نشست مسئولین عتبات دانشگاهیان کرمان با نماینده بعثه مقام معظم رهبری و مدیر حج و زیارت کرمان

۱۳۹۷/۱۱/۰۳ ۱۷:۱۷:۲۷

نشست مسئولین شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان استان کرمان با نماینده بعثه مقام معظم رهبری و مدیریت سازمان حج و زیارت استان کرمان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر نهاد رهبری، نشستی با حضور حجت الاسلام والمسلمین عارفی مسئول شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان استان کرمان، حجت الاسلام والمسلمین سازندگی مسئول بعثه رهبری در سازمان حج و زیارت استان کرمان و آقای عرب نژاد مدیریت سازمان حج و زیارت استان در محل دفتر نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی کرمان برگزار گردید.

حجت الاسلام والمسلمین عارفی در این نشست، ضمن تقدیر و تشکر از مسئولبعثه رهبری و مدیریت سازمان حج و زیارت، همکاری هرچه بیشتر این سازمان باشورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان را خواستارشده و افزود: اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات از جمله بهترین و موثرترین برنامه های فرهنگی ویژه این قشر از جامعه به شمار می رود.

وی با اشاره به برنامه های قبل، حین و پس از سفر ویژه دانشگاهیان افزود: باید تا حد امکان از روحانیون بومی استان جهت همراهی کاروان ها استفاده شود.

در ادامهحجت الاسلام والمسلمین سازندگی پیرامون امور فرهنگی سفر عتبات دانشگاهیان افزود: تهیه کُتبی پیرامون مباحث زیارت و شبهات آن و ارائه به زائرین عتبات دانشگاهیان در دستور کارنمایندگی بعثه رهبری در استان است.

وی همچنین آمادگینمایندگی بعثه رهبری را جهت معرفی روحانیون کارآمد جهت همراهی کاروان های عتبات دانشگاهیان اعلام کرد.

در ادامه آقای سلطانی، مدیر اجرایی عتبات دانشگاهیان استان کرمان به ارائه گزارشی پیرامون روند ثبت نام، اعزام کاروان های دانشگاهی و تجمیع استان ها جهت تکمیل ظرفیت اعزام پرداختند.

در پایان نیز مدیریت سازمان حج و زیارت استان ضمن اشاره به تاثیر سفر معنوی عتبات بر زندگی زوار، به خصوص دانشجویان، به برگزاری جلسات آموزشی-توجیهی قبل از سفر عتبات برای دانشگاهیان تاکید کرده و آمادگی سازمان حج و زیارت را جهت همکاری با شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان اعلام نمود.

ارسال نظر