانند از کشور خارج شوند مگر اینکه از یگان خدمتی خود اجازه خروج بگیرند
  عباس :

سلام بزگوار خواهش میکنم کامل برای من بگید چطور ثبتنام کنم من توی کامنتا و... 1000تا چیز متفاوت خوندم وشنیدم من داشگاه آزادی هستم.صندوق رفاه هم پروفایل دارم.استان البرز میگید توی سایت ثبتنام کنم هیچ جایی وجود نداره.نگفتید قرعه کشی داره ولی توی کامنت نوشته شده قرعه کشی داره///لطفا کامل به من بگید چیکار کنم همه مطالبتون رو 10 بار خوندم و متوجه نشدم...ممنون

  لبیک : باسلام وام صندوق رفاه ویژه دانشجویان وزارت علوم است و در ایامی که کاروان های دانشگاهی باستاد اعزام می شوند می توانند از آن استفاده می کنند.دانشجویان دانشگاه آزاد هم در آن زمان به بانک ملت برای وام معرفی می شوند
  فاطمه :

سلام,من قصد ثبت نام در دوره هجدهم را دارم,برای وام کی باید اقدام کنم,قبل از ثبت نام یا بعد از اون هم میشه؟

  لبیک : باسلام وام بعد از قرعه کشی به زائرین داده می شود
  سامان :

با عرض سلام و خسته نباشید. میخواستم بپرسم که مدارک لازم برای ثبت نام وام عتبات دانشگاهی چیه ؟ چون از طرف دانشگاه به من گفتن که باید کپی پاسپورت مهر ورود به عراق رو داشته باشی .؟ آیا ارایه پاسپورت با مهر ورودبه عراق برای ثبت نام وام لازم است؟

  لبیک : باسلام این وام ویژه سفرهایی است که با کاروان های دانشگاهی انجام می شود و پرینت واریز هزینه را باید ارائه دهید
  سامان :

سلام من در صندوق رفاه درخواست وام عتبات دادم.گفتن که مدارک مورد نیاز پاسپورت با مهر ورود به عراق و فیش واریز میخواد.میخواستم ببینم این حرفشون درسته یا خیر؟به صندوق رفاه زنگ زدم گفتن که پاسپورت تنها و فیش واریز. الان هم هنوز پیامکی مبنی به این که اجازه خروج از کشور برام نیوامده که ب دفتر پلیس 10مراجمعه کنم.لطفا راهنماییم کنید سپاس

  لبیک : باسلام وام صندوق رفاه ویژه کاروان های عتبات دانشگاهیان است و بعد از واریز هزینه باید پرینت فیش را ارائه کنید تا وام به شما تعلق گیرد
  رویا علی اکبرزاده :

سلام من دانشجوی ارشد غیرانتفاعی شهریار آستارا هستم. سوالم اینه که این وام فقط در ایام محرم هستش؟ یا میشه واسه تاریخ دیگه گرفت وامو؟

  لبیک : باسلام وام زیارت عتبات ویژه کاروان هایی است که از طریق ستاد به عتبات اعزام شوند
  فدیه آتشباراورنگ :

سلام بسیارخوبه.من دانشجوی جدیدالورودکارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی جهاددانشگاهی هستم آیامنم میتوانم وام عتبات بگیرم وآیا ضامن هم میخواهد؟لطفا راهنمایی کنید باتشکر

  لبیک : باسلام بله برای دوره بعدی عتبات ثبت نام بفرمائید می توانید از تسهیلات وام هم استفاده کنید
  Mahta faridi :

با سلام و احترام من دانشجوی وزارت علوم هستم و تاریخ اعزام هم ۱ آبان هست. منظور از فیش واریزی بانکی جهت دریافت روادید و بیمه و یا هر گونه مدارک دال بر خروج از کشور متقاضی چیه؟ و همچنین فرم تقاضای وام رو از کجا باید تهیه کنیم؟ با تشکر

  لبیک : باسلام هزینه سفر خود را پرداخت کنید و بعد فیش آن را به صندوق رفاه تحویل دهید
  سیدیونس نبوی :

باسلام ورودی مهرماه 96درحکیمان بجنورد هستم وثبت نام کرده ام اما می خواهم وارد سیستم بشم وثبت نام انجام دهم نمیشه لطفا راهنمایی کنید

  لبیک : باسلام ثبت نام دوره بعدی آذر یا دی ماه است
  محمد :

سلام من دانشجوی دانشگاه فرهنگیان هستم و باید از صندوق رفاه وام بگیریم ولی دانشگاه قبول نمیکنه که این وام ضامن نمیخواد و میگه حتما باید ضامن کارمند رسمی باشد لطفا بگید ما چکار کنیم ؟

  لبیک : باسلام یک ضامن برای کلیه وام هایی که صندوق به شما اعطا می کند لازم است
  سیدمحمد شمس ابادی :

سلام وقت بخیر وام یک میلیونی بانک ملت به دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی که برای اربعین و به صورت فردی میخوان برن تعلق میگیره؟یا باید با کاروان های دانشجویی اعزام بشه

  لبیک : باسلام وام عتبات دانشگاهیان فقط مختص زیارت عتبات با کاروان های ستاد است و استفاده از آن در سایر ایام و با کاروان های دیگر مشکل شرعی خواهد داشت
  مصطفی :

باعرض سلام خسته نباشید تاریخ اعزام من18شهریور هست میخاستم ببینم الان که دیگه وقت نیست برای اقدام وام میتوانم بعد از سفر اقدام کنم یا نه دانشگاه فنی صدوقی ممنون

  لبیک : باسلام درخواست خود را در سامانه وام صندوق رفاه ثبت کنید و مدارک را تحویل ایشان دهید
  faeze mohamadi :

با سلام من تاریخ اعزامم 16 شهریور هست میتونم فردا برای ارز دولتی اقدام کنم تعلق میگیره بهم؟

  لبیک : باسلام با مدیر کاروان خود تماس بگیرید ایشان شما را به یکی از شعب ارزی معرفی می کند
  سید ابوافضل منتصر :

سلام برای واریز کردن پول باید به کجا رفت؟

  لبیک : باسلام هرگاه پیامک واریز هزینه به شما ارسال شد به سامانه مراجعه و از بخش واریز هزینه اقدام کنید
  علی آقا :

سلام. ما برا دریافت وام اقدام کردیم از بانک ملت. ولی الان شرایط برای رفتن به عتبات نداریم میخواهیم انصراف بدیم قضیه وام چی میشه اون وقت....؟؟؟

  لبیک : باسلام باید وام را به بانک عودت دهید
  رسول اثنی عشری :

با سلام تو مسابقه هشت بهشت اسمم در امده ولی تو سامانه جامع به عنوان پذیرفته نشدگان هست میشه راهنمایی کنید

  لبیک : باسلام با شماره 02166950747 الی 53 تماس بگیرید
  حمیدرضا عبداله زاده :

باسلام-بابت پرداخت هزینه عتبات به سایت رفتم،اما گزینه"پرداخت الکترونیک"رؤیت نشد.باید چکار کنم.فقط تا امروز وقت دارم برای پرداخت/با تشکر

  لبیک : باسلام با شماره 02166950747 الی 53 تماس بگیرید
  فاطمه برزابادی فراهانی :

سلام خسته نباشيد، بنده زائر ذخیره هستم تاریخ اعزام هم 18مهر ماه بعد اعزام ما حتمی هستش?چون برای وام اقدام کردم و اینکه من ترم اخر بودم اینکه میشه بجای گواهی اشتغال ب تحصیل کارت دانشجویی رو تحویل داد ?ممنون

