متقاضیان ثبت نام عتبات دانشگاهیان حتما موارد زیر را با دقت مطالعه کنند

۱۳۹۵/۰۳/۱۶ ۰۹:۲۶:۵۵

با توجه به آغاز ثبت نام عتبات دانشگاهیان از دهم تا بیست و پنجم خردادماه در سایت لبیک خواهشمند است حتما قبل از ثبت نام موارد زیر را مطالعه فرمایید.

دانشگاهیان محترم

با عرض سلام و ادب

خواهشمند است قبل از ثبت نام به دقت نکات ذيل را مطالعه و رعايت فرمائيد:

1- کلیه دانشگاهیان اعم ازاساتید، دانشجویان و کارمندان دانشگاه ها می توانند درثبت نام عتبات دانشگاهیان شرکت نمایند.

2- کلیه دانشگاهیان می توانند به صورت فردی ویا در صورت تمایل تا سه نفر همراه : شامل همسر و دو فرزند را نیز به همراه خود ثبت نام نمایند. دراین دوره نیز، دختران دانشجو می توانند به صورت فردی و مجردی ثبت نام نمایند.

3- اعزام دانشگاهیان به همراه پدر و مادر به هیچ عنوان مقدور نمی باشد .

4- ثبت نام از تاريخ 1395/03/10 آغاز و تا تاريخ 1395/03/25 ادامه خواهد داشت.و قرعه كشي در تاريخ 1395/03/29 توسط ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان انجام خواهد شد و نتيجه از طريق همین سایت و پیام کوتاه به اطلاع برگزيدگان خواهد رسيد .

تذکر- باتوجه به اینکه تعدادی از دانشگاهیان اقدام به بستن پیامک های تبلیغاتی نموده اند ملاک اطلاع رسانی به دانشگاهیان محترم پیامک نبوده و از کلیه ثبت نام کنندگان درخواست می شود پس از تاریخ قرعه کشی به همین سایت مراجعه کرده و از نتیجه قرعه کشی مطلع شوند .

5- آژانس اعزام كننده از استان محل تحصیل و یا تدریس خواهد بود. تعیین کاروان و تاریخ اعزام، توسط شخص زائر خواهد بود و امکان جابه جائی درمراحل بعدی وجود نخواهد داشت .

6- هر فرد می تواند در هنگام ثبت نام تاریخ سفر خود با دو اولویت را انتخاب نماید. و درمرحله قرعه کشی برای هر تاریخ، قرعه کشی مجزا صورت خواهد پذیرفت .

7- اعزام دانشگاهیان با توجه به دوری و نزدیکی استان ها به مرز؛به صورت زمینی و یا هوایی صورت می گیرد و در برخی استان های بزرگتر هر دو نوع اعزام موجود است .

8- تاریخ کاروان های عتبات دانشگاهیان در هنگام ثبت نام مشخص می باشد.و قیمت دقیق آن در مرحله اعزام مشخص می گردد. به طور میانگین هزینه کاروان های هوایی 1/600/000 تومان و زمینی 1/100/000 تومان خواهد بود، که با توجه به دوری و نزدیکی به مرز نرخ هراستان متفاوت می باشد. درجه کاروانهای در نظر گرفته شده برای دانشگاهیان در اعزام های هوایی درجه A و در اعزام های زمینی درجه C می باشد.

توجه: قیمت کاروان های دانشجویی در مقایسه با کاروان های عادی سازمان حج و زیارت (در مقایسه کاروان های هم درجه و هم ردیف آن) حدود 20 تا 40 هزار تومان ارزانتر می باشد.

9- اعزام عتبات دانشگاهیان در این دوره ازتاریخ 1395/05/01آغاز و تا 1395/8/08 ادامه خواهد داشت .

10- بامساعدت بانک ملت، مبلغ 15میلیون ریال برای کاروان های هوایی و مبلغ 10 میلیون ریال برای کاروان های زمینی وام قرض الحسنه با باز پرداخت 18 ماهه به هر متقاضی و یک نفر همراه تعلق خواهد گرفت(دستورالعمل وچگونگی دریافت تسهیلات پس از مشخص شدن پذیرفته شدگان در قرعه کشی اعلام خواهد شد)

11- متقاضي دانشجو مي‌بايست در سال تحصيلي 95 مشغول به تحصيل باشد و برای اساتید و كارمندان محترم، داشتن شماره حکم کارگزینی الزامی است .

12- افرادی که اولویت اعزام خود را در کاروان های مناسبتی مثل عرفه و دهه اول محرم انتخاب نمایند توجه فرمایند که هزینه سفر در این ایام بنا بر تصمیم سازمان حج و زیارت؛ حدود ده درصد افزایش خواهد داشت. همچنین با توجه به ثبت نام بیشترمتقاضیان در این کاروان ها، امکان پذیرفته شدن در قرعه کشی کمتر خواهد بود.پیشنهاد می شود برای بالا بردن شانس پذیرفته شدن در قرعه کشی تاریخ های غیر مناسبتی را انتخاب فرمائید.

13- افرادی که قبلاً با کاروان‌های عمره یا عتبات دانشجويی (دانشگاهیان) مشرف شده‌اند منعی برای ثبت نام و تشرف در قالب کاروان‌های عتبات دانشگاهیان را نخواهند داشت .

14- قبل از ثبت نام همراهان با ایشان مشورت کرده و پس از اطمینان از تمایل آنها برای سفرثبت نام نمایید .در ضمن وارد کردن کد ملی حقیقی و منطبق با ثبت احوال اجباری می باشد.

15- ازجمله مزایای عتبات دانشجویی یکدست بودن کاروان به دلیل دانشگاهی بودن اعضاء کاروان، برنامه های فرهنگی ویژه برای دانشگاهیان در سفر، تسهیلات بانکی، وهمچنین سهولت اخذ مجوز خروج از کشور مشمولین می باشد که نیازی به مراجعه خود شخص به نظام وظیفه و گذاشتن وثیقه و سایر موارد نیست و این کار توسط ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان صورت می گیرد .

16 - با توجه به اینکه کاروانهای سازمان حج تا تاریخ 1395/06/10 مشخص شده است افرادی که اولویت خود در تاریخهای 1395/06/11 لغایت 1395/08/01 تعیین می کنند ممکن است تاریخ انتخابی شما با تغییرات جزئی روبرو شود.

