پیام تسلیت رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در پی شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان

۱۴۰۳/۰۲/۳۱ ۱۵:۲۶:۰۹

 حجت الاسلام والمسلمین مطهری پور،رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در پیامی، به شهادت رسیدن رئیس جمهور و همراهانش در حادثه ناگوار سقوط بالگرد،را تسلیت گفت.

 حجت الاسلام والمسلمین مطهری پور،رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در پیامی به شهادت رسیدن رئیس جمهور و همراهانش در حادثه ناگوار سقوط بالگرد را تسلیت گفت.
متن پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم 
انالله و اناالیه راجعون
مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَ مِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَ ما بَدَّلوا تَبدیلًا
با نهایت تاسف و تاثر خبر ناگوار شهادت رئیس جمهور مردمی، خادم الرضا(ع) حضرت آیت الله دکتر رئیسی و همراهان ایشان در راه خدمت به ایران عزیز، آحاد ملت بزرگ ایران را داغدار کرد.
تواضع، ارادت قلبی و درس آموختن در مکتب امام راحل(ره)، همراهی با مقام معظم رهبری (حفظه الله)، پایبندی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، حضور در مناطق محروم، ساده زیستی و مردمی بودن، تلاش شبانه روزی برای رفع مشکلات مردم، شهید رئیسی ( ره) را به چهره ای ماندگار در بین خدمتگزاران انقلاب اسلامی تبدیل کرد و شهادت، اجر چند دهه خدمت ایشان به این نظام مقدس و ملت شریف ایران بود.
اینجانب این ضایعه بزرگ و شهادت جمعی از مسئولان خدمتگزار ملت را به حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری ( مدظله العالی)، خانواده محترم شهدا و مردم شریف ایران تسلیت عرض نموده و با طلب مغفرت و رحمت واسعه الهی برای آن عزیزان، امیدوارم روح شهدا با اولیاء الهی محشور و حضرت علی بن موسی الرضا(ع) در روز میلادشان مهمانشان فرماید.
مرتضی مطهری پور
رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان

ارسال نظر