اعزام دانشجویان پسر دانشگاه های علوم پزشکی کشور به عتبات عالیات آغاز شد

۱۴۰۳/۰۳/۱۶ ۰۸:۱۱:۴۳

رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت-درمان و آموزش پزشکی کشور از اعزام دانشجویان وزارت بهداشت در قالب ۹ کاروان به عتبات عالیات خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک،دکتر جواد باقری بیلندی،رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت-درمان و آموزش پزشکی کشور از اعزام دانشجویان وزارت بهداشت به عتبات عالیات خبر داد و گفت:مرحله اول اعزام دانشجویان پسر دانشکده های اقماری دانشگاه های علوم پزشکی کشور به عتبات عالیات آغاز شد.

دکتر باقری گفت:در این مرحله 9 کاروان از دانشجویان وزارت بهداشت از سراسر کشور در قالب سفرهای اردویی و با حمایت های معاونت فرهنگی-دانشجویی سازمان وزارت بهداشت به عتبات عالیات اعزام خواهند شد.

رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت افزود:بخش اعظم کاروان ها زائر اولی هستند و امیدواریم برنامه اعزام برای سایر گروه ها در فضای دانشجویی کشور ادامه پیدا کند .

دکتر باقری گفت:در مرحله اول اعزام ها قریب به 400 نفر از دانشجویان دانشگاه های وزارت بهداشت از 8 استان مبدا اردبیل،یزد،تهران،خراسان رضوی،خراسان جنوبی،فارس،مازندران و همدان به عتبات عالیات مشرف خواهند شد.

وی ادامه داد:همزمان با ایام رحلت حضرت امام خمینی(ره) و ضمن نکوداشت یاد و خاطره شهدای خدمت، 5 کاروان دانشجویی از تهران،خراسان رضوی،همدان و مازندران به صورت زمینی راهی عتبات عالیات شدند و این اعزام ها با تشرف 4 کاروان دیگر ادامه خواهد داشت.

رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت با اشاره به اینکه این اعزام ها با همکاری و هماهنگی های ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان صورت گرفته افزود:ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با همکاری سازمان نظام وظیفه،کار صدور مجوز خروج از کشور پسران دانشجو را به انجام رساندند.همچنین ستاد به زائرین دانشجو بسته های فرهنگی اهدا نمود.

ارسال نظر