جلسات پس از سفر کاروان های عتبات دانشگاهیان خراسان رضوی برگزار گردید

۱۴۰۱/۰۱/۲۰ ۱۰:۰۹:۵۶

مدیر اجرایی شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان استان خراسان رضوی گفت:جلسات پس از سفر عتبات دانشگاهیان با هدف پاسداشت و ارتقاء ارزش های معنوی سفر برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک،وحید کاشفی،مدیر اجرایی شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان استان خراسان رضوی گفت:جلسات پس از سفر عتبات دانشگاهیان با هدف پاسداشت و ارتقاء ارزش های معنوی سفر ،با حضور دو کاروان دانشگاهی که در دوره بیست و دوم به عتبات عالیات اعزام شده بودند برگزار شد.

کاشفی گفت:در این جلسات که با هدف یادآوری و حفظ دستاوردهای معنوی سفر پرخیر و برکت عتبات برگزار شد ،زائرین کاروان ها ضمن تجدید دیدار و خاطرات سفر، از برنامه های متنوع آن نیز بهره مند شدند.

مدیر اجرایی شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان استان خراسان رضوی گفت:در این جلسات،مدیران و روحانیون کاروان ها ضمن بیان خاطرات و تجربیات سفرهای خود، در خصوص شکر نعمت زیارت سیدالشهدا(ع)، اهمیت حفظ و تقویت ارزش های معنوی سفر،غنیمت شدن فرصت میهمانی خدا در ماه مبارک رمضان پس از میهمانی اهل بیت(ع) در عتبات تاکید کردند.

کاشفی گفت: پخش نماهنگ های سفر،قرائت دلنوشته های زائرین ،اهدای هدایای متبرک حرم اهل بیت (ع)،تقدیم جوایز به نفرات برتر مسابقات فرهنگی و مداحی ذاکران اهل بیت (علیهم السلام) از دیگر برنامه های این جلسات بود.

وی افزود:این جلسات در روزهای 16 و 18 فروردین ماه برگزار و با برگزاری نماز جماعت مغرب و عشاء به پایان رسید و زائرین در کنار هم کاروانی های خود افطار نمودند.