اطلاعیه شماره ۱ ستاد عتبات خراسان رضوی

۱۳۹۶/۰۴/۲۵ ۱۰:۵۶:۵۴

با عرض سلام و تبریک به دانشگاهیان محترمی که در قرعه کشی عتبات عالیات پذیرفته شده اند، خواهشمندیم به مطالب این اطلاعیه توجه ویژه داشته و طبق بندهای آن اقدام فرمایید.

1-نهایی نمودن ثبت نام در سایت لبیک به نشانی labbayk.ir

2-مطالعه دقیق دفترچه راهنما که در همان قسمت نهایی نمودن ثبت نام در سایت لبیک می باشد

3-آماده نمودن کلیه مدارک شامل:

1-3- اصل گذرنامه با حداقل 6 ماه تاریخ اعتبار از روز اعزام به عتبات

2-3- اصل کارت ملی، شناسنامه و سند ازدواج (عقدنامه) ویژه دانشجویان متاهل جهت رویت

3-3- تصویر (کپی) کارت ملی

4-3- دو قطعه عکس 4*3 رنگی پشت زمینه سفید، ترجیحا مشابه عکس گذرنامه

5-3- گواهی اشتغال به تحصیل برای دانشجویان/ حکم کارگزینی یا گواهی معادل آن ویژه کارمندان و اساتید

6-3- تعهدنامه محضری ( ویژه دانشجویان پسری که سربازی نرفته اند) مهلت تحویل این تعهدنامه تا 15 مرداد ماه 1396

نکته1: لازم است دانشجویان پسری که سربازی نرفته اند و از معافیت تحصیلی استفاده می کنند طبق اطلاعیه قبلی ستاد که در وب سایت zaer.um.ac.ir اعلام شده، اقدام نمایند

نکته2: با توجه به اینکه برخی دانشگاه ها ممکن است تعطیل باشند، لازم است حتما دانشجویان در اسرع وقت جهت تحویل مدارک لازم اقدام نمایند

نکته3: زائرین ذخیره نیز باید همانند زائرین اصلی همه مدارک را به طور کامل تحویل نمایند

4- مکان و مهلت تحویل مدارک: مشهد، دانشگاه فردوسی، سازمان مرکزی اتاق 128- برای کاروان های اعزام مرداد ماه تا تاریخ یکم مرداد ماه 1396 و سایر کاروان ها تا تاریخ 15 مرداد ماه می باشد

5- زمان تحویل مدارک: از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 14

6- هزینه سفر: به زودی توسط سازمان حج و زیارت خراسان رضوی اعلام خواهد شد.

7- نحوه و شرایط وام: لطفا تا ابلاغ دستورالعمل از مراجعه به شعب خودداری فرمائید. (شرایط وام مانند ضامن، اقساط و... تابع قوانین بانکی است)

زائريني كه تقاضاي دريافت وام قرض‌الحسنه برای خود و همسر از بانك ملّت را دارند، مي توانند ، پس از ابلاغ دستورالعمل؛ نسبت به دريافت وام با ارائه ضمانت هاي لازم بانكي برای خود و همراهان به یکی از شعب بانک ملّت مراجعه كنند زمان ابلاغ دستورالعمل وام از طریق سامانه و سایت لبیک اطلاع رسانی می گردد.(توضیحات تکمیلی چگونگی دریافت وام در دفترچه راهنما موجود می باشد) توجه- به فرزندزیر 18 سال وام تعلق نمی گیرد .

8- زائرین عزیز توجه داشته باشند که اطلاع رسانی این ستاد فقط از طریق سایت این ستاد بوده و پیامکی ارسال نخواهد شد. لذا توصیه ما این است که روزانه پیگیر اطلاعیه های سایت ستاد به نشانی zaer.um.ac.ir  (ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان خراسان رضوی) و سایت لبیک labbayk.ir باشید.

9- زائرین محترم حتما تا تاریخ یاد شده نسبت به مراجعه حضوری، تشکیل پرونده و تحویل مدارک اقدام نمایند. اگر برخی از مدارک شما به هر دلیل آماده نیست (مثلا گذرنامه شما دارای اعتبار کافی برای خروج از کشور نیست) سایر مدارک خود را تا تاریخ مشخص شده تحویل دهید، گذرنامه را در مراجعه بعدی به ستاد تحویل نمایید.

با توجه به حجم زیاد تماس های این دفتر، در صورت انتظار طولانی مدت برقراری ارتباط، پیشاپیش از حضور شما عذرخواهی می نماییم.

تلفن تماس:مشهد38802211 سامانه پیامک 30007650008040

ارسال نظر

نظرات کاربران :

  فاطمه جلال خوشنویس :

با سلام و خداقوت خدمت همه دستندرکاران محترم این کار خداپسندانه ای کاش هرچند ماه یک بار دوباره ثبت نام انجام شود.باتشکر

  ریحانه رنجکش :

سلام.خداقوت. من وشوهرم 3ساله درتمام دوره ها ثبت نام میکنیم اماقرعه به نام ما نمیشود. این بار هم ثبت نام کردیم امابازهم نشد. من و شوهرم این ترم درسمون تموم میشه وعملا دیگه نمیتونیم دوره های بعدی ثبت نام کنیم. ما تازه عروسی کردیم و دوست داشتیم ماه عسل بریم کربلا. خیییلی دلمان سوخت...هربار نگاهمون به هم میافته ناخداگاه گریه میکنیم... توروخدا این فرصت آخر از ما نگیرید. ی کاری کنید قسمت ما هم بشه... ما تاحالا کربلا نرفته ایم.... دارم میسوزم....توروخدا ما راهم ببرید ما دیگه نمیتونیم بریم.