در دیدار مسئولین بعثه و ستاد با تولیت آستان حر مطرح شد:
زیارت حر از برنامه های موثر کاروان های دانشگاهی در کربلاست

۱۳۹۶/۰۷/۲۴ ۱۰:۲۸:۴۸

روزگذشته حجت الاسلام والمسلمین نجفی روحانی؛مسئول بعثه مقام معظم رهبری در عراق و حجت الاسلام والمسلمین فقیهی؛رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با ابو امیر؛ تولیت آستان جناب حر بن یزید ریاحی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرنگار اعزامی لبیک از کربلای معلی،روزگذشته حجت الاسلام والمسلمین نجفی روحانی؛مسئول بعثه مقام معظم رهبری در عراق و حجت الاسلام والمسلمین فقیهی؛رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با ابو امیر؛ تولیت آستان جناب حر بن یزید ریاحی دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار،حجت الاسلام والمسلمین نجفی روحانی؛مسئول بعثه مقام معظم رهبری در عراق ضمن قدردانی از تولیت آستان حر گفت:در حال حاضر تنها کاروان های دانشگاهی به زیارت مزار حر مشرف می شوند و امیدواریم در آینده ای نزدیک امکان زیارت تمامی زائرین ایرانی برای تشرف به این مکان مقدس فراهم شود.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین فقیهی؛رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از مجموعه تولیت آستان جناب حر بابت همکاری و همراهی با کاروان های دانشگاهی در برگزاری برنامه روایتگری و عزاداری تقدیر و تشکر کرد و زیارت حر و برنامه روایتگری را یکی از موثرترین برنامه های دانشگاهیان در سفر به عتبات خواند.

ابو امیر؛تولیت آستان حر بن یزید ریاحی هم گفت: خدمت به زوار امام حسین(ع) مایه عزت ماست و این مسیر را ادامه خواهیم داد. وی افزود:در راستای ارائه خدمات شایسته به زوار مزار حر، در حال ساخت صحن ها و توسعه مجموعه آستان مقدس جناب حر هستیم که انشاالله به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

در پایان این دیدار،حجج اسلام نجفی روحانی،فقیهی و مسئولین ستاد با همراهی ابوامیر؛تولیت آستان، به زیارت مزار حر بن یزید ریاحی مشرف شدند.

ارسال نظر

نظرات کاربران :

  علیرضا یعقوبی :

سلام در مورد وام دانشجویی عتبات بیشتر توضیح بدین

  لبیک : باسلام وام عتبات ویژه دانشگاهیانی است که با کاروان های ستاد به عتبات اعزام شوند .اربعین ستاد و سازمان حج کاروانی ندارد