اولین جلسه قبل ازسفر کاروان های عتبات دانشگاهیان استان البرز درمرحله بیستم برگزار شد

۱۳۹۷/۱۰/۲۵ ۰۹:۵۵:۵۷

اولین جلسه توجیهی و قبل از سفر کاروان های عتبات دانشگاهیان استان البرز، در مرحله بیستم اعزام در دانشگاه خوارزمی استان البرز برگزارگردید.


کارشناس شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان استان البرز،ضمن حضور در این جلسه گفت:اولین جلسه قبل از سفر کاروان عتبات دانشگاهیان استان البرز در مرحله بیستم با نام کاروان اباصالح (عج) روز2شنبه مورخ24/10/97از ساعت۹صبح لغایت۱۱صبح در مسجدحضرت امیرالمومنین(ع) دانشگاه خوارزمی استان البرز برگزارگردید.

وی افزود:تاریخ اعزام این کاروان هوایی از استان البرز مورخ پنجشنبه چهارم بهمن ماه ،ازفرودگاه حضرت امام(ره)به مدیریت سیدمهدی حسینی کمال آبادی و روحانیت کاروان حجت الاسلام والمسلمین حمید طیبی زاده می باشند.

حق پرست گفت: این کاروان متشکل از اساتید ،دانشجویان متاهل و دانشجویان دخترمجرد از دانشگاه های خوارزمی،آزاد اسلامی،علمی کاربردی، پیام نور و فرهنگیان و فنی حرفه ای استان البرز است.

کارشناس شورای هماهنگی استان البرز، ضمن بیان اهداف ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان و عرض تسلیت ایام فاطمیه (س) بر استفاده هرچه بیشتر ازفضای معنوی این ایام که مقارن با اعزام این کاروان است تاکید نمود و در خصوص تنوع در برنامه های ستادعمره وعتبات در شهرهای زیارتی اعتاب مقدسه،معرفی نمایندگان ستاد،حضور در برنامه های ستاد در هر شهر،معرفی مسابقات و برنامه های متنوع حین سفر،اردوی پس ازسفر شهر قم مطالبی را بیان کرد. بیان نکات اجرایی قبل سفر و مدت تشرف نیز از توضیحات مدیر کاروان بود.

در ادامه، روحانی کاروان،با بیان احادیث و روایات در خصوص فلسفه زیارت،آمادگی قبل از سفر و فضیلت آن مطالبی را بیان نمود.

در انتهای جلسه،بسته فرهنگی ستادعمره و عتبات دانشگاهیان بین زائرین توزیع گردید.

ارسال نظر