جهت ثبت نام می توانید از اینجا وارد شوید

ارسال نظر

نظرات کاربران :

  زهرا :

سلام میخاستم برای وام دانشجویی اربعین ثبت نام کنم باید چیکار کنم؟

  لبیک : سلام ستاد برای اربعین وام ندارد
  صدف ایزدان :

سلام می خواستم در قرعه کشی دانشجویی شرکت کنم. یاعلی

  لبیک : باسلام ثبت نام این دوره عتبات به پایان رسیده است
  رسول م :

سلام من دانشجو هستم نرسيدم در سمانه سقا ثبت نام کنم وگذرنامه دارم ویزا هم زدم فقط گواهی اشتقال به تحصیل ومعافیت تحصیلی هم دارم نظرت میزارن از مزر ایران برا زیات بریم

  لبیک : باسلام خیر حتما مجوز خروج از کشور بگیرید
  مسعود اذرشب :

سلام ودیعه نمیتوانم پرداخت کنم از چه سامانه ای برم تا بتوانم زائر کربلا شوم

  لبیک : باسلام به دفتر بسیج دانشجویی در دانشگاه خود مراجعه کنید
  مریم زمانی :

سلام خسته نباشید من میخوام واسه پیاده روی اربعین ثبت نام کنم سامانه سقا فقط واسه اقایونه؟؟ میشه راهنمایی کنید کجااا میتونم ثبت نام کنم... ممنون

  لبیک : باسلام به سامانه سماح جهت ثبت نام مراجعه کنید
  علی مهدیخانی :

سلام خسته نباشید اجرتون با امام حسین یه سوال داشتم من از زائران کربلا دانشجویی هستم تو سایت دستم خورد به انصراف حالا تکلیف چی میشه خیلی نگرانم دلهره دادم

  لبیک : باسلام با شماره 02166950747 الی 53 تماس بگیرید تا ویرایش شود والا به منزله انصراف تلقی خواهد شد
  رها افصحی :

سلام یه سوال برای سال ۹۶-۹۷ ثبت نام ندارید چون جایی برای ثبت نام پیدا نکردم

  لبیک : باسلام ثبت نام بعدی آذر یا دی ماه انجام می شود
  عبد الله محمدی :

با سلام عمره دانشجویی ثبت نام اش کی شروع می شود.

  لبیک : باسلام عمره هنوز راه اندازی نشده است
  یاشار قاسمی :

سلام من ثبت نام نهای کرده ام چند روز وقت دارم پول را به حساب واریز کنم برام پیامک ناومده تا اومدن پیامک میتونم صبر کنم تاریخ اعزازم ۳۰مهر است

  لبیک : باسلام زمان واریز هزینه از طریق دفتر ستاد به اطلاع شما خواهد رسید
  ریحانه میرزایی :

سلام شرایط ثبت نام جدید عتبات 96چی هست میشه جون مجردم همراهیم پدر یا مادر باشه>؟

  لبیک : باسلام ثبت نام بعدی آذر یا دی ماه خواهد بود و اعزام پدر و مادر نداریم
  فریبا اجلاسی اجلاسی :

باسلام من دانشجوی پیام نورهستم میخواستم برای دورجدیداعزام به عتبات ثبت نام کنم بایدبه چه صورت ثبت نام روانجام بدم

  لبیک : باسلام ثبت نام دوره بعدی آذر یا دی ماه خواهد بود
  رونیکا معتضدی :

سلام و عرض ادب ۲ سوال بسیار مهم دارم.اول اینکه منظور از اینکه شما به عنوان زائر ذخیره انتخاب شدید.ذخیره یعنی چی؟و دوم اگر از قسمت پروفایل لینک انصراف از سفر رو بزنیم و از سفر انصراف بدیم.به معنای انصراف قطعیه؟

  لبیک : باسلام ذخیره ها در صورت انصراف نفرات اصلی اعزام می شوند.اگر انصراف را ثبت کنید قطعی می شود
  جعفری :

با سلام من اعزام 3 شهریور و ذخیره هشتم میخواستم شرایطه ضامن برای وام زو بدونم با تشکر

  لبیک : باسلام ضامن باید کارمند رسمی مورد تائید بانک باشد
  zeynab :

سلام ادمین...ببخشید چرا من موقع ثبت نام و.وارد کردن نام کاربری و رمز رو برایم اشتباه مینویسه...میگه نام کاربری ویارمز عبور اشتباهه درصورتی که من کد ملی و شناسناممو درست میزنم...لطفا جواب بدید وقت ندارم واسه ثبت نام.

  لبیک : باسلام زمان ثبت نام به پایان رسیده است اگر انتخاب شده اید و مشکل ورود دارید با ستاد تماس بگیرید
  فاطمه صالحی :

با سلام میخواستم بدونم دانشجو های دانشگاه علمی کاربردی هم میتونن ثبت نام کنن?

  لبیک : باسلام بله
  فرحناز رستمی :

با سلام ایا امکان جابجایی از شهریور به مهر یا آبان امکانپذیر است؟ سوال بعدی آیا خانم ها حتما باید همراه همسرشان باشند؟

  لبیک : باسلام با دفتر ستاد در استان تحصیل خود تماس بگیرید.شماره دفاتر در صفحه اصلی سایت لبیک قسمت لینک ها موجود است
  زهرا عطایی صفا :

سلام نمیتونم ثبت نام کنم میزنه یا کد ملی خطا یا شماره شناسنامه باید چکار کنم لطفا راهنمایی کنید

  لبیک : باسلام با شماره 02166950747 الی 53 تماس بگیرید
  محترم السادات ميرزاده :

سلام تاريخ ثبت نام تمديدشده؟تاچه زماني وقت ثبت نام هست؟ درسوال قبليم فرموديد چون همسرم بازنشسته هست من در گروه مجردي ثبت نام كنم من خودم دانشگاهي نيستم فرهنگي هستم امكان ثبت نام هست ودخترم هم ميخواهم همرام باشه ايشون هم فارغ اتحصيل فردوسي هست والان دانشجو نست لطفا راهنمايي كامل بفرماييد

  لبیک : باسلام ثبت نام تا 22 تیرماه است.امکان ثبت نام برای بازنشستگان فراهم نیست یا باید دانشگاهی باشید یا کارمند دانشگاه
  محترم السادات ميرزاده :

باعرض سلام وخداقوت من همسرم عضو هيئت علمي دانشگاه است اايشون نميتونند بيايند من ميتونم خودم وفرزندم ثبت نام كنيم وسوال دوم آيا بازنشستگان هم حق ثبت نام دارند ؟تشكر

  لبیک : باسلام بازنشستگان نمی توانند ثبت نام کنند.شما هم خودتان در گروه مجردی باید ثبت نام کنید
  نغمه احمدی :

سلام من شماره شناسنامه وکدملیم یکی هست هرچی میزنم میگه اشتباه است چیکار کنم.من ترم آخرم کارآموزیم تموم بشه دانشگاه ام تموم میشه میتونم ثبت نام کنم

  لبیک : باسلام ثبت نام هنوز آغاز نشده است
  میثم کریمی :

تو سایت...ک میریم.باید کجه بریم ثبت نام کنیم

  لبیک : باسلام ثبت نام از ده تیر ماه در سایت آغاز می شود
  Sepideh :

با سلام و قبولی طاعات..... من و همسرم میتونیم برای دریافت وام ضامن هم بشیم؟ هر دومون کارمندیم و من شرایط ثبت‌نام رو دارم

  لبیک : باسلام ضامن باید کارمند رسمی و مورد تایید بانک باشد
  مهدی مختاری اصفهانی :

