ارائه تسهیلات اربعین به دانشجویان دانشگاه های وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

۱۴۰۲/۰۵/۱۸ ۱۲:۳۸:۳۷

حجت الاسلام والمسلمین مطهری پور از ارائه تسهیلات به دانشجویان متقاضی تشرف به اربعین حسینی توسط صندوق رفاه دانشگاه های وزارت علوم و بهداشت خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک،حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطهری پور،رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در خصوص ارائه تسهیلات به دانشجویان متقاضی تشرف به اربعین حسینی گفت:طبق توافقات صورت گرفته با روسای محترم صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به دانشجویان متقاضی تشرف به عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی تسهیلات قرض الحسنه تعلق خواهد گرفت.
حجت الاسلام والمسلمین مطهری پور گفت: دانشجویان دانشگاه های وزارت علوم و بهداشت که بصورت کاروانی و با مجوز شورای فرهنگی دانشگاه قصد تشرف به زیارت عتبات عالیات در ایام اربعین سال جاری را دارند، مشمول دریافت این تسهیلات می باشند.
رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان ادامه داد: میزان تسهیلات اعطایی صندوق رفاه وزارت علوم به دانشجویان این دانشگاه باتوجه به دوری و نزدیکی استان ها به ترتیب برای استان های (خراسانهای شمالی، رضوی و جنوبی، گلستان، سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر) هر نفر 30 میلیون ریال و سایر استان ها 20 میلیون ریال می باشد.
وی افزود: میزان تسهیلات اعطایی از سوی صندوق رفاه وزارت بهداشت برای هر دانشجوی شاغل به تحصیل در این دانشگاه، 40 میلیون ریال می باشد.
حجت الاسلام والمسلمین مطهری پور گفت: دانشجویانی که اعزام آنها به عتبات عالیات در ایام اربعین قطعی باشد می توانند با مراجعه به صندوق رفاه دانشگاه محل تحصیل نسبت به درخواست تسهیلات اقدام نمایند.

گفتنی است اخبار مربوط به خدمات رفاهی و اسکان دانشجویان در ایام اربعین متعاقبا از سایت لبیک به اطلاع زائرین محترم خواهد رسید.

ارسال نظر