زائرین اصلی و ذخیره هوایی ثبت نام خود را تا ۲۷ بهمن ماه در سایت لبیک نهایی کنند

۱۴۰۰/۱۱/۲۴ ۱۳:۵۹:۱۴

زمان نهایی کردن ثبت نام زائرین اصلی و ذخیره هوایی بیست و دومین دوره عتبات دانشگاهیان تا روز۲۷ بهمن ماه در سایت لبیک تعیین شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک،به اطلاع کلیه زائرین اصلی و ذخیره اعزام های هوایی بیست و دومین دوره عتبات دانشگاهیان می رساند، تا روز چهارشنبه 27 بهمن ماه باید نسبت به نهایی کردن ثبت‌نام خود در سامانه جامع عتبات دانشگاهیان اقدام نمایند.

بر اساس این اطلاعیه، کلیه پذیرفته شدگان اصلی و ذخیره اعزام های هوایی، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، به پایگاه اطلاع رسانی لبیک به نشانیwww.labbayk.irمراجعه و نسبت به نهایی کردن ثبت نام خود اقدام نمایند.

گفتنی است،زائرینی که در موعد مقرر نسبت به نهایی کردن ثبت نام خود اقدام نکنند به منزله انصراف ایشان از اعزام تلقی خواهد شد و از زائرین ذخیره جایگزین آنها می شود.

قابل ذکر است، دانشگاهیانی که به صورت زمینی به عنوان زائر اصلی یا ذخیره انتخاب شده اند در حال حاضر امکان نهایی کردن ثبت نام را ندارند و اعزام ایشان به شکل زمینی منوط به بازگشایی مرزهای زمینی است.این دسته از زائرین منتظر اخبار و اطلاعیه های بعدی سایت لبیک باشند.

به زائرین گرامی توصیه می کنیم آخرین اخبار از ثبت نام تا اعزام را از سایت لبیک پیگیری کنند.

ارسال نظر