سلام وقت بخیر طاعات قبول 25/3 به ما اعلام شده برای ثبت نام حالا که به سایت مراجعه کردم با کمال تعجب مشاهده کردم 25/3 وقت تمام شده میشه پیگیر باشید و جواب قانع کننده ای لطف بفرمایید باتشکر

  لبیک : باسلام ثبت نام عتبات دانشگاهیان بعد از ماه مبارک رمضان انجام خواهد گرفت
  فاطمه :

باسلام من میخام ثبت نام کنم.ولی هر چه میزنم ورود به سیستم کد ملی و ش شناسنامه همش اخطار میده.که یکیش اشتباه.اخرین مهلت مگه تا 25 خرداد نیس؟ اخه تو سوالا خوندم نوشتین بد ماه رمضون ثبت نام شروع میشه

  لبیک : باسلام ثبت نام بعد از ماه مبارک رمضان انجام می شود
  m.h :

سلام طاعتتون قبول.ببخشید بنده دانشجو هستم اما همسرم دانشجو نیست در شهریور ماه ان شاالله مراسم ازدواج خواهیم داشت آیا میشه من ثبت نام کنم اگر ثبت نام ممکنه اعزام کی خواهد بود و وام به هر دویمان تعلق خواهد گرفت یا نه؟و آیا قرعه کشی هم خواهد شد؟

  لبیک : باسلام دانشجو بودن یکی از زوجین برای ثبت نام کافیست جزئیات زمان ثبت نام اعلام می شود
  ریحانه نقییان :

سلام خسته نباشیدثبت نام بزای سال 96ازچه زمانی شروع میشه؟تاریخ قرعه کشی کی هست؟تاریخ اعزام چه زمانی است؟

  لبیک : باسلام ثبت نام بعد از ماه مبارک رمضان انجام خواهد شد و جزئیات زمان ثبت نام اعلام می شود
  Mahdieh :

سلام.من قبلا ثبتنام کردم ولی بنامم درنیومد الان میخام دوباره وارد بشم و ثبت نام کنم میگ شما اسمتون تو قرعه کشی درنیومده و نمیتونم برای بار دوم شانسمو امتحان کنم باید چیکار کنم؟

  لبیک : باسلام ثبت نام بعد از ماه مبارک رمضان انجام خواهد شد
  سجاد قادری :

با سلام ثبت نام سال ۹۶ کی شروع میشه و کجا باید ثبت نام کنم

  لبیک : باسلام ثبت نام بعد از ماه مبارک رمضان در سایت لبیک انجام می شود
  نويد :

با عرض سلام و وقت بخير ، ميخواستم بدونم آيا امسال يعني تاسوعا و عاشوراي ٩٦ اعزام دارين ؟ اگ دارين ثبت نام از چ تاريخي شروع ميشه ؟ آيا محدوديتي براي كساني كه يك بار اعزام شدند وجود داره ؟

  لبیک : باسلام ثبت نام بعد از ماه مبارک رمضان است .محدودیتی برای اعزام نداریم
  احسان ایزدپناه :

سلام. در سال ۹۶ برای اعزام ثبت نام ندارید؟ اگر هست چه زمانی امکان ثبت نام فراهم میشه؟

  لبیک : باسلام ثبت نام بعد ازماه مبارک رمضان انجام می شود
  یا حسین :

با سلام ترم آخر کارشناسی نرم افزار هستم امتحان تا آخر برج ۳ تموم میشه آیا میتونم ثبت نام کنم؟

  لبیک : باسلام در زمان ثبت نام باید دانشجو باشید
  محمدعلی قادری :

با سلام ثبت نام کی هست؟ اگر زوج هر دو دانشجو باشند اولویتی دارد؟ و اینکه باید هر نفر جدا ثبت نام کند یا یک بار ثبت نام کافی است؟ (برای هر دو نفر)

  لبیک : باسلام زوجین یک بار می توانند ثبت نام کنند
  سمیه :

باعرض سلام چطور باید ثبت نام کنم؟متاهل هستم میخوام اسم هردومون رو بنویسم.بچه ی 3ساله دارم باید آزاد بنویسمش؟

  لبیک : باسلام ثبت نام بعد از ماه مبارک رمضان خواهد بود و جزئیات از سایت لبیک اعلام خواهد شد
  داود رسولی عنبر :

سلام من و همسرم دانشجو هستیم قصد ثبت نام عتبات در سال 96 را داریم زمان ثبت نام کی و از چه طریق است.الان امکان ثبت نام وجود داره؟

  لبیک : باسلام ثبت نام بعد از ماه مبارک رمضان خواهد بود و اطلاع رسانی از سایت لبیک انجام می شود
  Mehdi naeeimi :

باسلام ثبت نام در سال 96 در چه ماهی انجام میگیرد؟

  لبیک : باسلام در ماه مبارک رمضان
  زهرا :

ببخشید اسم من برای کاروان چهار فرودین 96 در اومده...من به وام نیاز دارم بدون وام بخاطر مشکل مالی ای که برامون پیش اومده نمیتونیم بریم اما من موقع ثبت نام اینترنتی حالا که نگاه میکنم پیرینتو، زدم بدون وام

  لبیک : باسلام با شماره 02166950747 الی 53 تماس بگیرید تا کدملی شما برای بانک ارسال شود
  مریم :

سلام ببخشید.من کرج زندگی میکنم درین صورت هزینه ثبتنام چقدر میشه

  لبیک : باسلام هزینه نهایی هنوز اعلام نشده است
  فاطمه :

سلام.فرصت ثبت نام تموم شده؟یعنی تا پایان سال ۹۶ دیگه نمیشه ثبت نام کرد؟

  لبیک : باسلام حدود شش ماه بعد مجددا ثبت نام خواهیم داشت
  میرابادی :

سلام من متاهلی ثبت نام کردم اگه شوهرم نتونه بیاد چی میشه ؟

  لبیک : باسلام در این صورت باید درخواست اعزام با مجردها دهید
  حیدری :

سلام شرمنده اگه همسرمم بخاد بیاد دوتا وام بهمون تعلق میگیره

  لبیک : باسلام بله
  farzaneh.n :

باسلام،من فعلن مجرد هستم، اما اگر تا ماه دیگه ازدواج کردم اون موقع باید بدون همسرم برم؟

  لبیک : باسلام اگر در قرعه کشی انتخاب شدید می توانید درخواست متاهلی بدهید
  فاطمه کمالی زازرانی :

ببخشید من متقاضی ثبت نام خودم و همسرم هستم ولی همه ی مراحل تکمیل کنم ولی قسمت دانشگاه تکمیل نمیشه وثبت نامم انجام نمیشه لطفا کمک کنید سپاس

  لبیک : باسلام روز یک شنبه با شماره 02166950747 الی 53 تماس بگیرید
  م.رهبر :

خواهش میکنم نحوه انصراف رو توضیح بدین.من ثبت نام کردم و الان میخوام انصراف بدم اما لینک انصرافو پیدا نمیکنم.لطفا سریع جواب بدین. ممنونم

  لبیک : باسلام نیازی به ثبت انصراف در این مرحله نیست
  زهره میکائیلی :

