اطلاعیه ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان استان خوزستان؛
دانشجویان خوزستان جهت دریافت مدارک خود به دانشگاه شهید چمران اهواز مراجعه کنند

۱۳۹۴/۰۲/۰۹ ۱۴:۵۳:۳۵

با توجه به لغو سفر عمره؛ دانشجویان گرامی می توانند جهت دریافت مدارک خود می توانند روزهای یکشنبه و دوشنبه ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ به ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان خوزستان مراجعه نمایند.

به اطلاع دانشگاهیان عمره گزار استان خوزستان می رساند سفر عمره لغو شده است و تا پایان ماه مبارک رمضان، عمره امسال برگزار نخواهد شد لذا دانشجویان گرامی می توانند جهت دریافت مدارک خود می توانند روزهای یکشنبه و دوشنبه 13 و 14 اردیبهشت از ساعت 8 صبح تا 12 به ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان خوزستان واقع در دانشگاه شهید چمران اهواز سازمان مرکزی طبقه دوم جنب نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهید چمران مراجعه و نسبت به دریافت مدارک خود اقدام نمایند.

با هماهنگی سازمان حج و زیارت، کلیه هزینه‌های زائرین در حسابشان موجود است و می‌توانند هزینه‌ها را برداشت نمایند. درصورت برداشت وجه سفر از حساب، سهمیه برای سال آینده محفوظ خواهد بود و زائرین برای عمره بعدی می‌باید حساب خود را کامل نمایند. ضمناً زائرین ذخیره که مبلغ 750.000 تومان در حساب آن‌ها مسدود بود نیز امکان برداشت هزینه‌ها را دارند.

تمام تلاش ستاد بر این خواهد بود که سهمیه افرادی که اعزام نشده‌اند برای سال آینده محفوظ باشد، البته درصورتی که زائری مشکل خدمت داشته باشد، می‌بایست شخصاً نسبت به دریافت مجوز اقدام نماید.

دانشجویان دانشگاه های استان که امکان مراجعه به ستاد عمره در اهواز را ندارند، می توانند جهت دریافت مدارک با رابط عمره و عتبات در دانشگاه خود هماهنگ نمایند.

ارسال نظر