تا کربلایی شدن ۳ روز فرصت دارید/اعلام نتایج قرعه کشی ۷ دی ماه در سایت لبیک

۱۳۹۵/۱۰/۰۲ ۱۰:۰۹:۱۳

معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان: آخرین مهلت ثبت نام روز یک شنبه۵ دیماه است و این زمان به هیچ وجه قابل تمدید نخواهد بود.متقاضیان ثبت نام خود را به ساعات آخر موکول نکنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک،محمد زارع معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت:بیش از 68000 نفر از دانشگاهیان سراسر کشور تاکنون جهت تشرف به عتبات عالیات در سایت لبیک ثبت نام نموده اند.

وی افزود:ثبت نام از دانشگاهیان متقاضی تشرف به عتبات از روز 21 آذر ماه در سایت لبیک آغاز شده و تا 3 روز دیگر یعنی 5 دی ماه در سایت لبیک ادامه خواهد یافت.

زارع در خصوص زمان و چگونگی قرعه کشی گفت: قرعه کشی بعد از پایان زمان ثبت نام به صورت اینترنتی انجام خواهد شد و نتایج آن از ساعت 12:00 ظهر روز 7 دی ماه در سایت لبیک اعلام می شود و متقاضیان گرامی می توانند از روز هفتم دی ماه با مراجعه به لینک مشاهده نتایج قرعه کشی و با استفاده از کد ملی و شماره شناسنامه خود از نتایج قرعه کشی با خبر شده و وضعیت خود را مشاهده نمایند.

وی تاکید کرد: آخرین مهلت ثبت نام روز یک شنبه 5 دی ماه است و این زمان به هیچ وجه قابل تمدید نخواهد بود.بنابراین متقاضیان ثبت نام خود را به ساعات آخر موکول نکنند.

شایان ذکر است تاکنون بیش از 68 هزار نفر از دانشگاهیان سراسر کشور متقاضی تشرف به عتبات عالیات هستند که از آن میان 16000 نفر به قید قرعه راهی عتبات عالیات خواهند شد.

ارسال نظر