سلام سری قبل ثبت نام کردم با همسرم دانشجوی علمی وکارهای شهرداری هستم گفتند سری بعد خبرم میکنن درسته؟اس ام اس ثبت نام دیر بمن رسید 8اعلام کردن9زنگ زدم گفتند پر شده... ایا امکان اعزام دارم؟

  لبیک : باسلام در این دوره امکان پذیر نیست برای دوره بعدی اقدام کنید
  مهر :

سلام من دانشجو صنعتی اصفهانم بخوام برم هزینه چقر میشه

  لبیک : باسلام ثبت نام دوره بعدی احتمالا آذر یا دی ماه انجام می شود هزینه سفر زمینی حدودا یک میلیون و 100 و هوایی حدود یک میلیون و 600 برای هر دو سفر وام هم در نظر گرفته شده است
  لاله :

اسلام..من اسمم برای ذخیره دراومده و همه ی کارهایم راکردم...تاریخ اعزام بنده ۲۲ام شهریور هستش..یک سوال ازجنابعالی داشتم..هزینه سفر در آن روز چند است؟ آیا ما که ۲۲ام عزام میشیم برای عید غدیر اونجا هستیم ؟ من کرمان زندگی مسیکنم ...

  لبیک : باسلام با دفتر ستاد در استان کرمان تماس بگیرید
  رسول :

عرض سلام وخسته نباشيد مطمئنا كسايي هستن كه انصراف ميدن راهي نيست كه ما بياييم ثبت نام كنيم تا اگه خدا خواست ما هم زاير شيم؟؟؟ التماس دعا

  لبیک : باسلام اگر زائران اصلی انصراف دهند به جای آنها ذخیره ها جایگزین خواهند شد
  مرضیه :

سلام, ببخشید قرعه کشی و ثبت نام دوره ی بعد عتبات دانشجویی چه زمانی هست؟

  لبیک : باسلام ثبت نام دوره بعدی بعد از پایان اعزام این دوره خواهد بود.اعزام ها تا آبان ماه ادامه دارد.اخبار ثبت نام را از سایت لبیک پیگیری کنید
  لیلا ص :

سلام با آرزوی قبولی طاعات شما ببخشید من دیر متوجه ثبت نام اولیه شدم آیا راهی برای ثبت نام و اعزام هست ؟

  لبیک : باسلام ثبت نام و قرعه کشی در این دوره به اتمام رسیده است در دوره بعدی اقدام کنید
  ادریس :

سلام بنده به عنوان زائر ذخیره انتخاب شدم و ثبتنام نهایی رو انجام دادم ولی میخوام انصراف بدم طریقه انصراف رو لطف می فرمایید؟

  لبیک : باسلام لینک انصراف در سامانه ثبت نام موجود است
  منصوره :

باسلام ببخشید "دستورالعمل اعطای وام موجود در سامانه" منظور کدوم سامانه است؟از کجا باید پرینشو بگیرم به بانک بدم؟

  لبیک : باسلام دستورالعمل در صفحه اصلی لبیک موجودست
  محمد جعفری :

با سلام خسته نباشید خدمت مدیر باحوصله... آیا دانشجویان پسر مجرد میتوانند همراه داشته باشند؟چه کسانی؟ و چه زمانی باید همراهان را مشخص کرد؟ ممنون

  لبیک : باسلام پسران مجرد همراه ندارند.
  سید علی :

با سلام خسته نباشید. سوال داشتم اگر در قرعه کشی برنده شدم میتونم یه نفر دوستمم همراه بیارم یا حتما باید از اعضای خانواده باشه؟ وامم تعلق میگیرد؟

  لبیک : باسلام پسران مجرد همراه ندارند اگر ایشان هم دانشجوست مجزا ثبت نام کند
  فاطمه :

من هم مشکل این را دارم که اولیت های اعزام را باز نمیکند پس از وارد کردن اطلاعات با شماره ی داده شده هم تماس گرفتم کسی پاسخ نداد لطفا رسیدگی می کنید؟

  لبیک : باسلام مجدداد با شماره 02166950747 الی 53 تماس بگیرید
  سید :

با سلام من شهریور فارغ التحصیل میشوم . اینجانب تا آن زمان از معافیت تحصیلی استفاده خواهم کرد.آیا بعد از فارغ التحصیلی از دانشگاه و تسویه حساب قادر خواهم بود با کاروان دانشجویی در آبان ماه یا مهر ماه به عتبات اعزام شوم یا با مشکل نظام وظیفه برخورد خواهم کرد؟

  لبیک : باسلام اگر معافیت شما تمام شود برای اعزام منعی ندارید اما برای خروج از کشور باید خودتان وثیقه بگذارید
  میلاد :

با عرض سلام و خدا قوت حقیر با خانمم ثبت نام کردم بنده شهریور فارغ التحصیل میشوم.و قصد زیارت در تاریخ آبان ماه یا مهر را دارم در حالی که الان معافیت تحصیلی دارم آیا میتوانم بعداز تسویه در شهریور به زیارت نایل شوم؟

  لبیک : باسلام بله
  ف-ع :

با عرض سلام و قبولی طاعات و عبادات منکارمند دانشگاه علوم پزشکی مازندران هستم خودم و همسر و دو فرزندم ثبت نام کردیم اگر اسم ما در قرعه کشی در آمد و یکی از فرزندانم که 2 ساله شه رو نیارم میشه؟

  لبیک : باسلام بله
  مهشیدسادات سیدقاسم :

با سلام و آرزوی قبولی طاعات درفرم ثبت نام پست الکترونیکی و کد پستی را خطا میدهد،لطفا راهنمایی بفرمائید.ممنون

  لبیک : باسلام با شماره 02166950747 الی 53 تماس بگیرید
  عاشق کربلا :

سلام اول تشکر از مدیریت چ با حوصله جواب سوالات رو بیان می کنند .دوم من تیر ماه فارغ التحصیل میشم امکان ثبت نام دارم.سوم پشتیبانی هر پی زنگ میزنم جواب نمی دن ، سایت باز نمیشه فقط پیام ممنوع میاد چ کنیم ؟خداقوت ، عباداتتون قبول ،یا حق

  لبیک : باسلام می توانید ثبت نام کنید.در ساعات 15-9 با شماره 02166950747 الی 53 تماس بگیرید
  اسرا نوروزی :

سلام اگر شخصی استاد حق التدریس دانشگاه باشه هم میتونه ثبت نام کنه؟

  لبیک : باسلام بله
  zahra i :

باسلام میخواستم بپرسم وام برای هرنفر 15میلیون ریا ل

  لبیک : باسلام در هوایی بله
  فاطمههههههه اکبری :

میشه اطللاعات همراهان رو وارد نکرد و پس از مشخص شدن نتایج اقدام کرد؟

  لبیک : باسلام در آن صورت باید درخواست متاهلی دهید تا بررسی شود
  فائزه :

با سلام.کسی که همسرش سر بازی نرفته گفتید باید خودش برای خروج اقدام کنه یعنی چی؟

  لبیک : باسلام یعنی اگر انتخاب شوید باید برای خروج ایشان وثیقه بگذارید
  ساراباستانی :

سلام.من استان محل تحصیلم تهرانه،دانشگاه شهیدبهشتی،اماباتوجه به اینکه اصفهانی هستم میخواستم بدونم میتونم ازاصفهان اعزام بشم وباکاروان اصفهان برم؟؟؟

  لبیک : باسلام برنامه ریزی ستاد بر اعزام دانشجو از محل تحصیل است
  فاطمه کریمی :

سلام اطلاعات که وارد میکنم دختران دانشجوی مجرد را که میزنم میگه صحیح نیست

  لبیک : باسلام با شماره 02166950747 الی 53 تماس بگیرید
  مهدیه :

چطوری میشه ثبت نام کنیم با دوستامون تو یه گروه بیفتیم؟همچین گزینه ای تو ثبت نام نداشت.