  لبیک : باسلام برای اطمینان از اعزام با دفتر ستاد در استان تحصیل خود تماس بگیرید شماره ها در سایت موجودست./کپی کارت دانشجویی بدهید
  رضا محمدی :

با سلام بنده جز جزو انتخاب شدگان ذخیره مهر ماه میباشم آیا میتوانم جهت اخذ وام به بانک مراجعه کنم؟/باتشکر

  لبیک : باسلام بله
  سید عادل موسوی :

باسلام بنده ۱۰مهر نوبت اعزام به کربلا هستم دانشجوی علمی کاربردی هستم مراجعه به سایت کردم و نوشته فقط به صندوق رفاه دانشگاه مراجعه کنید مراجعه کردم می گند که اعتبار نداریم به بانک ملت معرفی کردند رفتم بانک ضامن رسمی می خواد از مسولین محترم راهنمایی می خاهم اگر ضامن رسمی ندارم انصراف از سفر بگیرم یا یک راهی داره که از صندوق رفاه دانشگاه کمک هزینه را دریافت کنم/باتشکر

  لبیک : باسلام دستورالعمل پرداخت وام در سایت لبیک موجود است و به دفاتر ابلاغ شده می توانید آن را دریافت کنید و با خود ببرید و یا با شماره 02187396210 تماس بگیرید
  اکبر رضائی :

سلام و خسته نباشید دو تا سوال دارم اول اینکه این سفر مختص ب جای خاصی هست یا قابل تغییر دوم اینکه وام ازدواج دانشگاه آزاد ک قرار بود بدن چی شد؟ کنسل شد؟ با تشکر

  لبیک : باسلام سفر عتبات است و تغییر ندارد .دانشجویان دانشگاه آزاد برای وام باید به بانک ملت مراجعه کنند
  فاطمه سالاری :

سلام.من دانشجوی پیام نور هستم و اعزامم مهر ماه هست.میخواستم ببینم از بانک ملت باید وام بگیرم یا صندوق رفاه دانشجویی؟

  لبیک : باسلام به صندوق رفاه سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور در استان تحصیل خود مراجعه کنید
  وحید گندمکار :

با سلام کسانی که دانشجوی علمی کاربردی هستند باید به بانک مراجعه کنن یا صندوق رفاه با تشکر

  لبیک : باسلام به صندوق رفاه سازمان مرکزی دانشگاه علمی کاربردی در استان تحصیل خود مراجعه کنید
  مریم فخاری اسفریزی :

سلام،خسته نباشید،دانشجوی دانشگاه آزاد نجف اباد وساکن خمینی شهرهستم تاریخ اعزام 22 مهر میباشد میخواستم ببینم میشه تاریخ اعزام تغییر داد وبرای دریافت وام و ثبت نام به کجا مراجعه کنم

  لبیک : باسلام برای وام به بانک ملت مراجعه کنید.برای تغییر تاریخ هم اگر امکان پذیر باشد باید با دفتر ستاد در استان تحصیل خود تماس بگیرید
  فریدسعیدی :

سلام.خسته نباشید.من دانشجوی پیام نور هستم و تاریخ اعزامم 16 مهر هستش(کرمان)من به دانشگاه مراجعه کردم برای دریافت وام اما گفتن هنوز صندوق رفاه بخش نامه ای صادر نکرده.میخواستم بپرسم ایا وام قطعیه برای ما؟و اینکه کی بخش نامه به دانشگاه ها صادر میشه؟اگه ممکنه زودتر پیگیری بفرمایید که هر چه سریع تر وام رو دریافت کنیم.باتشکر

  لبیک : باسلام دستورالعمل وام ارسال شده است می توانید پرینت آن را از سایت دریافت کرده و با خود ببرید
  فاطمه :

سلام در مدارک مورد نیاز برای وام صندوق منظوراز ارائه تصویر فیش بانکی جهت روادید چیست؟

  لبیک : باسلام بعد از واریز هزینه به صورت اینترنتی از آن صفحه پرینت بگیرید و بعد آن را برای ارائه وام به صندوق ارائه دهید
  فاطمه :

سلام چرا باوجود اینکه برای وام صندوق رفاه قید شد که نیازی به ضامن نداره ولی همچنان دانشگاه برای دادن وام کمک هزینه عتبات ضامن میخواد؟

  لبیک : باسلام صندوق رفاه یک ضامن برای کلیه تسهیلاتی که در دوران تحصیل به شما ارائه می دهد می خواهد نه وام عتبات
  فاطمه :

با سلام اعزام من برای بعد از تاریخ اول شهریوره ولی تا الان برای دریافت وام اقدامی نکردم و فقط مدارکم رو تحویل دادم، آیا ثبت نام من لغو شده؟

  لبیک : باسلام خیر لغو نشده است اگر دانشجوی وزارت علوم هستید به صندوق رفاه دانشگاه خود مراجعه کنید
  مهران حسن زاده :

سلام.من دانشجوی علوم پزشکیم.الان باید به بانک ملت مراجعه کنم یا صندوق رفاه ؟؟؟از طرفی چون اعزامم ۱ ابان هوایی هستش واسم پیام اومده توو معرفی نامه یک میلیون رو تقاصا کرده.؟؟

  لبیک : باسلام به بانک ملت مراجعه کنید
  صادق حسنپور :

سلام.من برای وام به صندوق رفاه دانشگاه مراجعه کردم گفتند اول باید برای شما پول رو واریز کنم بعدش فیش واریزی رو به صندوق بدهم تا وام رو برام واریز کنن ایا این روال درسته؟؟

  لبیک : باسلام بله
  فاطمه زهرا.پ :

باسلام .برای وام به صندوق رفاه مراجعه کردیم و گفتند هنوز بخشنامه ای براشون نیومده.باید چیکار کرد؟؟؟

  لبیک : باسلام بخش نامه ابلاغ شده است
  نگار :

با سلام ،ببخشید واسه من مسیج اومده که به سایت لبیک برای واریز وجه مراجعه کنید ،دقیقا کجا باید برم??

  لبیک : باسلام به سامانه جامع عتبات مراجعه کنید. http://samane.labbayk.ir/
  علی :

باسلام،باز پرداخت وام بانک ملت مثل صندوق رفاه بعد از فارغ‌التحصیل هست؟

  لبیک : باسلام خیر بازپرداخت وام ملت بعد از اعطای آن آغاز می شود
  سعید آتشی :

سلام و خداقوت خدمت شمادوستان عزیز.اسم من برای تشرف متاهلی بعنوان ذائر اصلی انتخاب شده است.بنده داشنجوی دانشگاه آزاد و همسرم دانشجوی دانشگاه پیام نور می باشند.جهت قرعه گشی بنده از طرف خودم و دانشگاه ازاد ثبت نام کردم.حالا سوال اینجاست که برای وام باید هر دو به بانک ملت راجعه کنیم یا اینکه من به بانک ملت و همسرم که دانشجوی پیام نور می باشد به صندوق رفاه دانشجویان ؟ تشکر...

  لبیک : باسلام برای وام خودتان به بانک ملت و برای همسر به صندوق رفاه مراجعه کنید
  ستاره جلالی :

سلام . اعزام من و همسرم 1 مهر هست و جز ذخیره هستیم . واسه وام دانشگاه اقدام کردم گفتن که بعد از سفر به کربلا می تونید اقدام کنید و نمی تونیم صد در صد قول بدیم وام بهتون تعلق میگره . همسرمم دانشجو نیست میتونه وام بگیره. ممنون میشم پاسخ بدین

  لبیک : باسلام اگر دانشجوی وزارت علوم هستید خودتان برای وام رفاه و برای همسرتان برای وام ملت اقدام کنید
  یآسر رییسی :

سلآم.من دآنشجوی دآنشگآه آزآدم آز کجآ بآید برآی خودم و همسرم وآم بگیرم صندوق یآ بآنک؟بآنک میگه معرفی نآمه بیآر.تآریخ آعزآم 31شهریور ب عنوآن ذخیره پذیرفته شدم.

