با حضور حجت الاسلام و المسلمین فقیهی؛
جلسه هم اندیشی نمایندگان و مدیران ثابت عتبات دانشگاهیان برگزار شد

۱۳۹۷/۰۸/۱۹ ۱۴:۲۷:۴۱

جلسه هم اندیشی و ارزیابی برنامه های نوزدهمین دوره عتبات دانشگاهیان با حضور حجت الاسلام والمسلمین فقیهی؛ رئیس ستاد و جمعی از مدیران و نمایندگان اعزامی ستاد به عتبات دانشگاهیان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک؛ صبح امروز جلسه هم اندیشی و ارزیابی برنامه های نوزدهمین دوره عتبات دانشگاهیان با حضور حجت الاسلام والمسلمین فقیهی؛ رئیس ستاد و جمعی از مدیران و نمایندگان اعزامی ستاد به عتبات دانشگاهیان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام و المسلمین فقیهی ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته در دوره نوزدهم از زحمات عوامل اعزامی تشکر کرده و گفت: ثواب زیارت حرم اباعبدالله(ع) آنقدر بالاست که در روایات مختلف از برابری ثواب آن با ثواب 50 حج همراه پیامبر(ص) و حتی در روایاتی دیگر با ثواب 90 حج رسول الله(ص) بیان کرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین فقیهی با اشاره به این موضوع که عمل پیامبر(ص) هبط نخواهد شد گفت: ثواب زیارت سیدالشهدا(ع) هیچ گاه هبط نخواهد شد و برای زائر ماندگار است. حال چه توفیقی از این بالاتر که شما و ما اجازه پیدا کرده ایم تا به زائرین امام حسین(ع) خدمت رسانی کنیم.

در این جلسه که با هدف تقدیر از نمایندگان و مدیران ثابت اعزامی عتبات دانشگاهیان و همچنین ارزیابی و بررسی برنامه ها و اقدامات صورت گرفته در دوره نوزدهم برگزار شد با سخنرانی رضا همدانی؛ نماینده ستاد در عراق ادامه پیدا کرد. همدانی ضمن تقدیر از زحمات عوامل اعزامی از ایشان خواست تا نکات مورد نظر خود در زمینه بهینه شدن عتبات دانشگاهیان را بیان کنند.

گفتنی است؛ در این جلسه معاونین ستاد و مدیران ثابت هتل های دانشگاهی و نمایندگان اعزامی حضور داشتند که به بررسی عتبات دانشگاهیان پرداختند.

آقایان روستا، صادقی، علی اکبری، حسینی، حاجی زاده، پارسا و صاحبی نمایندگان و مدیران ثابت هتل های دانشگاهی بودند که به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند. لزوم هماهنگی کامل میان مدیر و روحانی کاروان، لزوم راه اندازی سامانه جامع ارزیابی عوامل، امکان ارتباط مدیران با عوامل قبل از ورود به هتل، مشهود بودن معنویت و انتظار کربلایی شدن زائرین در دوره نوزدهم، تشکر از عوامل ستادی و هماهنگی، تشکر از پشتیبانی شایسته بعثه مقام معظم رهبری، سازمان حج و زیارت و شرکت شمسا، لزوم استفاده از رسانه های بروز ، بررسی هتل های مناسب دانشگاهی و همچنین موارد اجرایی و فرهنگی سفرهای دانشگاهی بخشی از موراد مطروحه بود که مفصلا مورد بررسی قرار گرفت.

این جلسه با قدردانی حجت الاسلام و المسلمین فقیهی از مدیران ثابت و نمایندگان اعزامی عتبات دانشگاهیان و اهدای لوح تقدیر، پایان یافت.

ارسال نظر