  لبیک : باسلام دانشجویان یک استان هم کاروانی میشوند
  عباس :

سلام وقت بخیر.میخوام وارد ویرایش اطلاعات بشم نمیشه چکار کنم

  لبیک : باسلام با شماره 02166950747 الی 53 تماس بگیرید
  میترا :

با سلام من عتبات عالیات ثبت نام کردم ولی گذرنامه ندارم اگه اسمم در قرعه کشی در اومد خودم باید گذر نامه بگیرم یا شما؟

  لبیک : باسلام گرفتن گذرنامه با زائرست
  الهه شاطریان :

سلام ببخشید من ثبت نام رو کامل انجام دادم اما بنا به دلایلی میخواهم انصراف بدهم .الان باید چیکار کنم؟

  لبیک : باسلام نیازی به ثبت انصراف در این مرحله نیست
  سمیه :

سلام.وقت بخیر.الان چندین ساعته که من تو سایت ام و با دوتا مرورگر امتحان کردم ولی موفق به ثبتنام نمیشم.پیغام ممنوع میزنه.راهنمایی کنید لطفا

  لبیک : باسلام با شماره 02166950747 الی 53 تماس بگیرید
  رضوان :

با سلام. من بهمن 94 درسم تموم شده ولی خرداد 95 تسویه حساب کردم میتونم ثبت نام کنم؟ مجرد هستم مادرم رو به عنوان همراه میتونم ثبت نام کنم؟

  لبیک : باسلام خیر
  محمود :

سلام(ورود به سیستم ثبت نام برای متقاضیان جدید)باز نمیشه لطفا راهنمایی کنید

  لبیک : باسلام مشکلی وجود ندارد با مرور گر دیگری وارد شوید
  فرامرز آقارضایی :

باسلام و قبولی طاعات و عبادات تمام زحمتکشان. احتراما وام به هر دو فرزند نیز تعلق می گیرد.با تشکر

  لبیک : باسلام خیر
  پلاک :

سلام. بنده کارت معافیت از سربازی دارم. برای وضعیت گذرنامه گزینه معافیت تو سیستم نیست. همون پایان خدمت رو انتخاب کنم؟

  لبیک : باسلام بله همان پایان خدمت بزنید
  مجتبی :

سلام میخوام ثبت نام کنم Forbidden This message was created by Kerio Control Proxy این error رو میده

  لبیک : باسلام سامانه مشکلی ندارد با مرورگر دیگری وارد شوید
  هیفا :

سلام. میشه مساله وام رو بیشتر توضیح بدید. مثلا من الان بزنم متقاضی وام اگه بعدبخاطر هزینه نتونستم برم اونوقت چی؟؟؟

  لبیک : باسلام در هر صورت وام فقط به زائری که اعزام می شود اعطا می شود
  یه بنده خدا :

باسلام ببخشید سایت بسته شده است و امکان ثبت نام نداریم. میشود لطفا پیگیری نمایید. اجرکم عندالله التماس دعا یاعلی

  لبیک : باسلام سامانه مشکلی ندارد مجددا امتحان کنید
  مرجان محمد ظاهری :

سلام.ببخشید من خودم دانشجو هستم و همسرم نظامی هستش،با دیپلم استخدام شده و سربازی نرفته.خواستم بدونم واسه موقعیت گذرنامه باید کدام گزینه رو انتخاب کنم؟ با تشکر

  لبیک : باسلام برای خروج باید خودشان وثیقه بگذارند
  علیرضا معین :

با سلام ،،چند روز و چند شب در سفر به سر می بریم ؟؟؟؟

  لبیک : باسلام مدت اقامت یک هفته است
  شادی طاهر :

با سلام.من برای عتبات دانشجویی ثبت نام کردم.اما گذرنامه ندارم.چکارباید بکنم.بدون گذر نامه ممکن هست به عتبات رفت؟

  لبیک : باسلام اگر انتخاب شدید برای گذرنامه زمان لازم دارید
  مرتضی رمضانی احمدیه :

سلام میخواستم ببینم چگونه از عتبات انصراف بدم:ممنون

  لبیک : باسلام نیازی به ثبت انصراف در این مرحله نیست
  فاطمه عسکری :

با سلام من فرم ثبت نام رو تکمیل کردم ای پیغام اومد که جهت ثبت اطلاعات لطفا منتظر بمانید من هر چی صبر کردم پیغام دیگه ای نیومد آیا ثبت نام من انجام شده؟

  لبیک : باسلام از ویرایش وارد شوید و اطلاعات ثبت نام را ببینید.
  سعید :

سلام...صاعات قبول برنامه سفر ، پروازهای بغداد چطور است؟ و ایا اینکه پرواز رفت و برگشت از یکجاست ؟

  لبیک : باسلام ابتدا به کاظمین و سپس به کربلا و نجف مشرف می شوند
  زهرا گنبد :

سلام چرا سایت ثبت نام باز نمیشه من چند روزه دارم تلاش میکنم.

  لبیک : باسلام سامانه مشکلی ندارد با مرورگر دیگری وارد شوید
  حمیدمحمودزاده :

سلام..برای من دراولویت های اعزام فقط کاروان های هوایی هست عایانمیتونم کاروان های زمینی روثبت نام کنم؟

  لبیک : باسلام خیر
  فاطمه دهقانی :

سلام من ترم آخر ارشد هستم و تا شهریور پایان نامه ام تمام میشه آیا میتونم شرکت کنم

  لبیک : باسلام بله
  رضا :

سلام اگه کسی قبلا ثبت نام کرده و انصراف داده الان دوباره میتونه ثبت نام کنه؟

  لبیک : باسلام بله
  H_S_H :

با سلام اگر بعد از ثبت نام،اسممان در قرعه کشی در بیاید و نتوانیم در سفر شرکت کنیم چه می شود؟

  لبیک : باسلام می توانید انصراف دهید
  سعیده :

سلام ببخشید از همه دانشگاه ها انتخاب میشن؟ یا ظرفیت دانشگاه هایی مثل تهران و ... بیشتره؟ وچرا کسایی که مشرف شدن دوباره حق ثبت نام دارن؟

