دیدار رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با رئیس پژوهشکده حج و زیارت

۱۴۰۲/۰۸/۱۰ ۰۸:۳۷:۱۵

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطهری پور،رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با دکتر میرزا علیزاده، رئیس پژوهشکده حج و زیارت دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک،حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطهری پور،رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با دکتر میرزا علیزاده، رئیس پژوهشکده حج و زیارت دیدار و گفتگو کرد.

در ابتدای این جلسه که محسن مسلمی،معاون پشتیبانی و اعزام و دکتر قدوسی زاده نیز حضور داشتند، حجت الاسلام و المسلمین مطهری پور ضمن تقدیر و تشکر از رئیس پژوهشکده حج و زیارت و اعلام خرسندی از تشکیل این جلسه، به ارائه گزارش مختصری از فعالیت های ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان به ویژه در حوزه تهیه و تدوین بسته های فرهنگی ـ آموزشی و تبیین مجموعه فعالیت های آموزشی– پژوهشی ستاد در سالهای گذشته پرداخت.

حجت الاسلام والمسلمین مطهری پور با اشاره به عناوین کتابها،‌نشریات و نرم افزارهای تولیده شده در راستای ارتقاء سطح معرفت و آگاهی زائرین دانشگاهی عمره عنوان کرد: در این زمینه فعالیت های بسیار خوبی انجام شده است که با توجه به نیاز مخاطبان، لزوم به روزرسانی مطالب و تولید محتواهای جدید متناسب با ذائقه و نیاز زائرین دانشگاهی ضروری است.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان همچنین به بیان سیاست های جدید ستاد در حوزه فرهنگی- آموزشی پرداخت و خواستار همکاری بیشتر ستاد با پژوهشکده حج و زیارت شد.

دکتر علیزاده، رئیس پژوهشکده حج و زیارت نیز با اظهار خرسندی از فعالیت های ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان و توجه ویژه به قشر فرهیخته و اثرگذار جامعه، به تشریح فعالیت های پژوهشکده پرداخت.

رئیس پژوهشکده حج و زیارت با اشاره به مکتوبات و آثار موجود در پژوهشکده اظهار کرد که باید در زمینه پاسخ به شبهات در ایام حج و عمره برنامه ریزی نموده،سوالات را دسته بندی و گروه های تخصصی برای پاسخ به آنها ایجاد نمائیم.

در ادامه دکتر علیزاده آمادگی همکاری پژوهشکده حج و زیارت را با ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در همه زمینه ها اعلام داشت که انشاءالله به زودی فعالیت های فرهنگی بین دو مجموعه آغاز خواهد شد.

ارسال نظر