  لبیک : باسلام برای وام هردویتان به بانک ملت مراجعه کنید معرفی نامه هم نیاز نیست
  رضا :

سلام من دانشجوي وزارت علوم هستم واعزامم شهريور ماه به بعد است آيا ميتونم واسه وام بانك ملت اقدام كنم چون وام صندوق رفاه هنوز مشخص نيست كي ميشه گرفت همينجوري بلاتكليف مونديم.

  لبیک : باسلام دستورالعمل پرداخت وام رفاه به زودی ابلاغ می شود و از سایت اطلاع رسانی خواهیم کرد
  مهدی نورمحمدی :

سلام.مبلغ وام صندوق رفاه به حساب شخصی خودمان ریخته میشود یا مستقیما به سازمان عتبات‌ میدن؟

  لبیک : باسلام به حساب دانشجو واریز می شود
  زهرا اسماعیلی :

سلام..من تاریخ اعزامم ب عتبات ۱۶ مرداد بود تقریبا بعداز ابلاغ دریافت وام مراجعه کردم و همه چی درست شد و الان من رفتم کربلا و برگشتم ولی وامو واریز نکردن...چیکار باید بکنم??

  لبیک : باسلام با شماره 1556 بانک ملت تماس بگیرید
  بهمن گودرزی :

با سلام..من در مرحله اول پذیرفته نشدم..با من تماس گرفتن الانم مشکل نظام وظیفه داشتم برای گرفتن گذرنامه تحویل مدارکم امروز 25مرداد بوده..من چیکار کنم تازه مشکل نظام وظیفم درست شده..مهلت دارم واسه تحویل مدارک؟؟

  لبیک : باسلام بله هر چه زودتر مدارک را تحویل دهید
  مهیار :

سلام دانشگاه میگه درمورد این وام چیزی برای ما نیامده بخش نامه ای نیست پیام نور قشم چی کنیم؟

  لبیک : باسلام هنوز دستورالعمل وام رفاه به دفاتر صندوق رفاه ابلاغ نشده است منتظر اطلاع رسانی ستاد باشید
  سلیمی :

سلام.با راهنمایی شما اسم من در لیست ذخیره ثبت شد.و با من تماس گرفتن جهت اعزام در هفته عرفه. علاوه بر افزایش هزینه در این ایام،من باید هزینه را نقدی پرداخت کنم بعد اقدام به دریافت کنم.(به گفته کارشناس عتبات)آیا راه دیگری وجود دارد؟

  لبیک : باسلام چون هزینه به حساب شمسا واریز می شود باید نقدا و در زمانی که ستاد اعلام می کند واریز شود.
  خلیلی :

سلام با صندوق دانشگاه پیام نور قشم صحبت کردم گفت ما خبر نداریم بخشنامه ای هم برامون نیامده..خبری از وام 1.5 میلیونی عبتات صندوق رفاه نداشتند

  لبیک : باسلام هنوز دستورالعمل پرداخت وام رفاه به دانشگاه ها ابلاغ نشده است
  سما :

ببخشیداگه وام بموقع نتونیم بگیریم بدلیل مشکل ضامن خودمون نقدی بپردازیم هزینه سفر رو بعدازسفر میتونیم وام روبرداشت کنیم ؟

  لبیک : باسلام بله
  فاطمه :

باسلام من برای درخواست وام به صندوق رفاه دانشگاه مراجعه کردم و گفتن برای وام حتما باید ضامن کارمند داشته باشی واینکه وام بدون ضامن بههیچ وجه ممکن نیست درحالیکه در سایت چنین چیزی نبود

  لبیک : باسلام وام صندوق رفاه ضامن نیاز ندارد
  Hojjat pashazadeh :

با سلام ،من دانشجوى دانشگاه خارج كشور ميباشم و از طريق نهاد رهبرى در دانشجويان خارج كشور در ١٨شهريور مشرف ميشم ،بايد چگونه و از كجا برا وام اقدام كنم ،با تشكر

  لبیک : باسلام اگر ثبت نام شما در سایت نهایی شده باشد کدملی تان برای بانک ملت ارسال شده است به یکی از شعب بانک مراجعه کنید تا کدملی شما را جستجو کنند
  امیراحسان ایرانخواه :

با سلام و عرض ادب اینجانب و همسرم هر دو دانشجوی دانشگاه ازاد هستیم ولی برای تشرف به عتبات قصد داریم از طریق آزانس اقدام کنیم چون تاریخ اعزام خاصی مورد نظر ماست.ایا امکان دریافت وام از بانک ملت را داریم؟

  لبیک : باسلام خیر این وام ویژه زیارت عتبات با کاروان های ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان است
  رضا :

سلام كي ميتونيم واسه معرفي نامه وام صندوق رفاه اقدام كنيم؟هنوز هيچ خبري از تفاهم نامه صندوق رفاه نشده؟توي سامانه وارد ميشيم گزينه معرفي نامه وام هست ولي كليك ميكنيم نوشته( لطفا براي دريافت معرفي نامه چند روز آينده مراجعه فرمائيد)

  لبیک : باسلام تفاهم نامه ستاد با صندوق رفاه انجام شده است منتظر هستیم تا دستورالعمل پرداخت وام به دفاتر صندوق رفاه در دانشگاه ها ابلاغ شود
  حمیدرضاافشار :

سلام.من وام رو گرفتم‌.تاریخ اعزامم ۱۶ شهریور زمینی هستش. چه موقع باید پول رو واریز کنم؟

  لبیک : باسلام زمان واریز هزینه اطلاع رسانی می شود
  مهران :

با سلام من متاهلم ودانشجوی دانشکده فنی حرفه ای اراک هستم اولا این که من با دانشگاه تماس گرفتم گفتن ما اصلا صندوق رفاه نداریم باید برید صندوق رفاه مرکزی که حتی خودشونم نمیدونستن کجاس الان تکلیف من چیه کجا باید برم واسه وام؟ ودوم اینکه برای همسرم باید از بانک ملت وام بگیرم؟ همسرم که نیاز به دریافت معرفی نامه ازسایت نداره؟

  لبیک : باسلام اگر همسر شما دانشجو نیست از بانک ملت برای وام اقدام کنید.در خصوص وام صندوق رفاه هم منتظر باشید تا اخبار مربوط به آن را از سایت اعلام کنیم
  مونا عباسی :

با سلام میخواستم بپرسم وام بانک ملت به ضامن نیاز داره؟

  لبیک : باسلام بله یک ضامن رسمی نیاز است
  علیرضا عمارلو :

با سلام بنده به دلیل یکسری از مشکلات نتوانستم فرم تهدنامه محضری برای گرفتن مجوز خروج از کشور به مسوول مربوطه تحویل بدم میخواستم ببینم هنوز فرصت هست که من برم تعهد محضری بدم یا خیر تاریخ اعزام 21 شهریور میباشد.

