ثبت نام عتبات دانشگاهیان آغاز شد

۱۳۹۶/۰۹/۲۵ ۰۹:۴۵:۲۲

حجت الاسلام والمسلمین هاشمی پور؛مسئول شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد:ثبت‌نام هجدهمین مرحله اعزام دانشجويان به عتبات عالیات از روز شنبه ۲۵ آذر لغایت ۵ دی انجام خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین هاشمی پور؛مسئول شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد:ثبت نام از دانشگاهیان متقاضی تشرف در هجدهمین دوره عتبات دانشگاهیان از روز شنبه 25 آذر لغایت 5 دی، در سایت www.labbayk.ir آغاز شد.

هاشمی پور گفت:هجدهمین دوره عتبات دانشگاهیان از بهمن ماه امسال آغاز می‌شود و تا اردیبهشت 97 ادامه خواهد داشت. 

وی افزود: بر کاروان هایی که در اختیار دانشگاهیان است نظارت دقیق می شود و ستاد مدیران و روحانیونی با کاروان ها اعزام می کند که دانشگاهی باشند و بتوانند با نسل دانشجو ارتباط برقرار کنند.

مسئول شورای هماهنگی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان خاطر نشان کرد: باید با برنامه ریزی های منظم، بهترین دوره اعزام دانشگاهیان استان به عتبات را در دوره هجدهم داشته باشیم و بتوانیم با برنامه های فرهنگی و حمایت از دانشگاهیان، کمیت و کیفیت اعزام های دانشگاهی را ارتقا دهیم.

هاشمی پور گفت: دانشجویان،اساتید و کارکنان دانشگاه‌های استان می‌توانند جهت ثبت‌نام به سایت www.labbayk.ir مراجعه نمایند. در همه دوره‌ها قبل از سفر همایش و جلساتی برای این دانشجویان، اساتید و کارکنان برگزار می‌ شود.

گفتنی است؛ زائرین ۷ شب را در شهرهای مقدس کشور عراق اقامت خواهند داشت و در این مدت به زیارت اماکن مقدس شهرهای نجف اشرف، کربلای معلی و کاظمین خواهند پرداخت.همچنین در حد مقدور کاروان ها به شهر مقدس سامرا هم اعزام خواهند شد.

ارسال نظر