پخش مستقيم مناسك حج از بيش از ۲۵ شبكه تلويزيونی

۱۳۹۰/۰۸/۱۰ ۱۴:۳۹:۰۲

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان به نقل از خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا)،«تركی بن سلطان»، معاون وزير فرهنگ و رسانه عربستان در امور تبليغاتی، با اشاره به استفاده از فن‌آوری‌های جديد در شبكه‌های تلويزيونی عربستان برای پوشش مناسك حج تأكيد كرد: بيش از 25 كانال تلويزيونی مناسك حج را مستقيم پخش خواهد كرد.
تركی بن سلطان در ادامه افزود: مسئولان بخش تبليغاتی همچون ديگر مسئولان دولتی برای ارائه تسهيلات و خدمات به زائران به بهترين شكل تلاش خواهند كرد.
«عبدالعزيز عبدالخالق الزهرانی»، مدير اداره اطلاع‌رسانی فرودگاه «ملك عبدالعزيز» نيز در اين باره گفت: وزارت فرهنگ و رسانه عربستان بيش از 130 نيرو را برای ارائه خدمات به زائران بيت‌الله الحرام بسيج كرده است.
عبدالعزيز عبدالخالق الزهرانی در ادامه افزود: اداره اطلاع‌‌رسانی فرودگاه ملك عبدالعزيز اطلاعات مفيدی درباره مناسك حج در اختيار زائران قرار خواهد داد و روزنامه‌های مورد نياز به زبان‌های مختلف را برای آنان فراهم خواهد كرد.
الزهرانی در پايان تصريح كرد: 18 سيستم تصويری اطلاع‌رسانی نيز در ورودی‌های فرودگاه ملك عبدالعزيز تعبيه شده است كه به زبان‌های مختلف برنامه‌های حج را ترجمه و زائران را راهنمايی خواهد كرد.

ارسال نظر