  لبیک : باسلام بله هر چه زودتر مدارک را تحویل دهید
  فاطمه عسکری :

باسلام و خسته نباشید وتشکر از اینکه با حوصله به همه سوالها جواب میدین من و همسرم انشالله 16 مهر عازم هستیم و من دوتا سوال دارم که حسابی گیجم کرده یکی اینکه من زنگ دانشگاه زدم بابت وام و گفتن که اگه بخوای وام از صندوق رفاه بگیری باید اول مهر اقدام کنید و احتمالا وامتون یک ماهی طول میکشه میخواستم بدونم میشه من و همسرم هر دو از بانک ملت وام بگیریم و سوال دوم اینکه ما مدارکمون یعنی همون گذرنامه و عکس و شناسنامه و این چیزا رو تاکی باید تحویل بدیم و به کجا تحویل بدیم من ساکن یزد هستم ولی دانشجوی ارشد دانشگاه قمم باتشکر

  لبیک : باسلام از شهریور ماه برای وام صندوق رفاه می توانید اقدام کنید./مدارک اعزام را طبق دفترچه یک ماه قبل از سفر تحویل دهید
  ولی اله ابراهیمی نسب :

با سلام من امروز به دانشگاه مراجعه کردم با معرفی نامه جهت وام اما مسول صندوق گفت باید اول پول واریز بکنی بعد فیش واریزی آورده شود بعد وام بحساب شما واریز بشود

  لبیک : باسلام تفاهم نامه ستاد با صندوق رفاه برای وام تا چند روز آینده ارسال می شود اخبار سایت را در این باره پیگیری کنید
  فاطمه :

سلام دستورالعمل اعطای وام تو کدوم قسمته که پرینتشو بگیریم؟

  لبیک : باسلام لینک آن در صفحه اصلی سایت لبیک سمت چپ موجود است
  فاطمه :

سلام معرفی نامه دریافت وام را کی به دانشگاه ارائه دهم؟سوال دومم ایا زمان واریز هزینه سفر تمدید خواهد شد؟

  لبیک : باسلام زمان آغاز اعطای وام رفاه از سایت لبیک اطلاع رسانی خواهد شد
  امیر حسین شیرازیان :

با سلام و عرض خسته نباشید اینجانب دانشجو وزارت علوم هستم یعنی می تونم از صندوق رفاه وام دریافت کنم ولی به دلیل اینکه از شهر مون تا دانشگاه که در شهرستان دیگر می باشد فاصله زیاد است؛ایا می توانم از وام بانک ملت استفاده کنم؟

  لبیک : باسلام اگر اعزام شما شهریور است به صندوق رفاه برای وام مراجعه کنید
  فاطنه :

سلام اسم منوهمسرم به صورت ذخیره درامده،من دانشجو دانشگاه وزارت علوم هستم ولی همسرم دانشجو نیست وهر دو درخواست وام دادیم ،وام هر دو در صندوق رفاه داده میشه؟؟اخه تو سایت برای معرفی نامه فقط اسم منو زدن مبلغم ۱میلیون وپانصد

  لبیک : باسلام برای خودتان به صندوق رفاه مراجعه کنید و برای همسرتان به بانک ملت
  الهه :

با سلام. اگه تو دوره قبل وام گرفته باشیم و هنوز کامل پرداخت نشده باشه، میتونیم باز هم وام بگیریم؟؟

  لبیک : باسلام خیر وام قبلی باید تسویه شود
  زهراسادات سیدپورخزاقی :

با سلام من اولین دوره هست که برای عتبات ثبت نام کردم و جزو زایرین ذخیره هستم میتونم آیا وام رو دریافت کنم یا باید صبرکنم؟واگرمیتونم وام رو دریافت کنم از چه بانکی میتونم بگیرم؟من دانشجوی موسسه اموزش عالی غیرانتفاعی فیض کاشان هستم

  لبیک : باسلام اگر اعزام شما شهریور ماه است به صندوق رفاه دانشگاه خود مراجعه کنید
  حسین :

سلام، روند در یافت وام از صندوق رفاه چطوری هست؟

  لبیک : باسلام معرفی نامه دریافت وام را از سایت دریافت کنید و به صندوق رفاه در دانشگاه خود مراجعه کنید
  رضا زلفی گل :

سلام باتشکر ماهم که ذخیره هستیم کی باید اقدام کنیم برای گرفتن وام

  لبیک : باسلام می توانید برای وام اقدام کنید
  عاطفه سالمي :

سلام من دانشجوي اميركبير هستم متاهل هستم ولي همسرم دانشجو نيستن تاريخ اعزاممون ٣٠ مهراست ميخواستم بدونم به همسرمم وام تعلق ميگيره ؟ و اين ك من كارشناسي رو تموم كردم ترم ٨ ام ارشد مستقيم شدم ، ميخاستم ببينم باز پرداخت وام از وقتي ارشدم تموم بشه حساب ميشه ؟

  لبیک : باسلام برای خودتان به صندوق رفاه مراجعه کنید و برای همسر به بانک ملت
  زهرا نجفی :

باسلام دانشگاه غیرانتفاعی ازچه طریقی براوام بایداقدام کرد؟؟؟بانک یاصندوق رفاه؟

  لبیک : باسلام اگر اعزام شما شهریور است به صندوق رفاه مراجعه کنید
  هادی :

با سلام من دوره قبل مشرف شدم و از بانک ملت هم وام گرفتم. با توجه به اینکه تاریخ اعزامم شهریوره و دانشگاه دولتی هستم الان می تونم از صندوق رفاه وام بگیرم یا باید قبلی رو تسویه کنم؟

  لبیک : باسلام می توانید از صندوق رفاه وام بگیرید
  زهرا همه زاده :

با سلام ببخشید یه سوال داشتم من اعزامم 21مرداد هستش آیا بعد از سفر میتونم از وام استفاده کنم؟بعد اینکه دانشجوی دانشگاه آزاد هستم باید به بانک مراجعه کنم یا صندوق رفاه دانشگاه؟؟

  لبیک : باسلام بعد از سفر هم می توانید وام بگیرید /به بانک ملت مراجعه کنید
  طاهری :

اعزام اینجانب 5 مرداد می باشد که مصادف خواهد شد با تاسوعا وعاشورای حسینی علیه السلام ... میخواستم ببینم هزینه سفر در مجموع چقدر هست و چقدر وام تعلق می گیرد و چه زمانی به بانک مراجعه کنیم. ضمنا متاهل هم هستم

  لبیک : باسلام هزینه عاشورا هنوز اعلام نشده است .سه میلیون وام به شما تعلق می گیرد اگر دانشجوی وزارت علوم هستید شهریور باید از صندوق رفاه اقدام کنید
  فاطمه :

سلام ایاقبل از 18 شهریور صندوق رفاه وام رو میده یااینکه بعد از تاریخ سفر میشه؟

  لبیک : باسلام از اول شهریور به بعد وام رفاه اعطا می شود
  عباسی :

سلام من دانشجوی فنی و زیر نظر دانشگاه وزارت علوم هسدم تاریخ اعزامم 4 شهریورماه است برای دریافت وام باید به دانشگاه مراحعه کنم؟صندوق رفاه ؟چه زمانی باید وام دریافت کنم قبل سفر میشه؟ممنون

  لبیک : باسلام از اول شهریور به صندوق رفاه مراجعه کنید
  سارا :

سلام ی سوالی داشتم خیلی گیج شدم.من دانشجو رشته اتاق عمل دانشگاه دولتی شهید صدوقی یزدم.برای وام باید به بانک ملت مراجعه کنم؟ تاریخ اعزامم 20 شهریور هست هوایی

  لبیک : باسلام از اول شهریور ماه به بعد به صندوق رفاه دانشگاه خود مراجعه کنید
  رقیه :

سلام من دانشجو پیام نور هستم دوم شهریور تاریخ اعزمم هست و پیامک واریز پول هم برام ارسال شده ولی من متقاصی وام بودم که باید از صندوق رفاه دریافت میکردم ولی هنوز حکم دریافت وام ابلاغ نشده الان من باید چیکار کنم ینی جایگزین میکنن کسیو به جای من؟؟ اخه من زائر ذخیره هستم لطفا راهنماییم کنید؟؟؟

  لبیک : باسلام وام صندوق رفاه از اول شهریور ماه به بعد اعطا می شود می توانید از وام بعد از سفر استفاده کنید
  علی :

سلام خسته نباشید ببخشید دانشگاه فنی حرفه ای زیر نظر دانشگاه وزارت علوم است یا نه؟؟؟.