  لبیک : باسلام همه استان ها و دانشگاه ها سهمیه دارند.در عتبات محدودیتی در تعداد اعزام نداریم
  صاد خ :

سلام. طول دوره سفر چند روز است؟ ممنون

  لبیک : باسلام یک هفته اقامت در عراق
  محمودی :

با سلام، مدت زمان تشرف چند روز در نجف اشرف و چند روز در کربلای معلی خواهد بود؟ و آیا کاظمین و سامرا هم برده میشود؟

  لبیک : باسلام سه روز نجف سه روز کربلا و یک شب کاظمین
  اسماعیلی :

سلام ببخشید خانم های مجرد با هم و در یک کاروان اعزام میشن؟

  لبیک : باسلام بله
  فاطمه ممهرزادفرد :

باسلام وخسته نباشید من رفتم کافینت براثبتنام گفت فقط اولویت 17مردادهست اولویت دوم نداره ثبتنامم کردم حالاشرایطتونومطالعه کردم اولیتهای دیگه هم داریدمن چکارکنم تغییرتاریخ بدم؟

  لبیک : باسلام همان یک تاریخ در استان شما هست اگر تاریخ دیگری هم هست ویرایش کنید
  سمیه اکبری :

باسلام من هرچه تلاش میکنم که برای عتبات ثبت نام کنم نمیتوانم لطفا مراراهنمایی فرماییید باتشکربینهایت7

  لبیک : باسلام با شماره 02166950747 الی 53 تماس بگیرید
  علی :

با سلام من دانشجو استلن گلستان هستم اما خنمون خراسان رضوی و اونجا زندگی میکنیم میخواستم ببینم نوقع اعزام باید از استان گلستان برم بخاطر دانشگاه یا از محل سکونتم ک خراسانه ؟؟؟؟ با تشکر

  لبیک : باسلام استان تحصیل محل اعزام ست
  حسین تاجوک :

سلام همراه میتونه شخصی غیر از همسر باشه؟خواهشا زود جواب بدبد

  لبیک : باسلام خیر
  محمد درویشی :

سلام من چند روز پیش ثبت نام کردم. کد پستی رو وارد نکرده بودم الان که میخوام وارد کنم واردصفحه نمیشه برای ویرایش کردن هر دفعه میگه نام کاربری یا کد امنیتی اشتباه هست . لطفا راهنمایی کنید.

  لبیک : باسلام با شماره 02166950747 الی 53 تماس بگیرید
  سید :

با سلام خدمت عزیزان. بنده اواخر شهریور 95 ارشد را تمام می کنم. آیا آمکان ثبت نام برای بنده وجود دارد؟

  لبیک : باسلام اگر مشکل خروج از کشور نداردی از نظر ما منعی ندارد
  زینب سادات چاوشی :

سلام میخواستم بدونم همسر من ک سربازی نرفته امکان داره ک بتونه بیاد و چطور ممکنه؟

  لبیک : باسلام اگر دانشجو نباشند برای خروج باید خودشان اقدام کنند
  سید علی حکیمیان :

با سلام.....من گذر نامه دارم ولی مدتش منقضی شده...باید گزینه بدون گذرنامه رو بزنم؟

  لبیک : باسلام بله
  بهنام شیشه چیان :

با سلام و عرض خسته نباشید. همسربنده باردار هستند و شهریور ماه انشاا.. وضع حمل می کنند، بنابراین امکان اینکه ایشان هم بتوانند با بنده بیایند به شرایط اونموقع و تاریخ اعزام بستگی داره، آیا در صورت ثبت نام کنونی درقالب 2 نفر، بعدا میتونم تعداد نفرات را به 1 نفر(خودم) یا به 3 نفر (خودم و همسرم و فرزندم) تغییر دهم؟ با تشکر

  لبیک : باسلام فعلا دو نفره ثبت نام کنید
  رضا :

این سیزده هزارنفر که میگید...هر استانی یه تعداد معین شده ای داره یا این تعداد کلی هست..

  لبیک : باسلام این عدد تعداد کلی است
  مرضیه علیزاده :

باسلام.ببخشید زمان قرعه کشی کی هست؟ احتمال اینکه حتما اعزام بشیم و در قرعه کشی در بیاییم چقدر است؟

  لبیک : باسلام قرعه کشی 29 خرداد است و بستگی به تعداد ثبت نام کنندگان دارد
  مریم آقامیرزا :

سلام چرا اطلاعات بارگذاری نمیشه من چند بار ثبت نام کردم انجام نمیشه همسرم رو چطور باید ثبت نام کنم

  لبیک : باسلام با شماره 02166950747 الی 53 تماس بگیرید
  فاطمه اله یاری :

بسم رب النور سلام خدا قوت ببخشید من ثبت نام کردم فقط برا گذرنامه برای آقایان بود برا خانم ها نبود من گذرنامه ندارم

  لبیک : باسلام گزینه اول و دوم را ببینید
  علیرضا :

باسلام و عرض ادب ،،ببخشید برای بچه 3 ساله و یک نوزاد 6 ماه هزینه باید پرداخت کرد آیا ؟؟؟

  لبیک : باسلام بله
  فاطمه :

سلام، اولويت برای همراه زائر دختر مجرد، چگونه است؟ چه کسانی را میتواند به عنوان همراه با خود ببرد؟

  لبیک : باسلام خیر دختران مجرد همراه ندارند
  عباس دهقانی :

باسلام و قبولی طاعات وعبادات هزینه به چه صورت است و وام به همه تعلق میگیرد؟

  لبیک : باسلام وام به همه زائرین تعلق می گیرد.حدود هزینه یک میلیون و 600 هوایی و یک میلیون و 100 زمینی است
  مهدی :

با سلام خدمت کلیه کاگزارن اهل بیت و قبولی طاعات و عبادات بنده چندین بار تو قرعه کشی ثبتنام کردم ولی متاسفانه نطلبیده وتو قرعه کشی برنده نشدم ایا ثبتانم مجدد تمدید میشه ؟

  لبیک : باسلام تا 25 خرداد ماه فرصت دارید ثبت نام کنید
  رشيدى :

سلام خسته نباشيد اگر در مسير گرفتن گذرنامه باشيم اجازه ثبت نام نداريم و يا در قرعه کشى پوئن منفى محسوب مى شود؟

  لبیک : باسلام می توانید ثبت نام کنید اگر انتخاب شدید برای گذرنامه اقدام کنید
  fatemeh.akbari :

سلام من هم خودم و هم همسرم دانشجو هستیم.نمیتونیم هردومون ثبت نام کنیم؟ اگر قسمت همراه رو پر نکنیم دیگه بعدا امکانش نیست که بعد از نتایج همراه معرفی کنیم؟ با تشکر

  لبیک : باسلام یکبار می توانید به همراه هم ثبت نام کنید
  فاطمه زنده بودی :

با سلام و آرزوی قبولی طاعات ببخشید به همراه هم وام تعلق می گیرد یا فقط به دانشجو سرگروه؟

  لبیک : باسلام وام به زائر اصلی و همسر تعلق می گیرد
  مریم خاکی :

سلام وقت بخیر من تا اردیبهشن دانشجو بودمودر تاریخ 25اردیبهشت فارغ التحصیل شدم ایا میتوانم در عتبات شرکت کنم؟چون گفته بودید سال 95 من در نیمه اول 95 دانشجو بودم و انشا.. از اول مهر نیز ارشد خواهم رفت

  لبیک : باسلام ثبت نام کنید
  محمد مهدی قاسمی :

با سلام.هزینه کاروان چقدر است؟که شما وام میدهید.

