اطلاعیه شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان استان اصفهان

۱۳۹۵/۱۰/۰۸ ۱۵:۳۶:۰۶

به گزارش شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان استان اصفهان؛پیرو اعلام نتایج قرعه کشی عتبات دانشجوئی ضمن تبریک به کلیه زائرین پذیرفته شده،به اطلاع می رساند حداکثر تا تاریخ۱۳ دیماه نسبت به ثبت نام نهائی خود عمل کنید.


به گزارش شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان استان اصفهان؛پیرو اعلام نتایج قرعه کشی عتبات دانشجوئی ضمن تبریک به کلیه زائرین پذیرفته شده،به اطلاع می رساند حداکثر تا تاریخ13 دیماه نسبت به ثبت نام نهائی خود عمل کرده ؛و طبق اطلاع رسانی های بعدی که به صورت اطلاعیه در بخش اخبار استانی سایت لبیک و پیامک ارسال می گردد نسبت به تحویل مدارک خود اقدام فرمایند.شایان ذکر است موارد فوق شامل همه زائرین اصلی و ذخیره می باشد که در خصوص زائرین ذخیره در صورت انصراف متقاضیان اصلی و یا افزایش ظرفیت برحسب تاریخ تحویل مدارک جایگزین خواهند شد.در پایان یادآور می شود زائرین مذکر که از معافیت تحصیلی استفاده می کنند با توجه به بازه زمانی اعزام خود در اسرع وقت نسبت به تحویل تعهدنامه محضری به شورای استانی اقدام فرمایند.

اطلاعیه 2


پیرو اعلام اسامی زائرین اصلی و ذخیره متقاضی اعزام به عتبات عالیات دانشگاهیان لطفا به نکات زیر توجه فرمایید :الف)زائرینی که اعزام آنها درنیمه اول بهمن ماه می باشد حداکثر تا 18 دیماه مدارک خود را به شورای هماهنگی استان اصفهان تحویل نمایند .ب)زائرینی که اعزام آنها در نیمه دوم بهمن ماه می باشد از 19 لغایت25 دیماه مدارک خود را تحویل دهند .ج)زائرینی که اعزام آنها درنیمه اول اسفند ماه می باشد از دوم تا دهم بهمن ماه مدارک خود را تحویل دهند.د)زائرینی که اعزام آنها در نیمه دوم اسفند ماه و نیمه اول فروردین میباشد از 16بهمن تا25 بهمن مدارک خود را تحویل دهند و الباقی زائرین که در نیمه دوم فروردین اعزام می گردند از 30بهمن الی 11اسفندماه نسبت به تحویل مدارک خود اقدام کنند .تبصره 1:کلیه زائرین ذکوری که از معافیت تحصیلی استفاده می کنند (چه دارای گذر نامه و یا فاقد آن )نسبت به تحویل تعهد نامه محضری با توجه به بازه زمانی مندرج در دفترچه راهنمای زائر اقدام نمایند .تبصره 2: با توجه به عدم ابلاغ بخشنامه تسهیلات به شعب بانک ملت،زائرین متقاضی از مراجعه به شعب بانک ملت خوداری نمایند.لازم به ذکر است دستورالعمل پرداخت تسهیلات به محض ابلاغ به بانک ملت از طریق سایت ستاد اطلاع رسانی می گردد.

ارسال نظر

نظرات کاربران :

  بهروز سلیمانی :

با سلام من ثبت نام نهایی کردم اعزامم20اسفنده اما هنوز پیامکی دریافت نکردم مدارک هم تحویل ندادم باید چکار کنم ؟

  لبیک : باسلام با دفتر ستاد در استان تحصیل خود تماس بگیرید.شماره دفاتر در صفحه اصلی سایت لبیک قسمت لینک ها موجود است
  الهه ابراهیمی :

باسلام من ثبت نام راتکمیل کردم مدارک هم به نهادرهبری دانشگاه دادم منتظر پیام برای پراختم. ایا کار دیگری هم باید انجام دهم؟باتشکر.

  لبیک : باسلام خیر منتظر اطلاع رسانی های بعدی ستاد باشید
  مهسا اسماعیلی :

سلام اعزام ما 13اسفند است (ذخیره) چرا زودتر تکلیف ما روشن نمیشه آخه باید مرخصی بگیره شوهرم لطفاً جواب بدید سپاسگزارم

  لبیک : باسلام با دفتر ستاد در استان اصفهان تماس بگیرید
  علی منتظری شاتوری :

با سلام من تو قرعه کشی قبول شدم و نیز ثبت نام خود را نیز تکمیل نمودم ولی دیگر جواب نیامد لطفا راهنمای کنید چه کار کنم

  لبیک : باسلام بعد از تکمیل ثبت نام باید مدارک خواسته شده را تحویل دفتر ستاد در استان تحصیل خود دهید
  رها فراهانی :

باسلام و خسته نباشید بنده زاعر ذخیره هستم میخوام بدونم چه روزی مشخص میشه اعزام هستم یا نه؟

  لبیک : باسلام ذخیره ها در صورت انصراف نفرات اصلی اعزام می شوند در هر شکل شما اگر مراحل ثبت نام را کامل کنید و مدارک را زودتر تحویل دهید شانس بیشتری در اعزام خواهید داشت. در دوره های قبل تعداد زیادی از ذخیره ها اعزام شدند.