  لبیک : باسلام بله زیر مجموعه وزارت علوم است
  میلاد :

سلام من موقع ثبت نام متقاضی دریافت وام بودم الان که مراجعه کردم برای دریافت وام شرایطش رو ندارم و میخواهم نقد بپردازم باید چیکار کنم ؟

  لبیک : باسلام مشکلی نیست زمانی که به شما اعلام می شود هزینه را واریز کنید
  یاسین پارسا :

سلام من بحمدالله فروردین ماه گذشته توفیق زیارت حاصل گردید.ولی مبلغ را نقدا واریز کردم وام نگرفتم.اکنون میتوانم وام بگیرم؟؟

  لبیک : باسلام بله می توانید وام بگیرید
  فرزانه :

سلام من تاریخ اعزامم 18 شهریورکی برای وام اقدام کنم؟ایا تا قبل ازاعزام وام واریز میشه؟ ایا احتمال داره که صندوق وام نده ؟؟؟

  لبیک : باسلام شهریور ماه به صندوق رفاه مراجعه کنید
  مریم :

سلام,من امروز رفتم صندوق رفاه دانشجویان (محقق اردبیلی)گفتن اصلا ما از همچین وامی خبر نداریم.۷۰۰تومن به ما ابلاغ شده که اونم ضامن میخواد و همیشه بوده. من متاهلم

  لبیک : باسلام وام صندوق رفاه از شهریور ماه قابل دریافت است
  سید محمد کریم :

من دانشجو دانشگاه غیر انتفاعی هستم وام رو میتونم از صندق رفاه بگیرم ؟؟؟ و سوال بعد اگه وام ندادندد میتونم از بانک ملت بگیرم

  لبیک : باسلام اگر اعزام شما شهریور است از صندوق رفاه می توانید وام بگیرید
  سیدحمیدموسوی :

باسلام.اعزام من نیمه دوم شهریور ماه هست.دوسوال داشتم یکی اینکه مگه قرار نبود ۱میلیون و نیم وام بدن پس چرا الان یک میلیون شده؟؟دوم اینکه برای صدور گذرنامه باید چیکار کنم ؟ممنون

  لبیک : باسلام وام صندوق رفاه برای دانشگاهیانی که از شهریور ماه اعزام می شوند در نظر گرفته شده است که بدون ضامن و برای مجردین 1 میلیون است.برای گذرنامه هم مدارک مربوط به صدور مجوز خروج از کشور خود را تحویل دهید و بعد از صدور آن برای گرفتن گذرنامه اقدام کنید
  مونا عباسی :

با سلام ببخشید میخواستم بپرسم هزینه کل سفر کربلا به صورت هوایی چقدر است؟

  لبیک : باسلام حدود هزینه یک میلیون و 700 است اما قیمت نهایی در پروفایل شما اعلام می شود
  پاینده :

سلام.وقت بخیر .برای دریافت معرفی نامه باید از کی بگیرم

  لبیک : باسلام از شهریور ماه قابل دریافت است
  فرزانه :

سلام یه سوال داشتم اعزام ما ۱۶مرداد ماه هستش چه تاریخی باید بریم ارز بگیریم؟

  لبیک : باسلام دو یا سه روز قبل از سفر قابل دریافت است
  فرشیدفر :

باسلام .من دانشکده فنی شریعتی هستم.و ۴شهریور تاریخ اعزامم هست.کی باید به صندق رفاه مراجعه کنم و اینکه سفر من هوایی هست.مقدار وام چقدر هست؟

  لبیک : باسلام شهریور ماه به صندوق رفاه مراجعه کنید.اگر مجرد هستید 1 میلیون تومان
  مهدی :

سلام امکانش هست من بجای صندوق رفاه از بانک ملت وام بگیریم ؟

  لبیک : باسلام خیر
  مهدی ملکی :

سلام من اعزامم آبان ماه هست و دانشکده فنی هستم باید برا دریافت وام بعد از اول شهریور ماه اقدام کنم ؟

  لبیک : باسلام بله
  سایه :

باسلام وقت بخیر.دانشجوی دانشگاه فرهنگیان هستم و تاریخ اعزاممان آخر مهرماه است.برای دریافت وام باید به بانک ملت مراجعه کنیم؟ از چه تاریخی؟

  لبیک : باسلام باید از شهریور ماه از صندوق رفاه وام بگیرید
  سمانه منیری :

باسلام . من زائر اصلی انتخاب شدم و دانشجو ترم اخر ارشد دانشگاه علم وصنعت .و تاریخ اعزام نیمه دوم شهریور . برای تسهیلات وام باید مستقیم به شعب بانک ملت مراجعه یا از صندوق رفاه دانشگاه اقدام کنم ؟ به چه صورت باید وکجا برای وام اقدام کنم ؟ ممنون

  لبیک : باسلام باید شهریور ماه به صندوق رفاه دانشگاه خود مراجعه کنید
  مهدی سلیمانی :

سلام من دانشجوی دانشگاه فرهنگیانم و اعزامم برج هفت . به بانک باید مراجعه کنم برای دریافت وام یا صندوق رفاه ؟؟

  لبیک : باسلام شهریور به صندوق رفاه مراجعه کنید
  صالحی :

من اسمم برای ذخیره 18 مرداد در اومده بعد رفتم دانشگاه اسم بنویسم گفتن یک کاروانش رو گرفتیم برای دانشگاه خودمون برای 8 شهریور اسمم رو برای اون نوشتن. الان سه تا سوال دارم یکی اینکه من اسمم برای همون 8 شهریور رفته دیگه 18 مرداد نیست؟ دوم اینکه اگر شهریور هستم مبلغ وام بانک رفاه چقدر هست؟ سوم اینکه امکانش هست بتونم جا به جا کنم تو کاروان مهر باشم چون استادم گفته باید شهریور دفاع کنم ؟ ممنون

  لبیک : باسلام برای تاریخ اعزام باید با دفتر ستاد در استان تحصیل خود هماهنگ کنید.اگر دانشجوی وزارت علوم هستید و شهریور اعزام شوید باید وام صندوق رفاه را دریافت کنید
  سید حمید سیدی :

سلام . ببخشید تاریخ اعزامی من 2 شهریوره دانشگاه هم زیر مجموعه وزارت علومه ولی برای دریافت وام از طریق صندوق رفاه اقدام نکردم. مشکلی پیش میاد اگه از این طریق اقدام نکنم

  لبیک : باسلام وام رفاه از شهریور ماه قابل دریافت است
  mhmpour :

با سلام من به بانک مراجعه کردم برای دریافت وام، گفتن با کد ملی من زائری تعریف نشده است؟؟ چکار باید بکنم.