  لبیک : باسلام حدود یک میلیون و 100 هزار تومان
  م.خسروی :

با سلام سایت برای ثبت نام باز نمیشه و مشکل داره و ی سوال دیگه، من تحت تکفل مادر هستم و خیلی دوست دارم ایشون هم من رو در این سفر همراهی کنن امکان اش هست؟

  لبیک : باسلام امکان همراهی مادر نیست
  علی یاراحمدی :

سلام ببخشید من میخواستم ثبت نامم رو ویرایش بدم چکارباید کنم

  لبیک : باسلام از همان صفحه از بخش ویرایش وارد شوید
  فاطمه عباسی :

با سلام من متاهل هستم و دانشجو اما امکان مشرف شدن با همسرم نیست می توانم با یکی از فرزندانم مشرف شوم

  لبیک : باسلام خیر با دختران ثبت نام کنید
  مریم :

سلام علیکم. من دانشجوی افغانستانی هستم و ثبت نام کردم.می خواستم بپرسم ایا به من وام تعلق می گیرد؟

  لبیک : باسلام ستاد اتباع را اعزام نمی کند چون سفارت به انها ویزا نمی دهد
  علی الفتی :

نحوه ی انصراف به چه صورت است؟؟.

  لبیک : باسلام در این مرحله نیازی به ثبت انصراف نیست.
  محمدرضا محمدزاده :

سلام من ثبت نام کردم ولی الان میخوام انصراف بدم چجوری میشه انصراف داد؟

  لبیک : باسلام در این مرحله نیازی به ثبت انصراف نیست.
  فاطمی :

سلام من دانشجوی سال 90دانشگاه کاشان هستم مقطع کارشناسی،ولی الان هنوز1ترم از درسم مونده،الان توقسمت دانشگاه برام گزینه نمیاد چه کنم؟نمیشه ثبت نام بکنم؟ دلم شکست

  لبیک : باسلام با شماره 02166950747 الی 53 تماس بگیرید
  ahmad :

چرا باز نمیشه ؟؟؟؟ باید برم کافینت برای ثبت نام حتما؟

  لبیک : باسلام سامانه مشکلی ندارد
  ساسان چناری :

با سلام. سامانه ثبت نام مشکل داره. بارگذاری اطلاعات انجام نمیشه.

  لبیک : باسلام سامانه مشکلی ندارد
  محسن اکبری رادکانی :

بسیار برنامه مناسبیست

  مریم :

باسلام کارمندان دوره طرح دانشگاه علوم پزشکی شامل این برنامه میشوند؟به همراهان نیز وام تعلق میگیرد یان؟؟

  لبیک : باسلام بله
  عطیه :

با سلام من فرزندی ندارم که به عنوان همراهی بیارم.ولی خیلی دوست دارم پدر و مادرم همراهم بیان.در دوره قبل همراهی غیر از همسر و فرزن بوده.حالا من چکار کنم

  لبیک : باسلام امکان همراهی فقط همسر هست
  محمد :

با سلام بنده دانشجوی دانشکده نفت تهران هستم اما مقر اصلی دانشگاه بنده در استان خوزستان هست میخواهم از استان تهران ثبت نام کنم آیا میتوانم؟

  لبیک : باسلام چون دانشکده اصلی تهران است می توانید ثبت نام کنید
  علی باقری :

سلام با عرض خسته نباشید میخواستم بدونم قرکشی به چه صورت و بر چه اساسیه؟

  لبیک : باسلام قرعه کشی اینترنتی است
  حسین محمدی :

با سلام و خسته نباشید تاریخ اعلام نتایج قرعه کشی همون 29 خرداد هستش؟

  لبیک : باسلام بله
  جهانی :

باسلام. ببخشید وقتی میگید هزینه سفر هوایی حدود یک و ششصده، منظور محل اقامت و غذا هم هست و یا فقط هزینه رفت و برگشته؟

  لبیک : باسلام کل هزینه را شامل می شود
  حدیثه :

سلام. من میشه اگه قبول شدیم یکی دیگه از اعضای خانوادمون جای خودمون افرستیم؟

  لبیک : باسلام خیر
  سلیم :

با سلام آیا ویرایش تاریخ اعزام امکان پذیر است؟

  لبیک : باسلام بله
  الهه :

با سلام افرادی که در دوره ی قبل اسمشون دراومده چقدر شانس دارن که این سری هم اسمشون دربیاد؟ اصلا اولویت با کسانیه که تا حالا تو قرعه کشی اسمشون درنیومده؟

  لبیک : باسلام اولویتی ندارد
  داوری :

باسلام خدمت شما.من دانشجوی ترم ۸هستم و همسرم سرباز هستن ایا ایشونم میتونن بیان؟ممنون از پاسخگویی شما

  لبیک : باسلام اگر سرباز هستند برای خروج باید خودشان اقدام کنند
  ذکراباد :

با سلام امکان تغییر مقصد پس از پذیرفته شدن در قرعه کشی وجود دارد؟

  لبیک : باسلام خیر
  فاطمه :

باسلام. خسته نباشيد . با وجود اینک الان براتون پيام فرستادم اما قسمت ثبت پست الکترونیک چندبار ادرس وارد کردم اما میگ نامعتبر .

  لبیک : باسلام با شماره 02166950747 الی 53 تماس بگیرید
  Mahdi :

با سلام چرا براى ثبت نام من فقط يك الويت وجود دارد ؟؟؟ان هم الويت ٣ شهريور هست

  لبیک : باسلام در همان تاریخ برای استان شما برنامه یزی شده است
  خضری :

سلام من هرچه تلاش کردم سامانه ثبت نام باز نمیشد چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  لبیک : باسلام با شماره 02166950747 الی 53 تماس بگیرید
  موسوی :

سلام من در مرحله اولیه ثبت نام یعنی قسمت وارد کردن کدملی دچار مشکل شدم چون همش پیغام خطا میده که کدملی مطابق استاندارد ثبت احوال نیست در حالیکه کاملا درست وارد می کنم چکار کنم؟

  لبیک : باسلام با دفتر ستاد با شماره 02166950747 الی 53 تماس بگیرید
  ارمیلا :

سلام من هرچه تلاش کردم جهت ثبت نام متاسفانه صفحه آن باز نشد چه زمانی میتتوانم ثبت نام کنم.

