جشن عید غدیر ویژه کارگزاران عتبات و زائرین دانشگاهی در کاظمین برگزار شد

۱۳۹۸/۰۵/۳۰ ۱۳:۱۰:۵۸

کارشناس فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری در کاظمین با بیان اینکه غدیر یک فرهنگ است نه یک حادثه، بر استمرار فرهنگ غدیر تأکید کرد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک، جشن عیدالله الاکبر با حضور کارشناس فرهنگی و راوی بعثه مقام معظم رهبری و نمایندگی سازمان حج و زیارت و ستاد شمسا در هتل جنت الفردوس کاظمین برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سیدحمید درخشان با اشاره به اینکه غدیر یک حادثه نیست، بلکه یک فرهنگ است و ما باید در استمرار این فرهنگ تلاش کنیم، غدیر را ادامه رسالت پیامبر اکرم(ص) و تمامی پیامبران دانست.

وی با بیان اینکه عید غدیر یکی از برترین و مهم ترین اعیاد اسلامی است که در آن امام علی(ع) به عنوان ولی خدا بر مؤمنان معرفی شده اند، گفت: اگر غدیر را جدی می گرفتند، عاشورا اتفاق نمی افتاد.

همچنین کارشناس فرهنگی و راوی بعثه مقام معظم رهبری و بازرسی و حراست نمایندگی سازمان حج و زیارت در جشن شام عید غدیر که با حضور کاروان های زائرین دانشگاهی از استان تهران و خراسان رضوی در هتل قلعه کاظمیه برگزار شده بود، شرکت کردند.

در این مراسم زائرین دانشگاهی در مراسم مولودی خوانی که در هتل برگزار شد حضور بهم رساندند و فرا رسیدن عید الله الاکبر را گرامی داشتند.

ارسال نظر