رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان:
نتایج قرعه‌کشی عتبات دانشگاهیان عصر فردا اعلام می‌شود/ ثبت‌نام۵۲هزار متقاضی

۱۳۹۷/۰۹/۱۹ ۱۳:۳۶:۱۵

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: اسامی منتخبین عتبات دانشگاهیان،عصر فردا از طریق سایت لبیک به اطلاع ثبت نام کنندگان محترم خواهد رسید.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک،حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدرضا فقیهی؛ رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: مهلت ثبت‌نام در بیستمین دوره عتبات دانشگاهیان به پایان رسید و از ظهر امروز در حال قرعه‌کشی برای اعلام اسامی زائران هستیم.

فقیهی افزود: اسامی زائرین پذیرفته شده، فردا در سامانه عتبات دانشگاهیان در سایت لبیک قرار خواهد گرفت و ثبت‌نام کنندگان می‌توانند با مراجعه به این سامانه از نتایج قرعه‌کشی اطلاع پیدا کنند.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با اعلام آمار ثبت‌نام‌ کنندگان تصریح کرد: در این دوره،52046 نفر از دانشگاهیان کشور شامل متاهلین، دانشجویان دختر مجرد ، پسران مجرد ، کارمندان و اساتید دانشگاه‌ها ثبت‌نام کرده‌اند.

فقیهی درباره تعداد ثبت‌نام کنندگان به تفکیک دانشگاه‌ها گفت: دانشگاه‌های زیر نظر وزارت علوم- تحقیقات و فناوری با26320 نفر بالاترین تعدادثبت‌نام کنندگان را تشکیل می‌دهند و پس از آن واحدهای دانشگاه آزاد اسلامیبا 14454 نفر، وزارت بهداشت با 6185 نفر و سایر موسسات آموزش عالی و غیرانتفاعی با 5087 نفر ثبت‌نام کنندگان امسال هستند.

وی ادامه داد: بیشترین آمار ثبت نام به ترتیب متعلق به استان‌های تهران ، خراسان رضوی و اصفهان می باشد.

به گفته رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان، دانشگاه فردوسی مشهد ،دانشگاه تهران و دانشگاه آزاد اسلامی تهران واحد علوم- تحقیقات سه دانشگاهی هستند که بیشترین تعداد ثبت‌نام کنندگان را در بیستمین دوره عتبات دانشگاهیان داشته‌اند.

فقیهی در پایان تاکید کرد: اسامی منتخبین عتبات دانشگاهیان،عصر فردا از طریق سایت لبیک به اطلاع دانشگاهیان محترم خواهد رسید. دانشگاهیانی که اسامی آنها در قرعه‌کشی اعلام می‌شود،نسبت به نهایی کردن ثبت نام در سایت لبیک و تحویل مدارک مورد نیاز در موعد مقرر اقدام نمایند.

گفتنی است؛در این دوره 12000 نفر از دانشگاهیان کشور در قالب 300 کاروان از اول بهمن سال جاری تا اردیبهشت سال 98 به عتبات عالیات اعزام خواهند شد.

ارسال نظر