جلسه آموزشی قبل از سفر کاروان اعزامی ۲۸ بهمن استان لرستان برگزار گردید

۱۳۹۵/۱۱/۲۶ ۱۰:۱۶:۲۵

 جلسه آموزشی قبل از سفر عتبات عصریکشنبه۲۴ بهمن ماه ساعت۱۵عصر در سالن جلسات پژوهشکده تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی لرستان برگزار گردید.

 جلسه آموزشی قبل از سفر عتبات عصر یکشنبه24 بهمن ماه ساعت۱5عصر در سالن جلسات پژوهشکده تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی لرستان برگزار گردید؛ پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید، حجت الاسلام والمسلمین درویشی روحانی کاروان به بیان نکاتی پیرامون زیارت اباعبدلله(ع) و فضیلت آن پرداختند. سپس مدیر کاروان آقای سرلک نکات لازم در مورد سفر را بیان نمودند و سوالات زائرین در این خصوص را پاسخ دادند.

خانم رباطی کارشناس عمره و عتبات دانشگاهیان استان نیز درمورد برنامه های فرهنگی ستاد درطول سفر و مسابقات درنظرگرفته شده و ارتباط با سایت لبیک و...مطالبی را بیان نمودند.

در پایان جلسه بسته های فرهنگی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان شامل:کتب هشت بهشت، چهارفصل عاشقی، فرزانگان حرم و سی دی راهیان آسمان و مفاتیح دانشجوییبه زائرین اهدا گردید.

این کاروان که متشکل از اساتید و دانشجویان و پرسنل دانشگاههای استان می باشد صبح روز پنجشنبه 28 بهمن ماه از طریق مرز مهران وارد کشور عراق و شهر مقدس نجف اشرف خواهندشد.






ارسال نظر