  لبیک : باسلام یک شنبه با شماره 02166950747 الی 53 تماس بگیرید
  مصطفی صحرایی :

ببخشی این معرفی نامه رو تو کجای سایت باید گرفت و کی باید اقدام کنیم

  لبیک : باسلام معرفی نامه از شهریور ماه داده خواهد شد
  مصطفی :

سلام خانمم دانشجو پیام نوراست اسمش درآمده ولی من دانشجو نیستم من برای وام باید کجا مراجعه کنم

  لبیک : باسلام هر دو می توانید وام بگیرید اگر شهریور اعزام دارید باید به صندوق رفاه مراجعه کنید
  ز.اصمعی :

سلام، قبلاً توی دفترچه‌ی راهنما نوشته بود به زائرین هوایی یک میلیون و نیم وام تعلق میگیره ولی گویا کسانی که از صندوق رفاه باید وام بگیرن اگر مجرد باشن یک میلیون میدن، درست؟ و اینکه اگر باید از اول شهریور به صنوق رفاه مراجعه کنیم مثلاً منی که تاریخ اعزامم 18 شهریور وام واریز میشه تا اون موقع؟ ممنون میشم جوابم بدید.

  لبیک : باسلام اعزامی های شهریور باید همان زمان به صندوق رفاه مراجعه کنند
  مهدیه دالایی :

سلام ببخشید من زائر ذخیره بودم درتاریخ ۲۹مرداد اما یکی از نزدیکانم فوت کرده ایا میتونیم ماه های بعد بریم ؟؟؟

  لبیک : باسلام با دفتر ستاد در استان تحصیل خود تماس بگیرید شماره دفاتر در سایت لبیک موجودست
  علی اکبر رحیمی :

با سلام خسته نباشید من دانشجوی دانشگاه آیت الله خامنه ای یزد هستم زمان سفرم به امید خدا 20 مهر است برای دریافت وام کی و کجا باید مراجعه کنم؟؟

  لبیک : باسلام اگر دانشگاه شما زیر مجموعه وزارت علوم است شهریور به صندوق رفاه مراجعه کنید
  یوسف :

با سلام من زائر اصلی انتخاب شدم خودم دانشجوی پیام نورم و خانومم دانشجوی دولتی هر دومون می تونیم از صندوق رفاه وام بگیریم به دانشجویان پیام نور هم صندوق وام میده؟

  لبیک : باسلام اگر تاریخ اعزام شما اول شهریور به بعد است هر دو از صندوق رفاه باید وام بگیرید
  عبداللهی :

سلام باتوجه ب اینکه تاریخ اعزام بنده دومه شهریوره برای دریافت وام از صندوق رفاه معرفی نامه از کجا تهیه کنم ؟ و آیا وام قبل سفر دریافت میشه یا طول میکشه؟

  لبیک : باسلام از اول شهریور ماه به صندوق رفاه مراجعه کنید
  ح محمدی :

با سلام من دانشجوی دانشگاه پیام نور هستم و تاریخ اعزامم ۲ شهریور هست برای وام ب صندوق رفاه مراجعه کنم یا بانک ملت؟

  لبیک : باسلام به صندوق رفاه مراجعه کنید
  مهدی :

سلام من اعزامم آبان ماست ودانشکده فنی هستم باید بعد از اول شهریور اقدام کنم برا وام ؟

  لبیک : باسلام بله از اول شهریور به بعد به صندوق رفاه مراجعه کنید
  امین نوروزی :

باسلام من دانشجوی پرستاری دانشگاه علوم پزشکی سبزوارم سراسری اعزام برج هفت باید به بانک ملت مراجعه کنم یا صندوق رفاه

  لبیک : باسلام به بانک ملت مراجعه کنید
  نیلوفر احمدی فرد :

با سلام ،من متقاضی دریافت وام بودم اما الان نمیخوام وام دریافت کنم ،باید کار خاصی انجام بدم؟

  لبیک : باسلام خیر کار خاصی لازم نیست
  میثم محمودی :

سلام تاریخ اعزام من ۲۰ مهر هست من کی به بانک مراجعه کنم برای گرفتن وام

  لبیک : باسلام دانشجوی کدام دانشگاه هستید؟
  علیرضا :

سلام . صندوق رفاه تسویه حساب فارغ التحصیلی را منوط به بازپرداخت وام می‌کند؟

  لبیک : باسلام بازپرداخت وام بعد از فارغ التحصیلی است
  حسین :

سلام ، وام صندوق رفاه به حساب شخصی دانشجو واریز می شود یا به حساب عتبات؟

  لبیک : باسلام به دانشجو داده می شود
  زهرا :

باسلام و خسته نباشید خواستم بپرسم که من اعزامم ۳۰شهریور هست و متاهلی قراره برم از طرف صندوق رفاه باید وام رو دریافت کنم ایا به هر دو ما وام میدهند؟

  لبیک : باسلام تفکیک دانشگاه ها برای گرفتن وام اعلام شده است بر اساس دانشگاه خود اقدام کنید
  مهران فر :

با سلام دانشکده های فنی حرفه ای باید از بانک ملت وام دریافت کنند یا صندوق رفاه؟ من به عنوان زائر ذخیره انتخاب شدم ودرپروفایلم نوشته شده تبریک شما به عنوان زائر ذخیره پذیرفته شده اید وتاریخ اعزامم رو هم زده .این یعنی اعزامم قطعی شده؟

  لبیک : باسلام از صندوق رفاه وام دریافت کنید
  سميه :

سلام بازپرداخت بانك ملت هم از بعد فارغ التحصيلي و دو ساله هست؟ صندوق رفاه بدون كارمزد هست بازپرداختش؟ چرا براي افرادي كه مرداد اعزام ميشن تسهيلات صندوق رفاه وجود نداره؟ ممنون

  لبیک : باسلام بازپرداخت وام رفاه بعد از فارغ التحصیلی بدون سود و ضامن است
  محمود :

با سلام. من تازه ثبت نام کردم. اساسا قرعه کشی چه ایامی است و چگونه میتوان نتایج و زمان قرعه کشی را جویا شد. آیا کار خاصی جهت شرکت در قرعه کشی نیاز است؟

  لبیک : باسلام قرعه کشی این دوره انجام شده است و ثبت نام دوره بعدی آذر یا دی ماه است
  فخرالدین محبی :

باسلام بنده چون ترم آخر بودم و دیگه واحدی ندارم و چون اعزامم بعد از شهریورمیباشد ، دانشگاه برای بانک رفاه نامه نمیده بنده به چه صورت از تحصیلات استفاده کنم

  لبیک : باسلام با شماره 02166950747 الی 53 تماس بگیرید
  امیرحسین امیرزاده :

بنده دانشجوی پیام نور هستم.تاریخ اعزامم ۱۶مهرماست .برای گرفتن وام باید به بانک ملت مراجعه کنم ؟؟؟درصورت رجوع به بانک ملت پس جریان وام صندوق رفاه دانشجویی چی هست ؟

  لبیک : باسلام از شهریور ماه به صندوق رفاه مراجعه کنید
  علی :

با سلام دانشجوی دانشگاه آزاد هستم و اعزامم ۲۵ شهریور میخواستم بدونم دقیقا چه تاریخی باید به بانک مراجعه کنم؟

  لبیک : باسلام می توانید از هم اکنون به بانک ملت مراجعه کنید
  فاطمه شهسواری :

باسلام من دانشگاه هنرتهران درس میخونم وتاریخ اعزامم19 مرداد هست، چه زمانی میتونم به صندوق رفاه دانشگاه مراجعه کنم برای وام؟

  لبیک : باسلام شما باید از بانک ملت وام بگیرید
  امیر :

سلام تفاهم نامه با صندوق رفاه انجام شده اقدام کنیم واسه وام؟

  لبیک : باسلام از شهریور ماه اقدام کنید
  عاطفه :

سلام من دانشجوی یه پیام نورم باید به بانک ملت مراجعه کنم برای وام؟؟

  لبیک : باسلام اگر اعزام شما از اول شهریور به بعد است آن زمان به صندوق رفاه مراجعه کنید
  میلاد :

