آخرین هماهنگی ها برای بهترین میزبانی/دیدار نماینده ستاد با مسئولین عتبات در کربلا

۱۳۹۶/۰۵/۱۷ ۱۲:۴۳:۴۰

نماینده ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در عراق در دیدار با مسئول بعثه مقام معظم رهبری در عراق و مسئول دفتر نمایندگی حج و زیارت در کشور عراق و نیز مسئول عملیات شرکت شمسا آخرین رایزنی ها و هماهنگی های لازم را جهت خدمت هرچه بهتر به زائران دانشگاهی انجام دادند.


به گزارش خبرنگار اعزامی ستاد از کربلای معلی ،رضا همدانی؛ نماینده ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان، در دیدار با مسئول بعثه مقام معظم رهبری در عراق، مسئول دفتر نمایندگی حج و زیارت در عراق و نیز مسئول عملیات شرکت شمسا آخرین رایزنی ها و هماهنگی های لازم را جهت خدمت هرچه بهتر به زائران دانشگاهی انجام دادند.

در ابتدای این دیدار رضا همدانی؛نماینده ستاد در عراق، ضمن ارائه گزارشی از ثبت نام پرشور دانشگاهیان و استقبال گسترده بیش از 96هزارنفری آنان از زیارت عتبات عالیات افزود : در دوره هفدهم سفرهای عتبات عالیات دانشگاهیان حدود 14 هزار نفر به این سفر معنوی اعزام خواهند شد.

در این دیدارحجت الاسلام والمسلمین نجفی روحانی؛ مسئول بعثه مقام معظم رهبری در عراق ضمن بیان اینکه یکی از رسالت های بزرگ بعثه مقام معظم رهبری برنامه های معرفتی برای نسل جوان فرهیخته دانشگاهی است، افزود: تلاش شود که برخورد ها با این نسل جوان صمیمی ، صادقانه ، دوستانه ، پدرانه و عاطفی باشد، چرا که جوانان بیش از هر چیز به جنبه های عاطفی توجه دارند.

در ادامه این دیدار که با حضور مسئول ستاد عملیات شمسا ،مسئول بعثه مقام معظم رهبری در کربلای معلی و مسئول دفتر نمایندگی حج و زیارت در عراق برگزار شد، بررسی های لازم جهت ارائه هرچه بهتر خدمات به زائران دانشگاهی انجام گردید.

گفتنی است؛ اولین کاروان دانشگاهیان امروز وارد کربلای معلی خواهد شد.

ارسال نظر