ثبت نام حج تمتع، ویژه اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه ها از ۶ آبان ماه آغاز می گردد

۱۴۰۲/۰۷/۲۳ ۱۵:۳۵:۵۰

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان خبر داد: پیش ثبت نام متقاضیان اعزام به حج تمتع سال ۱۴۰۳ اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاهها ویژه دارندگان سند ودیعه حج از ۶ آبان ماه آغاز می گردد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطهری پور، رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: با عنایت به رضایت مندی بالای زائران دانشگاهی بیت ا..الحرام، حرم شریف نبوی(ص) و ائمه مظلوم بقیع(ع) و تاثیرات این سفر در ایجاد فضای معنوی در محیط دانشگاه و تاثیرگذاری بر نسل جوان، ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در راستای عمل به این حرکت پربرکت فرهنگی، نسبت به برنامه ریزی و ثبت نام اولیه سومین دوره اعزام متمرکز کاروان اساتید دانشگاه ها برای اعزام به حج تمتع در سال 1403 اقدام می نماید.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان ادامه داد:این ثبت نام ویژه اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه های استان تهران، البرز، قم، قزوین، مرکزی و شهرستان کاشان است که سند ودیعه حج تمتع تا تاریخ 15 فروردین ماه1387را دارا هستند.

وی افزود: مهلت ثبت نام اولیه در این دوره، از تاریخ 6 آبان لغایت 20 آذرماه سال جاری خواهد بود و اساتید محترم در بازه زمانی مذکور باید به دفاتر نهاد در دانشگاه محل تدریس خود مراجعه و نسبت به تحویل مدارک اولیه اقدام نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین مطهری پور گفت:با توجه به محدودیت ظرفیت،این کاروان مختص اعضاءهیئت علمی و اساتید شاغل در دانشگاه هاست و امیدواریم با بازگشائی سفرهای عمره بتوانیم در خدمت سایر دانشگاهیان محترم برای سفرهای معنوی زیارت بیت ا... الحرام و حرم شریف نبوی باشیم.

به گفته وی ثبت نام قطعی پس از اعلام اولویت های اعزام از طرف سازمان حج و زیارت خواهد بود. از متقاضیان درخواست می گردد بعد از نهایی کردن ثبت نام، با مراجعه به سامانهreserve.haj.ir نسبت به ویرایش و تکمیل اطلاعات خود اقدام نمایند.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: برنامه های فرهنگی ویژه قبل،حین و پس از سفر حج برای کاروان در نظر گرفته شده و هزینه تمام شده، درجه کیفیتی کاروان و مبالغ پرداختی زائر بر مبنای اعلام سازمان حج و زیارت صورت خواهد گرفت.

ارسال نظر