برگزاری جلسه آموزشی- توجیهی ویژه کاروان اعزامی عتبات دانشگاهیان استان کرمان

۱۳۹۶/۱۲/۲۰ ۱۱:۱۷:۲۳

جلسه آموزشی- توجیهی ویژه کاروان اعزامی دانشگاهیان استان کرمان در تاریخ ۲۴ اسفندماه ۹۶ در دانشگاه علوم پزشکی کرمان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان، جلسه آموزشی ویژه کاروان اعزامی تاریخ 24 اسفند ماه 96 ، شنبه 19 اسفند در محل دفتر نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد.

این جلسه با حضور مدیر، روحانی و اعضاء کاروان اعزامی به عتبات درتاریخ ذکر شده برگزار گردید.حجت الاسلام والمسلمین علی عارفی؛ مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان در این سفر معنوی به عنوان روحانی کاروان، زائرین را همراهی می کنند.

وی ضمن بیان فضیلت و آداب سفر به عتبات گفت: طبق احادیث مختلف، هر زیارت امام حسین (علیه السلام) برابر با 70 ، در برخی از احادیث 100 و در برخی دیگر1000عمره مقبول بیان شده است که این بستگی به مراتب و ظرفیت انسان ها دارد.

وی در ادامه به معرفی ائمه مدفون در سرزمین عراق، شهرهای زیارتی، علما و نام آوران بزرگ تشیعِ مدفون در کاظمین،کربلا و نجف همچون علامه امینی، سلمان فارسی، خواجه نصیرالدین طوسی، شیخ مفید، آیت الله سید علی قاضی، امیرکبیر و دیگر بزرگان پرداخت.

آقای مظهری؛ مدیر کاروان نیز پس از بیان نکات توجیهی پیرامون این سفر معنوی، برنامه های در نظر گرفته شده برای زائرین در طول این سفر معنوی را شرح داد که از جمله آن ها می توان به اجرای برنامه « احلی من العسل » در کربلا توسط بعثه مقام معظم رهبری اشاره کرد.





ارسال نظر