جلسه آموزشی توجیهی ویژه کاروانهای اعزامی کرمان به عتبات عالیات

۱۳۹۷/۱۲/۰۶ ۱۶:۰۰:۰۳

جلسه آموزشی برای کاروانهای اعزامی کرمان در تاریخ ۱۰ اسفند ماه ۹۷ ،دوشنبه۶ اسفند در محل سالن آمفی تئاتر سازمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی کرمان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر نهاد رهبری در استان کرمان، جلسه آموزشی برای کاروانهای اعزامی در تاریخ 10 اسفند ماه 97 ،دوشنبه6 اسفند در محل سالن آمفی تئاتر سازمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی کرمان برگزار شد.

این جلسه با حضور مدیران، روحانی و اعضاء کاروانهای اعزامی به عتبات درتاریخ ذکر شده برگزار گردید.در ابتدا آقای سلطانی؛ مدیر اجرایی شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان استان کرمان ضمن بیان روند اجرایی اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات، به بیان برنامه های در نظر گرفته شده برای زائرین در این سفر معنوی پرداخت.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی نیز که در این سفر به عنوان روحانی کاروان زائرین را همراهی می کند با اشاره به آیات قرآن، گرامی داشتن شعائر الهی را نشانه تقوا دانسته و افزود: یکی از شعائر الهی، اهل بیت (علیهم السلام) هستند که بزرگداشت ایشان نشانه تقوا و محبت الهی است.

وی ضمن بیان اهمیت زیارت امام حسین (علیه السلام) افزود: تجدید میثاق با اهل بیت (علیهم السلام)، نورانی شدن ضمیر انسان و برآورده شدن حاجات از برکات زیارت امام حسین (علیهم السلام) است.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی، همچنین با اشاره به حدیثی از امام صادق (علیه السلام) افزود: هرکسی که خدا اراده کرده است به او خیر برساند، محبت امام حسین (علیه السلام) و زیارتش را در دل او قرار می دهد.

آقای حسنی و آقای میرزاحسینی مدیران کاروان های اعزامی نیز پس از بیان نکات توجیهی پیرامون این سفر معنوی، برنامه های در نظر گرفته شده برای زائرین در طول این سفر معنوی را شرح دادند که از جمله آن ها می توان به اجرای برنامه « احلی من العسل » در کربلا توسط بعثه مقام معظم رهبری اشاره کرد.



ارسال نظر