من دانشجوی دانشگاه فرهنگیان هستم و تاریخ اعزامم 9 شهریور است. با توجه به این که هنوز تفاهم نامه با صندوق رفاه امضا نشده و مراحل امضا و ابلاغ دستورالعمل به دانشگاه ها زمان بره و ممکنه تا 9 شهریور دریافت وام مقدور نباشه، امکانش هست به جای صندوق رفاه به بانک ملت مراجعه کنم؟

  لبیک : باسلام خیر
  مهدی :

سلام مقدار وام صندوق رفاه برای سفر هوایی چه مقدار است؟

  لبیک : باسلام متاهلی یک و نیم میلیون و مجردی 1 میلیون
  نیلوفر :

سلام من اعزامم 28 مرداده نمیتونم از صندوق رفاه وام بگیرم؟؟

  لبیک : باسلام خیر
  ناهید :

سلام من یه بار وام عتبات رو گرفتم حالا بانک میگه چون یه بار وام گرفتی دیگه بهت وام نمیدیم باید اونو تسویه کنی حالا چیکارکنم؟

  لبیک : باسلام وام قبلی باید تسویه شود
  شقایق :

سلام ایا ضامن باید کارمند رسمی باشه؟

  لبیک : باسلام بله
  نیلوفر اقامحمدی :

با سلام اعزام من 28 مرداده از صندوق رفاه باید وام بگیرم یا بانک ملت؟

  لبیک : باسلام بانک ملت
  محمد سوری :

سلام من دانشجوی غیر حضوری علمی کاربردی هستم و تاریخ اعزامم ابان ماهه. خواستم ببینم برای وام باید به کجا مراجعه کنم. ممنون

  لبیک : باسلام وام را باید از شهریور ماه از صندوق رفاه دانشگاه خود بگیرید
  قربالی :

سلام من دانشجوی علمی کاربردی هستم و تاریخ اعزامم مهر ماه میباشد وام من مربوط به بانک ملت است یا صندوق رفاه؟ صندوق رفاه کجاست؟

  لبیک : باسلام از شهریور ماه به صندوق رفاه دانشگاه خود مراجعه کنید
  محمدی :

سلام‌. بنده دانشجوی دانشگاه علوم و معارف قرآنم. دریافت وام برای من چجوریه؟ تاریخ اعزامم ۲ شهریور و باهمسرم.

  لبیک : باسلام به صندوق رفاه مراجعه کنید
  محمدرضا :

سلام زائرین ذخیره مهر و آبان، الان برای وام اقدام کنند یا صبر کنند وقتی که وضعیتشون از ذخیره به قطعی تغییر کرد اقدام کنند؟

  لبیک : باسلام برای وام می توانید اقدام کنید
  رسول ذاکری :

دانشجویان علمی کاربردی که بصورت مجازی تحصیل می کنند و اعزام آنها در آخر شهریور است به کجا مراجعه نمایند؟ مراجعه به بانک ملت برای همه بهتر است؟ مشخص و از سردرگمی مبراست؛راهنمایی بفرمایید که با توجه به سفرهوایی صندوق رفاه هم به من و همسرم مبلغ1500وام می دهد؟

  لبیک : باسلام به صندوق رفاه مراجعه کنید به هر دو به صورت مجزا یک و نیم میلیون وام می دهند
  خلیلی :

سلام خسته نباشید چند سوال: 1- کسانی که ذخیره هستند وتاریخ اعزامشون اخر شهریورماه است وام میتوانند بگیرند؟ 2- از صندوق رفاه یا بانک ملت؟ 3- دانشجوی متاهلی زدیم خودم داشنجوی پیام نور هستم و خانم دانشجو نیست وام از کجا باید بگیریم؟ذخیره هستیم

  لبیک : باسلام هر دو از صندوق رفاه وام بگیرید
  مهیار :

سلام دانشجویان پیام نور هم باید از صندوق رفاه وام بگیرند؟ ادرس سایت میدید؟http://bp.swf.ir/ اینجا میروم تو تشکیل پرونده خوب باید چیکار کنم؟مشخصات است ولی چیزی نمیشه درخواست داد؟

  لبیک : باسلام بله دانشجویان پیام نور برای گرفتن وام باید به صندوق رفاه مراجعه کنند
  محمد :

با عرض سلام.من زائر نیمه دوم شهریور و دانشجو وزارت بهداشت هستم.من در سهمیه ای که دانشگاه به طور اختصاصی داره هم اسمم دراومده.خواستم از وام برای اون استفاده کنم و از اینجا انصراف بدم.آیا میتونم و وام به من پرداخت میشه؟ خواهش میکنم راهنماییم کنید

  لبیک : باسلام شما می توانید از همین حالا برای وام بانک ملت اقدام کنید
  حسین :

با سلام دانشکده فنی هم زیر نظر وزارت علوم هست

  لبیک : باسلام بله
  حسین ملایی :

با سلام برای دریافت وام از صندوق رفاه کجا باید مراجعه کنیم

  لبیک : باسلام اگر دانشجوی وزارت علوم هستید باید به صندوق رفاه در دانشگاه خود مراجعه کنید
  امیر داودی :

دانشگاه مفید قم زیر نظر وزارت علومه؟

  لبیک : باسلام بله
  امیر :

سلام تفاهم نامه با صندوق رفاه کی حل میشه اقدام کنیم واسه وام؟

  لبیک : باسلام از شهریور ماه
  سیدجاسم احمدی :

باسلام تاریخ اعزامم19شهریورهست وبرای دریافت وام باید برم صندوق رفاه دانشگاهم اما نمیتونم برم خونمون یک شهر دیگست میتونم از همینجا اقدام کنم؟

  لبیک : باسلام از شهریور ماه باید به صندوق رفاه دانشگاه خود مراجعه کنید
  مهدی ملکی :

با سلام.من دانشجوی دانشگاه علمی کاربردی هستم.جزء نفرات ذخیره هستم وتاریخ اعزام در مهرماه میباشد برای دریافت وام به کجا مراجعه کنم،ایا به نفرات ذخیره وام تعلق میگیرد

  لبیک : باسلام بله نفرات ذخیره هم می توانند وام بگیرند شهریور ماه به صندوق رفاه در دانشگاه خود مراجعه کنید
  مهران فر :

باسلام درپروفایل من زده شده:تبریک شما به عنوان زائر ذخیزه پذیذفته شده اید ودرپایینش هم تاریخ اعزاممو زده یعنی الان ذخیره هستم یا اصلی شدم؟

  لبیک : باسلام یعنی اعزام خواهید شد
  سعید کاربر :

با سلام من جزو زایرین ذخیره بودم ولی به دلیل اینکه در سفر بودم نتونستم عکس های خودم و خانواده ام را بفرستم اعزام هم مهرماه هست الان میتونم کاری کنم یا نه

  لبیک : باسلام با شماره 02166950747 الی 53 تماس بگیرید
  نوری :

با سلام به دانشجویانی مثل بنده که در دوره پانزدهم مشرف شدیم و وام دریافت کردیم,ایا الان هم در دوره هفدهم عازم هستیم وام به ما تعلق میگیرد؟ چون بانک اطلاع نداشت.

  لبیک : باسلام باید وام قبلی را تسویه کرده باشید
  احمد خادمی :

سلام.ما باید کی به صندوق رفاه مراجع کنیم.همون مقدار که گفتید دانشگاه وام میده ؟؟اونوقت مطمئن هستید قبل از اعزام وام رو به ما میدن.

  لبیک : باسلام اگر دانشگاه وزارت علوم هستید و اعزام بعد از اول شهریور است شهریور ماه مراجعه کنید
  محسن63 :

سلام من دانشجوی علمی کاربردی می باشم تابستان فارغ التحصیل شدم تاریخ اعزام هم یکم مهر است برای دریافت وام به کجا مراجعه کنم.