  لبیک : باسلام سامانه مشکلی ندارد از مرورگر دیگری وارد شوید
  سیدعلیرضاشبیری :

سلام اگر ثبت نام کنیم و قرعه کشی اسم مون دربیاد حتما باید بریم? اگه منصرف شدیم میشه نرفت?

  لبیک : باسلام می توانید انصراف دهید
  سروش :

با سلام آیا از استان کهگیلویه و بویراحمد امکان سفر هوایی مقدر هست یا خیر؟با تشکر

  لبیک : باسلام اگر باشد در لیست مشاهده می کنید
  فاطمه :

باسلام‌،ایا‌ویرایش‌اطلاعات‌بعدازپذیرفته شدن،امکان‌دارد؟؟؟هزینه ۱میلیون زمینی،فقط هزینه رفت و برگشت هرفرد میباشد؟هزینه هتل،جدابایدتوسط دانشجو پرداخت شود؟؟

  لبیک : باسلام بله می توانید ویرایش کنید.هزینه ای که در ابتدا پرداخت می شود شامل هزینه های کل سفر است
  ن.م :

با سلام احتراما من كارمند دانشگاه هستم و همسرم دانشجو است آيا امكان دارد كه براي همسرم هم در قسمت دانشجويي ثبت نام كنم

  لبیک : باسلام می توانید به عنوان کارمندی از جانب شما یا دانشجویی از جانب همسرتان ثبت نام کنید
  مريم مهرور :

با سلام من و همسرم هر دو دانشجو از دو دانشگاه مختلف در يك شهر هستيم . آيا جداد جدا ثبت نام كنيم يا يك نفر از ما ثبت نام كند و نفر بعدي به عنوان همراه باشد. لطفا راهنمايي كنيد . با تشكر.

  لبیک : باسلام فقط یکبار می توانید به سرگروهی یک زوج ثبت نام کنید
  فاطمه :

سلام،اعزم با هواپیما نجف رو انتخاب کردم، چند روز نجف هستیم؟ بعد زیارت نجف میبرید کربلا یا کاظمین؟ چند روز کربلا میمونیم؟

  لبیک : باسلام سه روز نجف 3 روز بعد کربلا و یک روز هم کاظمین
  سپیده حسن زاده :

با سلام. مبلغ 1/600/000 تومان فقط مبلغ پرداختیع یک نفر هست؟ در صورت داشتن همراه بایستی 1/600/000 تومان دیگه باید پرداخت کنیم؟

  لبیک : باسلام بله
  محسن :

باسلام ازکجا بدونیم برا اعزام اسممون در اومد؟؟؟لطفا راهنماییمون کنید...

  لبیک : باسلام قرعه کشی 29 خرداد ماه است و نتایج از سایت لبیک اعلام می شود
  فائزه پاک روح :

با سلام.بنده در بهمن ماه گذشته درسم رو تموم کردم ولی هنوز کارهای مربوط به فارغ التخصیلی رو انجام ندادم و کارت دانشجویی دارم.میخواستم بدونم میتونم ثبت نام کنم؟

  لبیک : باسلام در نیم سال اول 95 باید دانشجو باشید
  سیدعلی فاطمی :

باسلام چرا از مشهد کاروان زمینی نداشتین بنده اولویتم مرداد هست.باتشکر

  لبیک : باسلام به دلیل بعد مسافت
  محمدرضا عبداله زادگان :

سلام ببخشین بنده تیر 95 فارغ التحصیل میشیم،میخواستم بدونم مشکلی برای ثبت نام وجود نداره؟

  لبیک : باسلام ثبت نام کنید
  م.ج :

با سلام. من انشالله تا پایان شهریور فارغ التحصیل خواهم شد. ایا من نمی توانم پرواز ماه ابان و مهر را انتخاب کنم؟ و فقط باید مرداد و شهریور را انتخاب کنم؟

  لبیک : باسلام چون این ترم دانشجو هستید می توانید هر تاریخی که دوست دارید ثبت نام کنید
  م.ج :

ببخشید امسال اولین سالی هستش که دختران مجرد هم می تونن شرکت کنند؟

  لبیک : باسلام خیر دردوره های قبل هم بوده اند
  عبدالهیان :

با سلام مکه میبرن یا کربلا و نجف؟

  لبیک : باسلام عتبات شامل شهرهای زیارتی کشور عراق است
  محمد :

چرا کاروان یزدهمه ی سفر های زمینی در ماه ابان و مهر است ودر تابستان سفر زمینی ندارد

  لبیک : باسلام در استان شما برای آن ماه ها برنامه ریزی شده
  رضا :

سلام ببخشید کلا چن درصد ثبت نام کنندگان راهی عتبات عالیات میشن؟؟

  لبیک : باسلام از مجموعه ثبت نام کنندگان بیش از 13 هزار نفر اعزام می شوند
  ز،ن :

یاسلام،از کجا بدونیم ک حتما ثبتنام شدیم؟؟

  لبیک : باسلام از ویرایش اطلاعات خود را ببینید
  صدیقه طاهری :

با سلام من متقاضی ثبت نام هستم . اما متاسفانه با وجودی که ستاره دار نیستند .قسمت شماره دانشجویی و با وجودی که یک خانم هستم قسمت فیلد گذرنامه که مختص آقایان هست به من خطا را نشان میدهد.و قادر به ثبت نام نیستم. لطفاااا مرا راهنمایی کنید. باسپاس فراوان

  لبیک : باسلام در گزینه اول و دوم خانم ها هم قید شده است
  محمد :

سلام.تسهیلات بدون سود توسط بانک می باشد.

  لبیک : باسلام بله
  سپیده :

باسلام عذرمیخوام تو بند یک توضیحات اومده بود که سفر فقط مخصوص دانشگاهیان هست و تو بند 13گفته شده کسانی که قبلا شرکت کردن منعی برای ثبت نام ندارند من سال 93 عمره دانشجویی رفتم و از آبان فارغ التحصیل شدم میخواستم بدونم میتونم ثبت نام کنم یا فقط دانشجویانی که هنوز تحصیل میکنن میتونن شرکت کنند ببخشید طولانی شد.

  لبیک : باسلام دانشجو بودن در سال 95 لازم است
  مسعود مژده :

باسلام اطلاعات درخواستی سیستم بعد از تکمیل پیام (در حال بارگزاری اطلاعات صبر کنید...) را می دهد و هرچه منتظر هستم ثبت نمی شود راهنمایی بفرمایید

  لبیک : باسلام با دفتر ستاد تماس بگیرید
  سید رضا حسینی :

باسلام اینجانب از کارکنان دانشگاه می باشم مادر بیماری دارم که تمایل دارد در این سفر معنوی همراه بنده باشد خواهشمند است در صورت امکان با همراه بودن والدین نیز موافقت گردد.

  لبیک : باسلام متاسفانه امکان پذیر نیست
  عرفان کریمی :

سلام متاسفانه من نمیتونم قسمت اولویت ها رو انتخاب کنم و به همی دالیل امکان ثبت اطلاعات وجود نداره لطفا راهنمایی کنید

  لبیک : باسلام با شماره 02166950747 الی 53 تماس بگیرید