جلسه مشترک عتبات دانشگاهیان اصفهان با مسئولین وظیفه عمومی و اداره گذرنامه استان

۱۳۹۶/۰۸/۳۰ ۱۴:۲۸:۴۵

جلسه هماهنگی و تعامل هرچه بیشتر با مسئولین سازمان وظیفه عمومی و اداره گذرنامه استان اصفهان در تاریخ ۹۶/۸/۲۹ در دفتر نهاد علوم پزشکی اصفهان برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان،جلسه هماهنگی و تعامل هرچه بیشتر با مسئولین سازمان وظیفه عمومی و اداره گذرنامه استان در تاریخ 29/8/96 در دفتر نهاد علوم پزشکی اصفهان برگزار گردید.
بنابراین گزارش، حجت الاسلام و المسلمین جوادی؛ ریاست نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی و مسئول شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان استان ضمن خیر مقدم به میهمانان،یکی از بهترین اعمال و کارها را خدمت به زائرین عتبات عالیات و مهیا کردن و تسهیل امور مربوط به اعزام دانشجویان و دانشگاهیان به این سفر معنوی برشمرده و با بیان اینکه در این مسیر همه نوع زحمت وجود دارد،این زحمات را یک نعمت و غنیمت و رحمت الهی دانسته و ابراز امیدواری کردند که انجام این امور ذخیره ای ماندگار جهت دنیا و آخرت همگی باشد.
در ادامه مسئولین سازمان وظیفه عمومی استان،توضیحاتی پیرامون صدور مجوز خروج از کشور ویژه دانشجویان ذکور ارائه دادند.
لازم به ذکر است همزمان با پیاده روی اربعین حسینی و پیرو تفاهم نامه فی مابین بسیج دانشجویی و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و با همراهی سازمان وظیفه عمومی،بیش از 4200 مجوز خروج از کشور در استان صادر گردیده است.سپس همکاران اداره گذرنامه استان اصفهان نکاتی در خصوص میزان چاپ گذرنامه و روند آن ارائه دادند.
در پایان جلسه هدایائی به رسم یادبود و قدردانی از طرف دفتر نهاد رهبری به میهمانان اهداء گردید.

ارسال نظر