پیام تسلیت رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در پی درگذشت مرحوم حاج حسن اصغری از همکاران ستاد

۱۴۰۲/۰۶/۱۹ ۱۱:۴۲:۵۱

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطهری پور،رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در پیامی درگذشت مرحوم حاج حسن اصغری را تسلیت گفت.


حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطهری پور،رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در پیامی درگذشت مرحوم حاج حسن اصغری را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

کلُّ مَنْ عَلیها فَان وَ یبقَی وَجْهُ رَبَّک ذوالجلالِ والاکرامِ

با نهایت تاسف و تاثر ،خبر تلخ و ناگوار رحلت خادم اهل بیت - علیهم السلام – و همکارمان مرحوم مغفور حاج حسن اصغری را در کمال ناباوری دریافت نمودم، سخت است نگارش این کلمات اما باید نوشت و سر تعظیم به تقدیر الهی فرودآورد.

مرحوم حاج حسن اصغری،کارشناس فقید واحد اجرایی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان به آسمان سفر کرد. امید که به لطف حضرت پروردگار و عنایات حضرات معصومین(علیهم السلام)مهمان سفره احسان سیدالشهدا(ع) و اهل بیت عصمت و طهارت باشد. این تازه درگذشته، عمر خود را صرف در راه خدمت به آستان مقدس اهل بیت علیهم السلام نمود و با پشتکار مثال زدنی سال های متمادی در خدمت به زائرین عمره و عتبات دانشگاهیان بود.

بی شک تلاش های صادقانه و دلسوزانه آن مرحوم در مدت فعالیت در ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان و توفیق خدمت گزاری به زائران دانشگاهی، از حسنات و اعمال صالحه در پرونده اعمال وی خواهد بود.

اینجانب با قدرشناسی از خدمات خالصانه آن مرحوم در ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان، ضمن تسلیت فقدان این عزیز سفر کرده به مادر دلسوخته ، همسر مکرمه و فرزندان گرامی ، دوستان و همکاران ، رحمت واسعه ، غفران الهی و هم نشینی با حضرات معصومین علیهم السلام و علو درجات را برای آن مرحوم و اجر و صبر برای خانواده داغدار و کلیه بازماندگان از درگاه خداوند منان مسئلت دارم.

مرتضی مطهری پور

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان



ارسال نظر