مراسم یادبود درگذشت مرحوم حاج حسن اصغری در دفتر مرکزی ستاد برگزار شد

۱۴۰۲/۰۶/۲۹ ۱۰:۱۲:۱۱

روز گذشته،مراسم ختم و یادبود مرحوم حسن اصغری،همکار فقید ستاد با حضور حجت الاسلام والمسلمین مطهری پور،رئیس ستاد و جمعی از عوامل و مدیران کاروان های عتبات دانشگاهیان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک،به مناسبت درگذشت خادم الحسین(ع)،مرحوم حاج حسن اصغری،کارشناس اجرایی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان،مجلس بزرگداشت و یادبود با حضور حجت الاسلام والمسلمین مطهری پور،رئیس و جمعی از عوامل و مدیران کاروان های عتبات دانشگاهیان عصر روز گذشته 28 شهریورماه در دفتر مرکزی ستاد برگزار شد.

این مراسم با تلاوت آیاتی از قرآن مجید آغاز شد.سپس مجید شمس،از مدیران کاروان های دانشگاهیان و از مادحین اهل بیت(ع)به ذکر مصیبت حضرت سیدالشهدا(ع)پرداخت.

در ادامه،حجت الاسلام والمسلمین مطهری پور،رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان، درگذشت مرحوم اصغری را به خانواده،همکاران و دوستان وی تسلیت گفت و برای روح آن عزیز سفر کرده غفران و رحمت الهی آرزو کرد.

حجت الاسلام والمسلمین مطهری پور گفت:مرحوم حاج حسن اصغری سالیان سال در خدمت زائران دانشگاهی عمره و عتبات بود و در مدت حضورش در ستاد خدمات ارزنده ای از خود به جای گذاشت. ان شاءالله خدمات ایشان در مسیر اهل بیت(ع) وسیله آرامش او در آخرت باشد.

پایان بخش این مراسم ذکر مصیبت آقای اشتیاقی از مدیران کاروان های دانشگاهی و از ذاکرین اهل بیت(ع) بود.

ارسال نظر