برگزاری جلسه آموزشی توجیهی ویژه کاروان دانشگاهیان اعزامی کرمان به عتبات عالیات

۱۳۹۷/۱۲/۲۷ ۰۸:۱۹:۰۲

جلسه آموزشی- توجیهی ویژه کاروان دانشگاهیان استان کرمان در تاریخ ۱۶ فروردین ماه ۹۸ در دانشگاه علوم پزشکی این استان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی دفتر نهاد رهبری استان کرمان، جلسه آموزشی برای کاروان اعزامی در تاریخ 16 فروردین ماه 97 ،یکشنبه26 اسفند در محل سالن آمفی تئاتر سازمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با حضور روحانی و اعضاء کاروان اعزامی به عتبات درتاریخ ذکر شده برگزار گردید.

در ابتدا حجت الاسلام والمسلمین عامری که در این سفر به عنوان روحانی، کاروان زائرین را همراهی می کند، با اشاره به آیات قرآن، پیرامون توسل به اهل بیت ( علیهم السلام) گفت: برای رسیدن به خدا باید به اهل بیت ( علیهم السلام) متوسل شده و ایشان را واسطه بین خود و خدا قرار دهیم.

وی ضمن بیان اهمیت زیارت امام حسین (علیه السلام) افزود: باید با مطالعه زندگی اهل بیت (علیهم السلام) و توجه به آداب زیارت ایشان، خود را برای این سفر آماده کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین عامری در ادامه انجام آداب زیارت را زمینه ساز آمادگی روحی برای زیارت دانسته و یکی از اهداف این سفر را تجدید پیمان با اهل بیت (علیهم السلام) بیان کرد.

در ادامه آقای سلطانی، مدیر اجرایی شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان استان کرمان به بیان نکات توجیهی پیرامون این سفر معنوی پرداخته و برنامه های در نظر گرفته شده برای زائرین در طول سفر را شرح داد.

گفتنی است آقای صادقی به عنوان مدیر کاروان، زائرین را در این سفر همراهی خواهد کرد.



ارسال نظر