برگزاری اردوی پس از سفر عتبات به استان قم با حضور ۲ کاروان دانشگاهی از استان اصفهان

۱۳۹۷/۰۲/۲۲ ۱۴:۱۷:۰۵

ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در شامگاه چهارشنبه هفته گذشته ۱۹ اردیبهشت ماه ، پذیرای ۲ کاروان عتبات دانشگاهیان از استان اصفهان در شهر مقدس قم بوده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک، با اتمام هجدهمین دوره اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات حجم درخواست کاروان های اعزام شده برای گرفتن نوبت اعزام به قم ،بیشتر شده است.

بنابر این گزارش، از جمله سیاست های ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان، تداوم ارتباط با زائرین دانشگاهی می باشد که به همین سبب برنامه هایی را تحت عنوان برنامه های پس از سفرعتبات تدارک دیده ، که از جمله این برنامه ها ، سفر 2 روزه اعضای کاروان ها به شهر مقدس قم می باشد.

ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در شامگاه چهارشنبه هفته گذشته 19 اردیبهشت ماه ، پذیرای 2 کاروان از استان اصفهان در شهر مقدس قم بوده است.

زائرین دانشگاهی در این اردوی 2 روزه علاوه بر زیارت حضرت معصومه(س) و بازدید از مسجد مقدس جمکران در کلاس های آموزشی ستاد ، بازدید از بیت حضرت معصومه(س) در قم ، بیت امام خمینی(ره) در قم ، دیداراز گلزار شهدای قم همراه با روایتگر بعثه ، زیارت چهل اختران ، دیدار با آیت الله جوادی آملی و بازدید از کوه خضر نبی انجام می دهند .
لازم به ذکر است؛ زائرینی که علاقه به شرکت در این اردوی زیارتی - فرهنگی – آموزشی هستند،پس از هماهنگی با مدیر کاروان و نماینده ستاد در استان خود ، در لیست رزرو این برنامه قرار می گیرند .

در ادامه تصاویری از این اردو را مشاهده می نمایید .

ارسال نظر