  لبیک : باسلام با شماره 02166950747 الی 53 تماس بگیرید
  ناشناس :

باسلام تاریخ اعزام من مردادماه هستش ولی هنوز هیچ پیامی مبنی بر واریز هزینه دریافت نکردم . لطفا راهنمایی کنید سپاس

  لبیک : باسلام با شماره 02166950747 الی 53 تماس بگیرید
  محمد سورکیان :

دانشگاه تماس گرفتم برای وام صندوق میگن فقط برای شهریه است و ضامن می خواهد

  لبیک : باسلام با شماره 02166950747 الی 53 تماس بگیرید
  محسن :

سلام بنده اعزامی دهم شهریورهستم بایدبرای وام به بانک مراجعه کنم یاصندوق رفاه؟دانشجوی علمی کاربردی هستم

  لبیک : باسلام شهریور ماه به صندوق رفاه مراجعه کنید
  سبحان جعفری :

اعزامم ۲۶ مرداد هستش ولی معرفی نامه تو پروفایلم نیست

  لبیک : باسلام اگر اعزام شما مرداد است کدملی شما برای بانک ارسال شده و باید از بانک ملت وام را دریافت دارید
  سبحان جعفری :

سلام معرفی نامه تو پروفایلم نیست من دانشجو دانشگاه سراسری هستم برای دریافت معرفی نامه باید چکار کنم

  لبیک : باسلام اگر تاریخ اعزام شما از اول شهریور به بعد است باید منتظر باشید
  زهرا :

سلام. من دانشجوی وزارت بهداشت و مجرد هستم و تاریخ اعزلمم ۱۸ شهریوره. چه مقدار وام به من تعلق میگیره؟ چه زمانی باید اقدام کنم؟

  لبیک : باسلام شما برای وام از بانک ملت باید اقدام کنید
  سعید محمدی :

سلام.بنده دانشجو دانشگاه فرهنگیان هستم.باید از کدوم یک از موارد بالا وام دریافت کنم صندوق یا بانک ملت

  لبیک : باسلام دانشگاه شما زیر مجموعه وزارت علوم است اگر اعزام شما قبل از اول شهریور است از بانک ملت وام دریافت کنید
  امیر :

سلام خانمم دانشگاه مفیده قمه من دانشجو نیستم ــــالان خانمم میره صندوقه رفاه دانشگاه منم بانک ملت یا هردو صندوق رفاه؟؟

  لبیک : باسلام هر دو از صندوق رفاه باید وام بگیرید البته اگر اعزام شما قبل از اول شهریور است بانک ملت مراجعه کنید
  عاطفه عارفی :

باسلام من دانشجوی دانشگاه پیام نور هستم تاریخ اعزامم نوزده شهریوره ووامی که صندوق رفاه بهم مون میده ایا با زمان اعزام یکی هست خود صنوق رفاه یک میلیون رو به حساب سایت عتبات میریزه مشکلی برای اعزاممون پیش نمیاد ؟

  لبیک : باسلام شهریور ماه با مراجعه به سایت معرفی نامه دریافت کنید و به صندوق رفاه مراجعه کنید
  مهدی شمس :

با سلام صندوق رفاه به دانشجویانی که مجردن و اعزامشون هوایی هست یک میلیون وام میده یا یک میلیون و پانصد تومان؟

  لبیک : باسلام 1 میلیون تومان وام تعلق می گیرد
  و عاقل :

سلام،وقتتون بخیر،اگه کسی از صندوق رفاه دانشگاه وام بگیره تابستون فارغ التحصیل بشه باید چیکار کنه؟؟بازپرداختش چی میشه؟؟

  لبیک : باسلام اگر فارغ التحصیل شوید از آن پس بازپرداخت آن آغاز می شود
  اسما دا :

با سلام و خسته نباشيد من همسرم فقط دانشجو هست آيا وام 1.5 به ازاي هر نفر مي باشد يا فقط به ايشون كه دانشجو هست؟

  لبیک : باسلام وام به هر دو نفر تعلق میگیرد
  حمیدرضا نوروزی :

تکلیف زائرین ذخیره چیه ؟ این افراد هم مشمول دریافت وام میشن یا نه ؟ مطالب درج شده خیلی ابهام داره لطفا توضیحات بیشتری ارائه بدین؟

  لبیک : باسلام زائرین ذخیره هم می توانند وام بگیرند
  علی :

بنده اعزام مهر و دانشجو هستم. ینی فقط 1 ملیون تومن میتونم وام بگیرم؟ موقع ثبت نام گفته شد تا سقف 1ملیون و 500 هزارتومان میشه دریافت کرد که.

  لبیک : باسلام برای اینکه وام به تعداد بیشتری از زائرین تعلق بگیرد دانشجویان وزارت علوم وام صندوق رفاه را دریافت می کنند
  maryam :

سلام من زائر ذخیره اعزام بعد از اول شهریور هستم و جزء دانشجویان دانشگاه آزاد هستم الان باید برای دریافت وام از طریق شعب بانک ملت اقدام کنم؟

  لبیک : باسلام بله به شعب بانک ملت مراجعه کنید
  زهرا :

با سلام. همسر من دانشجوست ولی خودم نیستم. آیا فقط به ایشون وام تعلق میگیرد؟ در حالی که هر دو متقاضی وام هستیم. زمان اعزام بعد از 6/1 است.

  لبیک : باسلام به هر دو وام مجزا تعلق می گیرد
  علی :

سلام وقتتون بخیر .. من به بانک ملت مراجعه کردم .. و انکار میکنند همچین وامی رو .. ۲ شعبه رجوع کردم .. ایا باید منتظر بمانم ؟؟

  لبیک : باسلام دستورالعمل وام در هفته جاری به شعب ابلاغ می شود پرینت دستورالعمل را با خود به همراه ببرید
  فاطمه :

سلام ببخشید من دانشجو دانشگاه وزرات علوم هستم ولی همسرم نه،توسایت برای دوتامون درخواست وام دادیم الان به هردو وام تعلق میگیره؟؟

  لبیک : باسلام به هر دو وام تعلق می گیرد
  سورکیان :

سلام من در دانشگاه علمی کاربردی درس می خوانم و برج 7 اعزام میشم باید به رفاه مراجعه کنم کجا هست و نیاز به ضامن ندارد

  لبیک : باسلام وام صندوق رفاه نیازی به ضامن ندارد به دفتر صندوق در دانشگاه خود مراجعه کنید
  شقایق :

سلام کاش اینجوری تقسیم بندی نمیشد و همه از شعب بانک ملت میتونستن بگیرن . الان کلی دردسر هست رفتن به دانشگاه ک ممکنه تو شهر خودمون نباشه و یا اینکه مسئولهای دانشگاه همکاری نکنن. ایا ممکنه دانشگاه بگه بودجه نداریم و نتونیم وام بگیریم؟

  لبیک : باسلام وام صندوق رفاه نیازی به ضامن ندارد و از این لحاظ شرایط بهتری دارد
  مهیار :

سلام الان برای ما که تاریخ اعزام اخر شهریور و ابان ماه است و دانشجوی دانشگاه پیام نور هستیم نباید بریم بانک ملت؟ خوب صندوق رفاه زدید اگر از صندوق رفاه قبلا وام گرفته باشیم چی؟

  لبیک : باسلام وام عتبات صندوق رفاه با وام های دیگر فرق دارد و شما هم برای عتبات فقط از این وام می توانید استفاده کنید
  قاسم :

سلام و عرض ادب. سامانه جامع کجاست؟

  لبیک : باسلام http://samane.labbayk.ir/